Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
Nimam Honde, imam Mitsubishi Pajerota, ima pa znanec Hondo CRV, kjer ga pride menjava nekega olja pri 4x4 pogonu vsakih 100k km približno 1000eur.
Drug kolega ima Mazdo 6 karavan, kjer so na uradnem servisu sploh zlatarji, pa non stop neke drobne probleme, da ne govorim o "čudnih" (beri extra dragih) dimenzijah gum. (kupil je novega, da ne bo pomote). Pajerota ne vozim na uradni servis, vem pa kakšne so cene rezervnih delov.
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Torej kupis novo hondo jazz za 15k eur in imas mir.
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
Ok Cizy, bom verjel tebi pa stricu G00glu in ne dolgoletnemu strokovnjaku svoje stroke, k ga dobro poznam (jaz in cela SLO) in mu zaupam, saj se je že premnogokrat izkazal
Ok, naj ti bo. Težave z verigami imajo M motorji ne N. Ljudje jih na N menjavajo iz čiste preventive, Podlesnik pa je specialist za stoenke, imaš prav.
http://www.autobild.de/artikel/problem-mit-bmw-dieselmotoren-4346950.html
Citat:
Uporabnik cbb pravi:
Če imaš Hondo, potem veš kakšne so cene servisov. So nižje od cene za BMW-ja Za ostale pa ne bom komentiral, ker ne vem. Ima pa kolega 318ko in sva včasih malo primerjala cene... Jaz servisiram pri Žibertu, on pa pri Molku...
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Matey če ne verjameš, ti bom našel komplet BMW dokumentacijo za te težave in točno napisano za mehanike, kaj naj menjajo pri katerem letniku ipd.
Citat:
Uporabnik Guinness pravi:
Hm, a Mazda ma jermen al verigo? Ker če je jermen, je v vsakem primeru to najbrž ravno za zamenjati, da imaš mirno vest.