Edino logično in racionalno razmišljanje. Neumnost je dati zadnje €€€ in še kredit za avto, potem pa za v usta zmanjka... Neumno pa je posploševati nakup velikega močnega avta (pa naj bo to športnik, limuzina ali SUV...) s kratkimi kurci... Če ima nekdo več MIO€ premoženja, naj se po tvojem vozi s Fiat 500 in s tem pokaže kaj? Dolg [censored]? Ali si mogoče lahko privošči avto, katerega je sanjal že od tedaj, ko je vozil original Fiat 500...?Citat:
Uporabnik Steve pravi:
to sem samo čakal...faušija me muči ja
glej, z svojo plačo bi po slovenskih standardih moral vozit nekaj let starega uvoženega bmw5. Se pravi če me faušija grabi, bi tudi za enega suva skupaj skrampal, pa pač manj jedel in pozimi bil na 18 stopinjah z dolgimi gatami in dvojnimi štumfi.
pač ne vidim druge prednosti pri teh kravah kot šminkarija. jebiga
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Neumno pa je posploševati nakup velikega močnega avta (pa naj bo to športnik, limuzina ali SUV...) s kratkimi kurci...
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Citat:
Uporabnik Pakul pravi:
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
od kot ti ideja da je cayene turbo narejen za teren? narejen je za cesto z izgledom terenca. Vsa ta kompanija pa je namnjena predvsem kratkoqurčnežem, ki več ne vedo kaj bi naredili da bi bili opaženi. Ker rabi ga noben
A je tle spet kakšna fovšija a kaj?
Zakaj pa kratkokurčnežem?
Zgleda da mu je kak tuaregar, q-sedmaš, cayenar babo odpelal, zdaj jih pa ne trpi
pomota. gre se za to da samo pogledaš kaka klientela vozi take avte in ti je vse jasno. V 90% so to mangupi in ženice bogatih možev, v življenju zatirane, si kupijo velika kola da mislijo kako so močne.
Jaz prednosti takih avtov ne vidim. Prostoren ni, ker so enoprostorci in že nekateri karavani bolj. Za športno vožnjo ni, ker so za to športni avti. Za luxuz tudi ni, oz. je samo so temu namenjeni vozi v limuzinski izvedbi, ki so še bolj zmogljivi, ker imajo tono manj. Za teren tudi niso, ker so temu namenjeni terenci in ker jih je škoda.
Luknjaste ceste??? ja pa ja no, kot da smo v zambeziju, ko še šoder cest nimajo. Z vsako limuzino srednjega in visokeg razreda se pelješ čez naše jame kot gospod.
Za kaj pa so potem še drugega kot razkazovanje?
Norčeval sem se iz tvojega volana oziroma kriterija za ''odličen'' avto...Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Še ne dolgo tega si se pa norčeval iz mojega cliota. Pa pojma nimaš v katero kategorijo sodim
Daj ne seri... dva dni nazaj me pobere kolega s novim Fiat 500, sem moral sedež da do konca nazaj, da se z rameni nisva dotikala... še dobro, da ima ročico menjalnika na armaturi... Prostora je bilo pa še za en six-pack, brez hladilnika...Citat:
Uporabnik Steve pravi:
da se lahko baba z njim prevaža po mestu. za uporabnost je škodilak erste klaseče pa te že zanima uporabnost 500, je bil na korziki za 14 dni z vso kemping opremo s hladilnikom vred. Po kriterijih povprečnega slovenca bi za tak podvig potreboval najmanj pasata karavan
Citat:
Uporabnik _jolly_ pravi:
V top gearu so glede x6 napisali nekak tak: BMW inginers finaly found the answer, but they forgot what the question was.
Ce ze treba nekega terenca, pol raje kako land cruiser V8, patrol, range rover, ... Vse ostalo je za poziranje oz. Nabiranje ega!
Citat:
Uporabnik turbobitch pravi:
Cayenne turbo je pa prou dobr za na teren. Pa nevem sej ni tok večji od Land cruiserja al pa patrola