zdravo,
Zadnjih 15 let imam dizla - sedaj mi pravijo "sodobni bencinarji so varčni... s turbo tudi poskočni..". Bencinar je pri nabavi par jurjev cenejš.. Če se mi dizl ne "poplača" v predvidenih 150.000 oz. 5 letih - in če mal spustim kriterije pri vožnji (navor) - potem zna bit bencinar res OK? Grem bencinarja probat - namen imam narediti "dnevni krog", da vidim dejansko porabo ob znanem stilu vožnje.
Če vzamem porabo obeh - razliko množim s ceno bencina.. vseskupaj nategnem na 5 let oz 150.000 km.. je to to? Dodam še razliko za 1x letno servis? Cca 30 eur na letni osnovi j razlike pri registraciji, zavarovanje je na vrednost avta (najbrž "tam tam"). Sem kaj pozabil?
Če povzamem - koliko mora bit bencinar pri nabavi cenejsi, da se v 5 letih / 150.000 km splača?
Zadnjih 15 let imam dizla - sedaj mi pravijo "sodobni bencinarji so varčni... s turbo tudi poskočni..". Bencinar je pri nabavi par jurjev cenejš.. Če se mi dizl ne "poplača" v predvidenih 150.000 oz. 5 letih - in če mal spustim kriterije pri vožnji (navor) - potem zna bit bencinar res OK? Grem bencinarja probat - namen imam narediti "dnevni krog", da vidim dejansko porabo ob znanem stilu vožnje.
Če vzamem porabo obeh - razliko množim s ceno bencina.. vseskupaj nategnem na 5 let oz 150.000 km.. je to to? Dodam še razliko za 1x letno servis? Cca 30 eur na letni osnovi j razlike pri registraciji, zavarovanje je na vrednost avta (najbrž "tam tam"). Sem kaj pozabil?
Če povzamem - koliko mora bit bencinar pri nabavi cenejsi, da se v 5 letih / 150.000 km splača?