I
...
Da bi jih za pristanek zavrteli se ne splača, saj bi bili sistemi za to stroškovno bolj neučinkoviti kot menjava gum.
...
po pristanku na koruznem polju rahlo dvomim da se splača popravljati ampak če predelujejo stare DC-3 jih daljšajo in jim dajejo druge motorje... zgleda se marsikaj splača.A se aeroplan če takole prisilno pristane, sploh še popravlja?
DC3 nima prepisane življenjske dobe in se ga da uporabljati v nedogled
A to pomeni, da se jih recimo pri Ryanairu in ostalih, ki uporabljajo letalo cca 16 ur na dan, zamenja nekje na 10 dni?50-80 pristankov. Najmanj se obrabijo na suhi stezi, največ ob bočnem drsenju ob pristanku.
DC3 nima prepisane življenjske dobe in se ga da uporabljati v nedogled
Uf, zanimivo. Potem celo Ryanair poceni pristaja, ko ma malo trše pristankeTo je zelo odvisno tudi od stanja stez in samega letala. In seveda tudi tehnike pristankov. 'Trši' pristanek bo manj znucal gumo, saj jo hitreje zavrti in manj zradira. Bom vprašal mehanike, kolikšen razpon ciklov je dejansko možen. Ravno sem v cockpitu (stalkajte me, let SV5318 , ampak ni nobenega od tehnike zgoraj.