BMW f31 tiptronic menjalnik

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.744
15.801
113
Vprašanje za vse bmw loverje, haterje, znalce, mehanike oz. vse ki vedo karkoli oz. imajo kaj izkušenj z avtomatskim tiptronic menjalniku, ki ga zadnja leta BMW vgrajuje v svoje avtomobile. Kako zanesljiva je kaj zadeva? Kakšne serijske napake, okvare? Predvidevam, da je tudi tu zelo priporočljivo redno servisiranje na vsakih par 10k prevoženih km in ne, da se ga sploh ne dotakneš ali pa servisiraš na 80k km?

Že vnaprej hvala za vse odgovore
pozdrav.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Če me spomin ne vara je noter klasika ZF 8 stopenjski menjalnik. Odličen menjalnik, nima kaj crknit, le verjeti lifetime sealed napisu ne smeš
wink-1.gif
.
Verjetno je fajn olje menjat na nekje 60.000 do 80.000 km, BMW servis sicer neuradno priporoča med 120 in 150.000 km.
Sem pa videl že avto z 200.000 km in v delovanju ni bilo znakov težav na menjalniku. Olje še ni bilo zamenjano, vožnja samo relacija dokaj umirjeno.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Sicer sem 95%, da je noter ta menjalnik, ampak naj ti vseeno še kdo, ki je bolj v BMW-jih, to potrdi
wink-1.gif
. Toliko da bo 100%.
Potem pa le še verigo vzemi v kalkulacijo (predvidevam, da gledaš 2.0d) in go for it.
cool-1.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Saj si mel oz. maš BMWja sem pa mislil da malo slediš.
tongue-1.gif


Avtomat v teh letnikih je poezija po delovanju kot tudi zanesljivosti. Bi moral biti res nesrečen osebek da ti gre kaj narobe. Servisira se pa na 80k oz najpozneje 120k po zaposlenemu pri ZF.

S ketno pa pri F seriji tudi nimaš kaj za mislit. Če je zgodnji letnik se še vedno sliši, strga ali pa povzroči probleme pa bolj redko. Šele po 4.2015 pa je povsem rešena ketna pri 2.0 motorju. Jaz tudi na E9x nisem imel težav s ketno, pri 230k bi bila mogoče za menjat pa sem prej prodal in novemu lastniku povedal.
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.453
1.906
113
Kako je pa tale ZF v primerjavi z novejšimi DSG ji? Zanima me delovanje, ne gostilniške debate o (ne)zanesljivosti enega ali drugega?
 
Nazadnje urejeno:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Počasnejši, kar je logično, vendar ne počasen (samo v primerjavi z dsg). 8 stopenj to več kot odtehta, pa pri počasnem pomikanju ti ne cuka. Prestavlja praktično brezčutno.
Osebno meni bolj ustreza kot dsg, zaradi 8ih stopenj, tista (v praksi in normalnih razmerah praktično neobčutna) razlika v hitrosti me ne zanima. Vsekakor top avtomat.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Sploh ni treba veliko spraševat po forumih, pogledaš podatke. Primerjaš 0-100, CO2 in porabo pa že vidiš, če je dober avtomatik. Če je zelo dober bodo podatki za avtomata boljši kot za ročnega.
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
ja, noter je ZF avtomat, za katerega rečem da je zelo trpežna zadeva in zanesljiva. Moreš bit zelooo nesramen do njega da bi mu kaj storil.
Menjat olje na nekje 100.000 km ali 5 let, strošek menjave olja z koritom/filtrom je danes okoli 500€, seveda z mašino po timekart, ne menjava na roke- na roke menjava ga lahko uniči.
 

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
Jaz sem dal v Lescah menjati olje + filter po Tim Eckart metodi, cena 300€, traja cca 2-3h. Šlo e sicer za ZF6, ampak mislim da ima ZF8 isto količino olja.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
ja skoraj, le da 6HP in 8HP na določenih modelih sta dva različna olja (beri: ceni :D)
npr 6hp19A v BMK a6 ima lahko cenejše olje ali pa dražje, uradno mora imeti SW update na elektroniki menjalnika, če ima nadgradnjo na dražje olje, barvi sta različni (zlato VS zeleno)
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.744
15.801
113
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Sicer sem 95%, da je noter ta menjalnik, ampak naj ti vseeno še kdo, ki je bolj v BMW-jih, to potrdi
wink-1.gif
. Toliko da bo 100%.
Potem pa le še verigo vzemi v kalkulacijo (predvidevam, da gledaš 2.0d) in go for it.
cool-1.gif

Kolikor vem, me veriga naj nebi skrbela, vsaj po besedah mojega mehanika (Šumi). In ja, gledam 2.0d verzijo...začel sem sicer pri 328i, ugotovil, da je motor preveč nezanesljiv, za 320i se mi zdi, da ni to to in potem sem kao z nekim kompromisom končal ponovno na 320d, kjer sem tudi sedaj. Konec koncev posodabljam družinski avto in tukaj bi moral biti 2.0d ok.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.744
15.801
113
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Saj si mel oz. maš BMWja sem pa mislil da malo slediš.
tongue-1.gif


Avtomat v teh letnikih je poezija po delovanju kot tudi zanesljivosti. Bi moral biti res nesrečen osebek da ti gre kaj narobe. Servisira se pa na 80k oz najpozneje 120k po zaposlenemu pri ZF.

S ketno pa pri F seriji tudi nimaš kaj za mislit. Če je zgodnji letnik se še vedno sliši, strga ali pa povzroči probleme pa bolj redko. Šele po 4.2015 pa je povsem rešena ketna pri 2.0 motorju. Jaz tudi na E9x nisem imel težav s ketno, pri 230k bi bila mogoče za menjat pa sem prej prodal in novemu lastniku povedal.

Priznam, da sem malce zaspal na tem področju in padel ven
redface-1.gif
Za ketno sem pa tudi jaz prišel do takšnih info in se ne obremenjujem s tem.

Vseeno hvala za info in enako se zahvaljujem tudi vsem ostalim
pozdrav.gif
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.744
15.801
113
Citat:
Uporabnik zino pravi:
ja, noter je ZF avtomat, za katerega rečem da je zelo trpežna zadeva in zanesljiva. Moreš bit zelooo nesramen do njega da bi mu kaj storil.
Menjat olje na nekje 100.000 km ali 5 let, strošek menjave olja z koritom/filtrom je danes okoli 500€, seveda z mašino po timekart, ne menjava na roke- na roke menjava ga lahko uniči.

Vzeto na znanje
zmaga.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Bencinarji so zdaj zaje*** v nemčiji, ker so dražji kot dizli. Lep 328i za solidno ceno zgine takoj iz neta. Zanesljivost me ne skrbi je čisto na nivoju 2.0 dizla.

Spet je letnik pomemben, pri američanih pa tuning box, kjer jim pač gre kaj narobe če 320i navijajo čez 300KM. Komponente so na papirju res skoraj identične, samo nivo obdelave NI enak. Čipaš na stock 328i ali pa tam okol in je to to.

Mi je kar zanimivo kakšen nivo bojazni glede okvar, ki niti niso nujne tako drage, ker ti nimaš dveh levih rok in ne bi peljal direkt na BMW menjat nekaj na avtu izven garancije. Potem pa folk menja zavore spredaj zadaj na A4 pod kozolcem pa račun še vedno skoraj 550€. Pri teh vzdrževanjih se vrže stran en nadomesten motor ali menjalnik samo po obrokih je.
tongue-1.gif
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.744
15.801
113
grin1.gif


Kar se pa 328i tiče mi ga je pa Šumi odsvetoval in njegove nasvete vedno upoštevam. Sem jih pa prej sledil nekaj časa na nemšekm trgu in res ni nekaj veliko izbire. Bi bilo že skoraj bolje pogledati za 330i ampak potem smo pa spet na taki sceni, kot je lepo opisana v enmu topicu na bmw forumu, kjer si tudi ti nekaj brihtoliral
tongue-1.gif
topic iz 2016,če se ne motim.

Drugače pa ne me narobe razumet, ne bojim se toliko okvar (konec koncev imam sedaj 2004 N47 motor s 370k km
grin1.gif
) ampak me bolj zanima v kaj se spuščam.

Preventivno informiranje torej in nič drugega, če pa kasneje pride do česa bomo pa že poštimal, ali na garancijo ali pa kako drugače
smile-1.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ma šumi vidi F serijo 320i ali pa 328i na vsako olimpijado.
grin1.gif
Vprašanje če jih je 100 v sloveniji.

Kot pravim... letnik. To veš da je 330i zdaj enak motor se pravi 2.0 benz?
rolleyes-1.gif
Itak je na voljo samo od 2015 naprej, kar pa pomeni da je B48 tudi 320i. 328i pa ne obstaja več.
 

urby20

Majstr
14. jul 2010
3.147
357
83
Goriska
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
grin1.gif


Kar se pa 328i tiče mi ga je pa Šumi odsvetoval in njegove nasvete vedno upoštevam. Sem jih pa prej sledil nekaj časa na nemšekm trgu in res ni nekaj veliko izbire. Bi bilo že skoraj bolje pogledati za 330i ampak potem smo pa spet na taki sceni, kot je lepo opisana v enmu topicu na bmw forumu, kjer si tudi ti nekaj brihtoliral
tongue-1.gif
topic iz 2016,če se ne motim.

Drugače pa ne me narobe razumet, ne bojim se toliko okvar (konec koncev imam sedaj motor s 370k km
grin1.gif
) ampak me bolj zanima v kaj se spuščam.

Preventivno informiranje torej in nič drugega, če pa kasneje pride do česa bomo pa že poštimal, ali na garancijo ali pa kako drugače
smile-1.gif

N47 motor v 2004 pa ne bo mogel biti
wink-1.gif
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.744
15.801
113
Ja z F-i se (še) ne ukvarja kaj veliko ampak nekaj izkušenj pa že ima pa "pri koritu" je kar se informacij tiče. Tisto za 330i pa nisem vedel, ker sem prišel že takoj do zaključka, da je to nad mojimi zmožnostmi in se sploh nisem poglabljal v detajle. 330 = 2.0? krneki
grin1.gif