Boeing 747 zletel s steze

I

Izbrisan uporabnik #9334

To jaz sicer nekaj vem ... toda - ali ga zares čisto nič ne fjuka? :oops:
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.845
2.133
113
ILS je še vedno najbolj precizen in zanesljiv sistem in zaenkrat edini, ki omogoča autoland (kar je sicer odvisno opreme na letalu). Monitoring signala se dela tako na tleh (kar vidi kontrolor) kot v cockpitu (razne deviacije in/ali izgubo signala takoj zazna in pokaže sprejemnik).
Pomojem je bil tisto nad UK kakšen ostanek satelita ali večji meteorit, ki je razpadel. Ustreza temu, kar so opisali vidci.
Screenshot_2018-11-15-01-05-52.jpeg
living the dream :D
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.271
5.639
113
Dej ti nam razlož a maš kdaj probleme razumet koga po "CB"? Jaz tiste ženske na začetku ko opisuje kaj vidi nič ne razločim zarad popačenja signala...

...ubistvu me preseneča da ni več nesreč zarad tega...
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.845
2.133
113
Večkrat je nerazumljivo zaradi slabega signala kot zaradi samega govora oz. narečja. Včasih pomaga, če izklopiš zaporo šuma (squelch). VHF (118-136MHz) je večinoma ok, HF (3-13 MHz) je že bolj čuden tič, CPDLC je pa luksuz :)
Ravno zato je pomembna uporaba standardne frazeologije, ker približno veš, kaj naj bi slišal.
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

:D , to smo se pa mi tudi včasih šli. :D
Kako se že temu reče, "Spell" ?
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Ne, ni Spell. Spell je ono ... Alfa,Bravo, Charlie ... tole sem pa pozabil kako se reče. Če je QRM previsok, so težave (pri amplitudni) in je mnogo bolj zanesljivo se pogovarjat v teh kraticah. Pri frekvenčni je malce bolje, ampak piska pa žvižga ... eh ja.
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Ja, je šlo čisto fino ... dokler nisi imel previsok QRM v glavi. :p
 

skala

Majstr
27. feb 2013
10.089
346
83
Kamnje
https://www.insidescience.org/news/no-propellers-no-problem-new-kind-aircraft-takes-flight
v tem članku piše [q]Currently the new aircraft is only about 2.5 percent efficient at converting its stored energy into thrust, compared to the nearly 50 percent efficiencies seen with highly optimized airplanes with conventional propulsion [/q] pa me zanima koliko so učinkovite plinske turbine aja pa to 50% verjetno mišljeno 50% moči v propelerju se pretvori v uporabno energijo al kako? potem je % goriva v letalu ki se pretvori v pogon letala nekje 15% z recimo 30% učinkovitim motorjem z notranjim izgorevanjem.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
Drina, Evropa, Futog,...
55721213497959fc0b8ffe22.png


Yu nostalgija, ker bog ne daj, da bi JLA uporabljala isto kot cel svet. ;)