Bencinar, 4000 rpm pri 130?

tony

Guru
23. jul 2007
9.667
1.484
113
Citat:
Uporabnik SpidiGonzalez pravi:
Gre se za 1.6 motor, 5 prestav. Zakaj nardijo da voziš na avtocesti 130 pri 4000 obratih? Sem navajen dizla in vse kar je nad 2500 mi je tuljenje. Pri bencinarju jaz že pri 80km/h iščem šesto. Kje je pol še 150km/h recimo...sej se navadiš na zvok, samo zakaj ne dat šeste? Ima tukaj točka max navora kako foro ki je tam blizu?

Tudi jaz sem imel tak avto, ki je imel 2000 kubikov in le 5 prestav. Pa ni bilo nobenih težav, tudi pri 300k prevoženih km ne. Je pa imel čisto solidno zvočno izolacijo, tako da me to nikakor ni motilo
zmaga.gif
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
x2, imam turbo bencinarja, ki jih ima 6 prestav, a kljub temu 3600 obr. pri 130 km/h. Nič mu ni hudega, ušesom pa tudi ne. Pri dobrih 5000 obr. pa je piš vetra že glasnejši od motorja, tako da tudi pri končni hitrosti motorja skoraj ni slišati (200 po števcu, realno 190).
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.747
896
113
tu in tam
Ma ja, ti obrati motorja so tudi tako tako-sem imel nekoč stroj, ki je pri 130 km/h proizvajal več hrupa (ena čudna resonanca zgleda) kot pri
~230-h pri 5700, ko se je skoraj čisto utišal..kar se je slišalo, je bilo rezanje zraka..
cool-1.gif
 

ginek

Fizikalc
21. sep 2007
545
54
28
In seveda vsak bencinar teče lepše in tišje, ker je eksplozija nadzorovana, pozvroči jo iskra svečke. Dizel pa dejansko stalno robato klenka, ker je eksplozija samodejna zaradi toliko stisnjene mešanice. Tega se ne da prevarat.
 

ginek

Fizikalc
21. sep 2007
545
54
28
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Sedaj pa si mu dal misliti

Daj se pametnega delat . Nikoli ne more bit tako nadzorovana, kljub vsem predv-vmes-po-brizgom, itd.
Pri bencinskem ECU prek ion-sensinga lahko točno izmeri optimalno točko vžiga. Ni šans, da to narediš pri dizlu.
Drugo pa je detonacija (dizel), ki je pri bencinarju sploh ne sme bit. Njej potek malo težje nadzorujejo.
 
Nazadnje urejeno:

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
Ksz...

Pri meni je takole...
2451598-IMG_20160709_41340.jpg
 

Priponke

  • 2451598-IMG_20160709_41340.jpg
    2451598-IMG_20160709_41340.jpg
    44,5 KB · Ogledi: 148

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
Na splošno mi ni jasno čemu tako visoki vrtljaji pri malih bencinarjih ( sploh zdaj v dobi turbin) ko je na razpolago prek 100 konjičev. Zadnja prestava bi lahko bila 'potovalna'. Ni nobene potrebe da mora avto pri 130 km/ h skočit ko pritisneš gas...temu je namenjena prestavna ročica...dve prestavi dol in gremo.
Vse kar je nad 3.000 vrtljaji je muka na daljših vožnjah...( jaz imam s službenim 3.500 pri 130 km/h...in to dizel... ).
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Ni muka, če je ustrezno poskrbljeno za zvočno izolacijo.
Je pa res, da mali bencinarji praviloma tangirajo na nizko ceno in potem so zadeve, kot je dobra zvočna izolacija, pač nekaj, kar manjka.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Na splošno mi ni jasno čemu tako visoki vrtljaji pri malih bencinarjih ( sploh zdaj v dobi turbin) ko je na razpolago prek 100 konjičev. Zadnja prestava bi lahko bila 'potovalna'. Ni nobene potrebe da mora avto pri 130 km/ h skočit ko pritisneš gas...temu je namenjena prestavna ročica...dve prestavi dol in gremo.
Vse kar je nad 3.000 vrtljaji je muka na daljših vožnjah...( jaz imam s službenim 3.500 pri 130 km/h...in to dizel... ).

Imaš prav in tudi jaz se strinjam s tabo, ter velika večina, ali pa kar vsi inžinirji v avtomobilski panogi....
Problem je, da je velika večina ljudi , potrošnikov....Bedakov! Bedak, ki ne ve, kaj je A od avta. Nimajo zdrave pameti, ni splošne razgledanosti, so rastline;
Nenazadnje, poglej novinarje; pri ocenjevanju določenega avtomobila je velik - , da ne "zmore" vrhniškega klanca v najvišji prestavi.
smile-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.058
5.657
113
Sam ne verjamem da je kaj dosti drugacna...al pri 4k v 5ti al pa recimo pri 3,5k v 6ti....

Pri isti hitrosti moras isto gibalno kolicino premikat....al gre v motor vecx po malo manj bencina (4k rpm)....al pa manjkrat po malo vec da je vec "navora" za visjo prestavo (3,5k rpm)....

Je kak % +/- pri porabi....bl je tam 6ta (7ma itd) zaradi udobja....
 
5. apr 2015
1.409
725
113
ksz..

Sem še sam merkal po tej temi..1.2 TSI 110KM 130km/h cca 2700 obratov..6 prestava.. kr zadovoljen..
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.687
6.713
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Kupi V6 ali V8 motor ali pa vsaj motor z vsaj 200 konji in turbino.... Potem znas imeti manj obratov.

So tudi 4 cilindri popolnoma dovolj za to...

obrat.jpg
Ocitno pri dsg znajo spistiti obrate (kamelon je na drugi strani napisal nekja v tem smislu) pri klasiki pa ne. Zakaj? Mogoce zato da se novi arji ne bi pritoževali da je zmore vrhniskega klanca v najvisji prestavi. Ta ue bila res ena izmed boljsih