Baterijsko ročno ordje

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.623
10.829
113
kaj te šraufaš? nekaj potem že ne štima, nepravilna izbira vijakov, predvrtanje??
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.717
3.334
113
cak zakaj ze z udarnim , za vijačenje so vijačniki, za zajebane vijake pa pač bolj zajebani vijačniki...
Enkrat sem poskušal z električnim šraufati turbo vijak v predizvrtano luknjo, pa me ne mika, da bi še poskušal, prevelika sila, potem ti pa mašino postrani potegne in v trenutku uničiš Torx glavo na vijaku. Če želiš, da vijak dobro drži pač ne more iti na lahko v steno
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.717
3.334
113
Teorija je eno praksa pa drugo. Lahko pa vprašaš kakšnega obrtnika, če bi vijačil turbo vijake z navadno bormašino kakšen dan.
 

SamSvoj

Majstr
28. okt 2010
2.142
355
83
Križnega in ravnega z udarnim ne boš vijačil, saj ga ob udarcu vrže ven iz vijaka. Gre pa s Torx, Imbus in navadnimi vijaki. Drugače pa imam jaz ta Uniorjev nastavek vmes in deluje dobro, sploh če imaš kakšne kvalitetne nastavke gor. Včeraj sem vijačil turbo vijake v zid, pa je šlo zadovoljivo. Prej sem povrtal s 5 mm svedrom za beton.

Sem včeraj nalašč probal odšraufat par vijakov z ravno zarezo (ena stara vrata) - šlo brez problemov. Res pa niso bili zajebani in zapečeni v les da se jih ne bi dalo odšraufat. Jaz imam praviloma težave z ravnimi tudi z navadnimi vijačniki...

Pa poskusil sem zašraufat cimprmanski vijak (24 cm - torx) - šlo kot pesmica, kar ni hotel nehat, izgleda da bi tudi glavo poslal skozi špirovc. Tudi zajebane vijake na ograji mi je odšraufal brez večjih problemov (razen tiste, ki so na horizonlanih letvah, kar pa mislim da so specialni - taki ki vežejo dva kosa skupaj, ne vem če se jih sploh da odšraufat). Neprijetno je le, da je precej glasen ko pride do odpora, približno kot pri vulkanizerju. To bo veselica na vasi ko bom šraufal nadstrešek :evil:

Je pa res, da konica nastavka kar lepo pleše po luftu ko ga laufam v prazno. Izgleda da ko ima kaj prijet (vijaki z ravno zarezo so bili precej majhni) to ni tak problem.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.623
10.829
113
Teorija je eno praksa pa drugo. Lahko pa vprašaš kakšnega obrtnika, če bi vijačil turbo vijake z navadno bormašino kakšen dan.
monterja (priznana znamka) vhodnih vrat sta imela ryobi pro vijačnik s sklopko in ni bila udarna, vse turbote (dolge) sta normalno pošraufala.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.623
10.829
113
ja med 6 in 7 mm, trd beton lahk kamot 7ko pa primerno dolge vijake. v kakšen opečnat pa vprašanje kdaj se najlepše obnese...
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.623
10.829
113
tako nekako se obnaša tudi tale hoferjaeva zadeva... za sraufat in odtegovat je okej, nisem pa še testiral momentov (priblizno kje so). Bom ob priliki.
 

Primozb

Majstr
17. jun 2018
24.331
359
83

Primozb

Majstr
17. jun 2018
24.331
359
83
23 €
18V 520N.m Cordless Brushless Impact Wrench Stepless Speed Change Switch Adapted To 18V Makita battery
https://bit.ly/2MPXPOh
✂️ Kupon: Bg18v07
( Add to Cart ➡️ View Cart & Checkout ➡️Proceed to Checkout ➡️Apply ➡️Place Order )
✉️ poštnina - EU Priority Line
Paypal!
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.717
3.334
113
Problem zaenkrat rešen.

Pomagalo je razvit napajlni kabel polnilca.

Kako pa bi lahko bil tovarniško zavit 220V napajalni kabel razlog za napako polnjenja? Ker jaz sem končno izpraznil 2 bateriji in jih včeraj dal polnit, potem je pa bilo nekako tako, 20 minut polni, utripa rdeča, daš še enkrat gor baterijo, polni 5 minut, utripa rdeča. vzameš spet dol, polni en čas, spet utripa rdeča, še enkrat dol in gor, potem pa napolni do konca. Pri drugi bateriji isto (kupljeni istočasno). Kako bi lahko bil kabel s tem povezan mi ni jasno, a očitno je, da je nekje napaka. Ali v baterijah ali v polnilcu. Servis je v belgiji in ga je nemogoče priklicati.
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.717
3.334
113
Ni to kolut kabla, to je kratek kabel (1M + - ) od polnilnika baterij 20/40 V, ki je pač tovarniško navit in povezan z vezico. Polnilnik je praktično hladen, ko meče napake ven, ko pa enkrat zagrabi, da napolni do konca pa se segreje do nekje 50 stopinj.