Še vedno nočeš razumet kaj mislim, verjetno ne obstaja samo en V8 motor na svetu, ki ima lahko samo tako krivuljo moči kot si jo ti prilimal. Moj point je v tem, da če imaš veliko zalogo moči pod havbo in se cijaziš po mestu, sigurno ne boš turiral mašine na 4k rpm, samo zato ker ti krivulja navora to zapoveduje.
Voziš v tisti prestavi glede na to koliko moči potrebuješ, vsak motor je učinkovitejši bližje WOT in nižjih obratih kot pa "half throthle" pri višjih obratih (v obeh primerih ista moč na kolesih). Nič drugače se ne vozi turbo bencinar, turbo dizel ali NA bencinar, če od avta hočeš da gre 50 kmh po ravnini boš za max učinkovitost vse tipe motorja vozil v najnižjih možnih obratih, kjer ti pač motor še ne protestira. Če želiš pospešit boš vsak avto šaltal niže, ker se pač iz tako nizkih obratov ponavadi motor matra in nikamor ne gre (tudi če je turbo). Zato mene pri speljevanju in mestni vožnji turbo motor ne prepriča nič bolj kot NA, do velike razlike pride šele na AC.
1. zaradi daljšega prestavnega razmerja
2. zaradi vožnje v Vrhniški klanec brez šaltanja niže, če že slučajno ima NA motor dolge prestave