Kot prvo - nikakor ne zagovarjam izsiljevanja na cestah - ne z osebnimi vozili ne z kamioni.
Žal vozniki osebnih vozil prevečkrat pozabljajo (ali pa se sploh ne zavedajo), da tudi kamion podležejo zakonom fizike in optike. Ne moreš 40 to anko hitro pospešiti kot 1,5 to osebno vozilo - podobno velja za ustavljanje. Mrtvi koti pri kamionu so malo drugačni (BTW: sredi noči ob dohitevanju kamiona na AC NI POTREBNO blendanje - vas voznik tudi brez tega precej hitro opazi - tisti velike svetleče stvari levo in desno od kabine so ogledala - in vozniki tovornjakov jih za razliko od velike večine voznikov osebnih vozil tudi uporabljajo - blendanje od zadaj je pa ponoči kar tečno!).
Mrtvi koti - ne rinite iz desne pod kamion - zgazil vas bo - pa ne zato, ker b bil žleht šofer - NE VIDI VAS!
Pa še glede neomogočanja vožnje z maksimalno dovoljenjo hitrostjo (@jado - NE ni to 100 km/h, jih je kar precej že omejenih na 85 km/h (
fuelsaving.press):
ne pozabiti, da voznike tovornjakov v njihovi prosti odločitvi kdaj in koliko čaas bodo vozili omejuje zakon in ne morejo pač potegniti pol urce dlje, ker jih je nekdo malo zaviral na poti (no lahko že - samo je to kar drag špas, ki te nazadnje lahko stane celo službe). 3 x na teden izgubiti po pol ure pa pomeni lahko konec tedna biti doma ali pa vedriti 150 km od doma.
Pa da ne bo pomote - to še vedno ne daje pravice izsiljevati drugih na cesti, in NE niso reveži, ker morajo voziti.
Kar hočem povedati, je da bodimo strpni tudi do kamionov - nenazadnje so predvsem zaradi nas na cesti.
BTW: železnice žal NI alternativa - bolj kot poskušamo preusmeriti blago na tire bolj naročniki navijajo za cesto (cena, hitrost), saj končni uporabnik rabi blago že včeraj, pa čeprav pride šele jutri iz proizvodnega traku!