Rešitev je čisto enostavna in deluje dolgo dolgo z obnovami tam na 6 mesecev reče se ji Rain X ali kaj podobnega z enakim efektom in ja ne škripa ne skače in še kapljice dol letijo in, ker se ne razlivajo ni črt ..... je pa en CATCH in sicer preden namažete obvezno vzemite npr. od Ilirije odstranjevalec loščil iz talnih oblok, da šipo "razdevičite" voska in ostalih svinarij gre po postopku 1 x ali 2 x , naj vam ne uide na rob na gumo in nikakor na gumice brisalcev, ko ste to naredili šipo malo zapolirajte z vitrexom , če papir ne drsi enakomerno po šipi ali da cukam ponovi vajo . Ko je to Ok, šele nanesete Rain x ali ekvivalent, sam ga nanesem na debelo, pustim čez noč in zjutraj močno zapoliram ... in odstranim do čiste šipe viške ... morda bo do 1 ali 2 pranj še malo sledi tega potem pa vse deluje v nulo in ni mavric ni flekov ni škripanja, tudi bodoči vosek v avtopralnici se ne ispe prijeti na steklo......
To je torej edini pravi postopek... in deluje v nulo..... , če pa greste po domače in na nečistoče in na voske nanesete še rain x ali ekvivalent se pa dogajajo mavrice, fleki škripanje brisalcev ..... sam to tehniko uporabljam že 20 let in imam na avtu tudi brisalce z po 60 t km in še zmeram delujejo kot prvi dan, seveda pa gumice morajo biti vsaj približno Ok. Samo tako ali tako potem brisalce uporabljaš samo še ene 50% kod pred tem.