Seveda je drug svet. Prodaja avtomobilov in servisi klim dela zelo dobro in optimizirano, zdravstvo pa ne.
Ce stane 4 mio in gor mora delati 24/7/365, da upraviči strošek.Prvic magnet stane 4 mio in gor, drugic poraba elektrike je 10k eur mesecno. Tretjic, zdravnik košta toliko in toliko. Cetrtič cakalne vrste ne mores izracunavati na dan natancno, ker ste pacienti razvajeni v pm in so odpovedi, prenarocanja, na dnevni ravni. Za to rabis dobro administracijo in veliko. To je cisto drug svet kot prodaja avtomobilov in servisi klim. Lol
Točno to. Zadnjič pri družinskem zdravniku sem 5 min (toliko kot je rabil za pregled) gledal v zrak, ko je on tipkal recept v sistem. Zakaj hudiča se plačuje in zabija čas zdravnika za administrativno delo? To bi recimo moral zdravnik povedat v snemalnik diagnozo, zdravljenje, recepte, naslednji pregled in vozi miško k zdravniški sestri, ki zadevo pretipka. Pa vsak zdravnik vsaj dve taki sestri. Bum, 80% povečanje produktivnosti ob enaki obremenjenosti. Oz. 50% ob zmanjšani obremenjenosti, da jih ne bo toliko izgorevalo. Pa bi se verjetno potem tudi specializanti našli.in kaj je rešitev?
Razbremenitev in višja plača.
Takoj jih lahko razbremeniš administracije in pacientov po telefonu.
-Narediš sistem avtomatskega predpisovanja zdravil za "redne". Saj pa se da do dneva točno izračunati kdaj kdo kaj rabi. Ne vem zakaj bi moral vsakih nekaj mesecev klicati, da rabim to pa to in s tem obremenjevati zdravnika, v trenutku, ko ima bolj pametno delo. Lahko računalnik pripravi "predlog" za vse paciente in jih zdravnik na koncu dneva samo pokljuka.
- izvide zapoveš, da morajo biti VSI brez izjeme v sistemu. In ko te osebni napoti na recimo odvzem krvi bo čez 2 uri izvid v sistemu. Zdravnik pogleda ko ima čas in označi/napiše kaj je naslednji korak. To se meni pojavi v aplikaciji na telefonu in vem na čem sem in kam moram naprej. Ne pa da mi reče: "pokličite me po 12 uri ko bo izvid". Čakam jaz 1 uro, ker ves čas zasedeno, ko ga dobim na telefon pa ima v obravnavi drugega pacienta in spet zmotim delovni tok.
In potem, ko opravim čez 3 mesece še recimo dodatne preiskave, so izvidi takoj vidni pri osebnem in gremo naprej. On označi zaključeno ali pa napotitev naprej. BREZ da jaz klicarim in nekaj motim. Ja vem znanstvena fantastika.
-Narediš sistem avtomatskega predpisovanja zdravil za "redne". Saj pa se da do dneva točno izračunati kdaj kdo kaj rabi. Ne vem zakaj bi moral vsakih nekaj mesecev klicati, da rabim to pa to in s tem obremenjevati zdravnika, v trenutku, ko ima bolj pametno delo. Lahko računalnik pripravi "predlog" za vse paciente in jih zdravnik na koncu dneva samo pokljuka.
Odlično zapisano.To da ni avtomatskega predpisovanja zdravil ni birokratizem, ampak vsebinska zadeva. Tudi če nekdo že dolgo jemlje eno zdravilo, še ni zagotovilo, da je vse v redu. Lahko se je stanje izboljšalo in ni potrebe po nadaljem zdravljenju (ali pa se lahko jemlje manj zdravil - manj pogosto ali pa manjši odmerek), lahko se je stanje poslabšalo in je potrebno povečati odmerek, lahko se po dolgi uporabi pojavijo tako izraziti stranski učinki, da je potrebno kaj ukreniti (in zdravnik, bi moral te opozorilne znake opazit mnogo prej kot pacient sam, pondavadi je takrat že zelo pozno).
V idealu je to je namenjeno temu, da bi se za bolnika dejasnko poskrbelo, ne pa da se ga znebiš na tak način, da mu nekaj predpišeš.
To je v osnovi razlog, da ne dobiš kar "doživljenski recept".
Če en zdravnik samo "poklika" recepte za nadaljnih 6 mesecev, to niti ni problem protokola, ampak je problem zdravnika samega.
Če se nekaj v praksi ne izvaja, se je pa tudi potrebno nehati pretvarjati, kako stvari delujejo amapk tudi na papirjih uskladiti s realnim stanjem (to da je na papirju vse urejeno, v praksi pa nič, je pa itak lepota celotne Slovenije, ne samo zdravstva).
lahko tudi eno leto, oziroma, jaz vem za letne recepte.Ajd no, imaš "obnovljiv recept". Samo to ni v nedogled, ampak se ponavadi daje za ene pol leta
O protokolu se strinjam, samo jaz uporabim elektronsko pošto in recept me drugi dan čaka na Zvem. Ne vem, kje še izvajajo tehnologijo izpred desetih let (neskončni telefonski klici in papir na recepciji)Odlično zapisano.
Sedaj pa mi razloži, kako zdravnik opazi te opozorilne znake, če je proces tak, da moraš poklicati (100x, da končno enkrat dobiš) sestro in ji reči, da rabiš recept. Naslednji dan te recept čaka na recepciji.
Ker po tvojem, bi se pacient moral oglasiti pri zdravniku, pa očitno te potrebe ni oz. se protokol ne izvaja.
Marsikatera privat koncesijska ambulanta tudi pri nas dela tako.Druzinske zdravnike pri nas bi poslal na strokovno ekskurzijo h avstrijskim kolegom.
Stanje in obnašanje "avtoritete" na nekem področju je odvisno od velikosti vrtička, ki ga obdeluje.Jurek vidim da si na tekocem z stanjem v zdravstvu. Bi te prosil da en infio ce poznas.