Citat:
Očitno tudi k nam prihaja ameriški sindrom - še malo, pa bo pred vsako bajto parkiran ogromen pickup z 6l+ mašino
Živela "zelena" Zemlja!
Sam res. Vsaj cajt bo tako, da bo dec mel superSUV, zena pa enoprostorca..
Citat:
Očitno tudi k nam prihaja ameriški sindrom - še malo, pa bo pred vsako bajto parkiran ogromen pickup z 6l+ mašino
Živela "zelena" Zemlja!
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Citat:
Uporabnik Antonioo pravi:
ni rekel da se neuporabni, rekel pa je da je test narejen za une, ki jih uporabnost ne zanima. iz tega jst razumem, da je hotel povedat da SUV-ji za na cesto niso uporabni.
za tek nebi kupil gojzarjev, ker so za to neuporabni. SUV je pa za ne cesto zelo uporabn. in zato SUV-je uporabljamo predvsem na cesti, gojzarje pa v hribih. test so naredili pa tam, kjer to zanima najvec bralcev.
Če SUV-e primerjaš z limuzinami so limuzine bolj namenjene cestam kot SUV-i, kar pa ne pomeni, da se s SUVom ne moreš peljat po cesti. Traktor tudi lahko po cesti pelješ.... Če pa današnji SUVi tud tolk niso za na teren, da bi jih nek novinar na makedam postavu in stestiral pa nevem zakaj potem tako oglašujejo x-drive in podobne "offroad" inovacije.
No ja... sej po eni strani imaš prav. Test so naredili tam, kjer zanima bralce.... to pa tud veliko pove o razmišljanju potencialnih kupcev. Očitno tudi k nam prihaja ameriški sindrom - še malo, pa bo pred vsako bajto parkiran ogromen pickup z 6l+ mašino
Živela "zelena" Zemlja!
Citat:
Uporabnik Antonioo pravi:
po eni strani pravis da je SUV namenjen samo se cesti ce prav razumem, po drugi strani pa da tut na cesti ni uredu?
odloci se kaj te moti:
1. test je narejen na cesti ali
2. suv ni dober za offroad
1. test je narejen tm kjer to zanima kupce, kot si napisal, se strinjas z mano.
2. za vecino ljudi je vec kot prevec dobr, za kogar ni pa nej si postreze pri konkurenci, pri tapravih terencih. sej ne trdijo da so nardil najbolsega terenca.
ce si se ze peljal z SUVom, ves da so zelo udobni. ce temu ni tako, je pac tvoja rit mnogo bolj razvajena kot moja, torej suv ni zate, nabavil bos limuzino. nekomu drugemu je pa vsec ce sedi visoko, pa se kljub temu pelje udobno, torej je za njega bolj primern SUV. pa se v primeru snega, makedama, itd. se bo lepo peljal..
sej tvoj post ima poanto. sam mors se postavt v kozo nekoga, ki mu je cisto vseeno kaksna je poraba, kaksna je koncna hitrost (200km/h je za vecino vec kot dovolj) kaksni so pospeski, in mi povej kaj je na limuzini toliko boljsega, kot na SUVju. to, da SUV kupi nekdo ki ga niti skesirat nemore, je pa zame osebno neumno ja.
lp in brez zamere
Citat:
Uporabnik franci pravi:
Zdej pa prosim povej, na osnovi česa imaš takšno mnenje (se mi ne lup brat nebuloz, zato podaj skrajšano varianto).
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Citat:
Uporabnik Antonioo pravi:
po eni strani pravis da je SUV namenjen samo se cesti ce prav razumem, po drugi strani pa da tut na cesti ni uredu?
odloci se kaj te moti:
1. test je narejen na cesti ali
2. suv ni dober za offroad
1. test je narejen tm kjer to zanima kupce, kot si napisal, se strinjas z mano.
2. za vecino ljudi je vec kot prevec dobr, za kogar ni pa nej si postreze pri konkurenci, pri tapravih terencih. sej ne trdijo da so nardil najbolsega terenca.
ce si se ze peljal z SUVom, ves da so zelo udobni. ce temu ni tako, je pac tvoja rit mnogo bolj razvajena kot moja, torej suv ni zate, nabavil bos limuzino. nekomu drugemu je pa vsec ce sedi visoko, pa se kljub temu pelje udobno, torej je za njega bolj primern SUV. pa se v primeru snega, makedama, itd. se bo lepo peljal..
sej tvoj post ima poanto. sam mors se postavt v kozo nekoga, ki mu je cisto vseeno kaksna je poraba, kaksna je koncna hitrost (200km/h je za vecino vec kot dovolj) kaksni so pospeski, in mi povej kaj je na limuzini toliko boljsega, kot na SUVju. to, da SUV kupi nekdo ki ga niti skesirat nemore, je pa zame osebno neumno ja.
lp in brez zamere
Ne, ne razumeš prav (tud ni prvič).
Pri vsej stvari je najbolj smešno (lahko bi rekli celo problematično) to, da v času, ko se aktivno išče tehnologije s čim manjšim onasnaževanjem, čedalje bolj v ospredje rinejo visoki in težki SUV-i s štirikolesnim pogonom. Zakaj? Zaradi ql faktorja... zato ker E klasa ali 5ka ni več dovolj. Mora biti visoko, težko in wannabe terensko. Kot sem že napisal - k nam prihaja ameriški sindrom in glede na to, da očitno tud mediji (avtomobilistične revije itd) postavljajo težke terence na avtoceste, me to niti ne čudi.
Zbere pa vsak kar hoče... še vedno pa se mi bolj normalen zdi tisti, ki kupi za vožnjo po mestu in avtocesti E klaso, kot tisti, ki nabavi ML-a. Je pa res, da tistga v ML-u več folka vidi, ker sedi višje
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
prihaja ameriški sindrom
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Očitno tudi k nam prihaja ameriški sindrom - še malo, pa bo pred vsako bajto parkiran ogromen pickup z 6l+ mašino
Živela "zelena" Zemlja!
Ti poba določenih zadev ne kapiraš.Citat:
in kaj je na SUVu tako neuporabnega? (varnost, majhen prtlaznik, premajhna koncna hitrost, slabi pospeski, nemores se po snegu vozit...?)
oz. zakaj ni pametno kupit SUVa? ker velik pije? lol.
ok, zate so pac pozerji, v nasprotno te pac nemorm prepricat. ampak postavi se vsaj 1x v vlogo nekoga z malce vec denarja. cena ni pomembna, poraba tudi ne. lahko vzames sportni avto (dokaj neuporabn), lahko limuzino, ce ti le ta ni vsec pa vzames SUV, zakaj pa ne?
primer z ladjo ni realn, ker ladjo vsi uporabljajo v vodi, x5 pa mogoce kak promil lastnikov uporablja vecinoma izven asvalta.
Prvič: zadeve se testira tako, kot jih večina uporabikov uporablja (če to ni v nasprtju z navodili za uporabo, recimo). Teste se namreč dela za uporabnike, ne za proizvajalce in uporabnike zanima, kako se stavr obnese, ko jo uporabljajo, kot so vajeni.Citat:
Uporabnik stardec pravi:
Kadar se določena zadeva testira, bi se morala testirat s kriteriji in ob pogojih, za kar je bla ta zadeva sploh narejena, pol pa pisat komentarje kako se je ta zadeva obnesla.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Prvič: zadeve se testira tako, kot jih večina uporabikov uporablja (če to ni v nasprtju z navodili za uporabo, recimo). Teste se namreč dela za uporabnike, ne za proizvajalce in uporabnike zanima, kako se stavr obnese, ko jo uporabljajo, kot so vajeni.Citat:
Uporabnik stardec pravi:
Kadar se določena zadeva testira, bi se morala testirat s kriteriji in ob pogojih, za kar je bla ta zadeva sploh narejena, pol pa pisat komentarje kako se je ta zadeva obnesla.
Drugič: "te zadeve" torej "mehki terenci" so narejeni za uporabo na cestah. Proizvajalci namreč prekleto dobro vedo, da 99% uporabnnikov vozi le po asfaltu - torej mesta, AC ipd ... Torej se jih tudi po tvoji logiki testira tam.
zakaj imajo "terenske sposobnosti"? Ker so marketingarji ugotovili, da so si ti SUVi sicer tao podobni, da se kupci pač odločajo ne na podlagi izkušnje s probne vožnje po cesti, porabe ipd (vse zelo podobno), temveč na podlagi faktorja "kaj bi avto zmogel, če bi jaz to hotel", torej terenskih zmogljivosti in podobnega.
Ah, ja, tole je bolj v zanimivo branje ostalim, stradec tega itak ne bo razumel in bo še naprej bebavo trobil svoje ...
Citat:
Ti poba določenih zadev ne kapiraš.
Če bi ti trezno in profesionalno razmišlal, bi točno videl, da se je ta test delal IZKLJUČNO za proizvajalca in trgovce. Torej da bodo več prodali točno določen avto. Ni treba veliko ugibat za katere proizvajalce se tukaj gre.Citat:
Teste se namreč dela za uporabnike, ne za proizvajalce in uporabnike zanima, kako se stavr obnese, ko jo uporabljajo, kot so vajeni.