Po tvoje se naj kamioni, ki so nekateri na poti tudi do 3 tedne, ko pridejo v SLO na en malo bolj zasnežen del kar dematerializirajo?
Ali naj ne vozijo kak dan al dva - fabrike, ki čakajo na surovine pa delavce pošljejo na kolektivca - smučt, če že lih sneži - bodo naša smučišča vsaj imela kaj prometa.
Sama ideja ni (bila) napačna - samo mora vse skupaj "skladno špilati".
1. pravočasno opozarjanje po radiu - po možnosti v več jezikih
2. plava konjenica skupaj z oranžnimi ven PRED problematični del in to preden res postane problematičen
3. postaviti tablo prepovedan promet za tovorna vozila (hint: tudi na izhode iz počivališč) - VSA izločiti na počivališča ali odstavni pas (ki mora biti seveda že prej očiščen)
4. oranžno težko konjenico na AC - splužiti - posoliti
5. kamione spustiti naprej
6. v skrajni sili zadržati več ur - po 3 urah začeti razmišljati o dobavi toplih napitkov eventl. hrane ter WCjev - v tistih kamionih so namreč LJUDJE
Ampak za kaj takega izpeljati potrebuješ več služb, ki se med seboj pogovarjajo in razmišljajo malo naprej - ne pa, da se eni na druge izgovarjajo.
Da gre so dokazali lansko zimsko sezono - na ljubljanski južni obvoznici so vse kamione ustavili - vrhniškega spucali - in glej ga čudo božje - noben ni obvisel na vrhniškem - zakaj le?!?
Pa za konec - mi pokažeš veljavno zakonodajo, ki predpisuje "samoizločitev"?