Pri tastarih sta pri bajti dva f3X s to 8 stopenjsko ZF avtomatiko (420i in 320d). O zanesljivosti težko karkoli rečem, ker imata oba manj kot 60k km (pa tudi na podlagih dveh avtomobilov je težko karkoli sklepat). Zaenkrat vse dela BP, po prebranem po naj ne bi bilo nekih ekstra težav s temi menjalniki tudi na sploh, kot so napisali že ostali.
Drugače sem tako z enim kot drugim že nekaj prevozil in je menjalnik, kar se mene tiče top. Napram DSG v Passatu (letnik 2015, 2.0 TDI 190 + 6 stopenjski DSG) in v Sciroccu (letnik 2008, 2.0 TSI 200 + 6 stopenjski DSG), ki sem ju tudi večkrat vozil, je mogoče kanček počasnejši (še vedno hitrejši od večine drugih klasičnih avtomatov) vendar je tudi bolj uglajen. Avtomatskim menjalnikom nisem bil nikoli ekstra naklonjen (počasi se tudi to spreminja), ampak če bi ga imel, bi bil tale 8 stopenjski ZF definitivno moja prva izbira, uglavnem prava poezija za vozit. Mogoče se mi zdi, da se v kombinaciji z 20d celo bolje ujame, je pa res, da je 320d 3 leta novejši in so mogoče še kakšne malenkostne razlike. 20i je drugače super mašina, imam pa občutek, da kar kliče po chip tuningu, da bi malo zadihal
, sploh glede na to, kaj ven spravi 28i iz zelo podobne mašine (tudi kar se tiče navora pri nižjih vrtljajih). No pa pri priganjanju bi lahko dal tudi malenkost več glasu od sebe, če je že bencinar in se rad tudi zavrti, tako je pa nek tak semi zadušen zvok. Jasno preveč ne, da ne bi bilo potem dronea pri normalni vožnji, saj je le družinski voz, samo malenkost bi pa lahko...
.
Kar se pa cen tiče, pa ne vem, koliko se pozna pri rabljenih. Pri novi štirici je bil takrat 420i dobrih 3 jurje cenejši od 420d, medtem ko je bil potem 428i, če se prav spomnim, okrog 8k več od 420i.
Edino stvar, ki bi jo še gledal tu, je definitivno M-sport podvozje. Sicer stvar osebnih preferenc ampak zadeva za moje pojme naredi neverjetno razliko. Za 4ico so ju uspeli prepričat, da bo na 19kah in M podvozju vse skupaj pretrdo in so v fazi, ko je bil avto že naročen, naknadno skenslali M-sport podvozje. Foter se še zdaj sekira. 3ka je ravno tako na 19kah in ima M-sport podvozje in je enostavno top za vozit, sploh pri višjih hitrostih je boljši filing.
Po mojem s tem menjalnikom ne moreš zgrešit, z mašino pa naj bo to 20d ali 20i (sploh če bi čipal v nekih mejah normale) pa tudi ne. Če dobiš 28i za podoben denar pa go for it