Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
Seveda ni niti približno tako kot bi nekateri radi prikazali ... greš probat, najdeš dobrega in če ti ustreza ga kupiš. End of story ...
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
Je pa tudi opcija, da se ne zgodi nič. Sam si lastim "dobro utečeno" trojko 2.0d 2004 letnik s 300.000km pa imam notri še original loputice v sesalnem kolektorju pa tudi veriga je še prva, ti šment a ne. Sem si pa res avto 5 let nazaj uvozil iz Nemčije (baje so tisti bili delani bolj kvalitetno, kot za naš trg, čeprav sem se sam odločil za uvoz bolj zaradi same opreme, slovenski BMWji so bolj kot ne olupljeni kar se tega tiče), redno servisiram (v bistvu še preveč redno, interval je na 30k km, jaz servisiram na 20-25k) in pa pazim kaj delam z mrzlim/pregretim motorjem, to je to.
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
Verjamem pa da je zoprno, ko poslušaš, da je opcija imeti težave na vsakih 10k km... Samo konec koncev so pri vseh avtomobilskih znamkah primerki, ki so na servisu na vsake par tisoč km zaradi tega/onega/vsegamožnega in lastniki takšnih vozil bodo seveda povsod najglasnejši, več tisoč ostalih lastnikov, ki pa teh težav nimajo, bodo pa tiho in nihče ne bo vedel za njih. Saj veš, grajajo vsi na ves glas, hvali pa nihče