Boeing 747 zletel s steze

matej_

Guru
25. okt 2007
2.141
663
113
Messenger_creation_585A19E8-103A-438E-96BD-96C05D558F57.jpeg
statistika zadnjih 10dni.

to so sam vecji zrakoplovi.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.989
16.107
113

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.911
5.986
113
Kanada


Matey

Za 29.12. lahko dodajo še en dogodek. Spet Boeing 737
Boeing ima en kup 737 modelov v štirih generacijah (13)...

Evo lista iz wiki
737 Original (first generation)
737-100
737-200


737 Classic (second generation)
737-300
737-400
737-500


737 NG (third generation)
737-600
737-700
737-800
737-900


737 MAX (fourth generation)
737 MAX 7
737 MAX 8
737 MAX 9
737 MAX 10
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.911
5.986
113
Od 180 preživela le 2,
Kaj so pa počeli? Prehitri so bili, brez zakrilc,brez podvozja, samo en trust reverse odprt! Pa pristali na sredi steze?


shift

zamenjaš "x.com"
Koda:
https://x.com/corbinwilliams/status/1873225514678395002

z "twitter.com/"
Koda:
https://twitter.com/corbinwilliams/status/1873225514678395002


in alter kaže twit na strani.


Od 7s do zidu je 160 m po g maps zemljevidu (Muan International Airport, pista je dolga 2800m, plus 2x100 metrov na obeh straneh za "taxiranje").
V 10 s je že v zidu.

3s za 160m -> 53,33 m/s (192 km/h)

Ali celo od 7.5 do 10s, še višja hitrost (64 m/s oz 230 km/h).


Na FL900 je imel še 154 kt (285 km/h).
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.375
4.940
113
Kanada


Matey


Boeing ima en kup 737 modelov v štirih generacijah (13)...

Evo lista iz wiki
737 Original (first generation)
737-100
737-200


737 Classic (second generation)
737-300
737-400
737-500


737 NG (third generation)
737-600
737-700
737-800
737-900


737 MAX (fourth generation)
737 MAX 7
737 MAX 8
737 MAX 9
737 MAX 10
A niso serijo 737-800 potem preimenovali v 737-MAX, tudi zaradi težav katere so imela?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.911
5.986
113
Glede na wiki tabelo pri koncu , "Model summary" (šele sedaj vidim, lol)

datum je prvi polet
737 NG, 3rd gen, 737-800, July 31, 1997
737 NG, 3rd gen, 737-800A, April 25, 2009


737 MAX, 4th gen, 737 MAX (-7,-8,-9,-10), January 29, 2016


Osnova je še vedno lupina iz 1967, zato tudi težave s prevelikimi motorji pri 4th gen.

The engines on the 737 MAX were also repositioned, the top of the new engine slightly higher than the top surface of the wing, resulting in a change to the aerodynamic characteristics of the airframe. Due to the aircraft's close proximity to the ground, the larger and more fuel-efficient engines did not have enough clearance. As a result, the engines were mounted higher on the wings and further forward, changing the aerodynamic characteristics of the aircraft compared to the 737NG.[133] The MCAS software-based flight control law was implemented to account for the undesirable aerodynamic changes.[133]


To staro kljuse bo 1x moralo umreti.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.297
5.614
113
Osnova je še vedno lupina iz 1967, zato tudi težave s prevelikimi motorji pri 4th gen.


To staro kljuse bo 1x moralo umreti.

The other way around....

Lupina ni slaba...ampak zasnova podvozja ji onemogoča uporabo večjih in varčnejših turbofanov...

Poglej podvozje/višino pri Airbus 3xx vs Boeing 737....
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.563
4.711
113
Tak zid na koncu ni nič posebnega. Mnoga druga letališča imajo na koncu družinske, hiše, poslovne stavbe, gozd, druge oblike zidov, prepad, vodo, hangar, ni da ni. Konec koncev imajo mnoga veliko pist, pristaneš lahko na obeh koncih posamezne..skratka zaletet se da na koncu tisočih in tisočih pist, samo dovolj hitrosti rabiš.
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.911
5.986
113
Številke mi ne grejo v račun, sem ponovno preveril, od zidu z ils do začetka piste je 145 m, ter 260 m do točke, kjer se začne vzletna steza, kar pomeni hitrost med 48,33 in 58 m/s. (čas med 2 in 2,5 sekunde) oz. med 174 in 209 km/h.
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.563
4.711
113
Tu je šlo več stvari narobe. Vprašanje v kakšnem vrstnem redu. Imeli so trk s pticami (to je sedaj že potrjeno), podvozje se ni spustilo. Posledično so bile lahko težave z motorji, hidravliko, imel je en poizkus pristajanja, v bistvu ga je izvedel dobro, ampak prepozno in prehitro. Potem pa še tisti zid.
Mimogrede, še eno letalo iste letalske družbe je imelo težave s pristajalnim podvozjem v istem tipu letala.
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.847
2.134
113
Ob tej genialni JK pogruntavščini (ILS antene na betonski oviri, ki je tank ne premakne) se pojavlja vprašanje, na katerih letališčih še imajo podobne "rešitve" ?


V ZDA uporabljajo EMAS (neke vrste izletna cona, ki počasi ustavi letalo, tako kot imajo to narejeno pri F1 okoli proge)

Pogoj za efektivno uporabo EMAS je vsaj delno spuščeno podvozje, ki je edino sposobno prenesti kinetično energijo letala na podlago. Trup tega ni sposoben, vpetje podvozja v strukturo (najpogosteje v krilo) sile pojemka razporedi na način, ki za strukturo ni katastofalen.
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.911
5.986
113
Letalo južnokorejske letalske družbe Jeju Air (taista družba), ki je danes zjutraj vzletelo z mednarodnega letališča Gimpo, se je vrnilo na letališče, potem ko so ugotovili, da ima boeing 737 težave s podvozjem.