Traja zato tok dolg, ker se je najtezje dogovorit, kdo bo kok pokasiral....zakaj bi ti vec kot jaz? Pol se pa grejo......
Primer Slovenije pravi, da ne (Vidoni, Grasetto)Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
S tujcem se dogovori, placa in je stvar narejena.
Pa daj ti med naše vasice probati spraviti kakršnokoli traso. Avstrijci imajo že precej resne probleme, pri njih stane umeščanje v prostor že navadne dvopasovne obvoznice deset in več let. Na novih avtocestah pa samo štepajo razne ekodukte in pokrite galerije ter montirajo tudi deset in večmetrske protihrupne ograje.Citat:
Primer Hrvaske. Pa tudi Madzarska je dobesedno nasrala konkretno km autocest v zelo kratkem casu, samo pri nas iz vsakega kilometra delamo elaborate in studije.
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Bomo videli, kaj bodo delali Avstrijci pod Markovcem.
Citat:
Čeprav Madžari res nimajo kompliciranega terena, pa vrtajo tunele kar na ravnem. Baje zato, da je Strabag dobil več denarja.
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Čeprav Madžari res nimajo kompliciranega terena, pa vrtajo tunele kar na ravnem. Baje zato, da je Strabag dobil več denarja.
Na, da ne boš preveč brihten. Nova M6:Citat:
Uporabnik Apachi pravi:
Še kaj?
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=460510&page=67Citat:
nope. this is a "tunneling issue"Citat:
Yeah, maybe funny, but really impressive, if you take into account how "big" those hills are. I think it's a good decision, but was it connected with any problems or disputes saying that this is a too much expensive solution? What about higher bridges and cut&covers? Or is this some environmental issue?
(this is nice job and the beggining of a beautiful frendship between a government and a tunneling firm... )
problem je, ker si ti videl samo končni produkt, ne poznaš pa celotnega procesa. dejansko je efektivnega dela za računalnikom res lahko samo za en teden, ampak je poleg tega potrebno storiti še cel kup drugih stvari, preden se sploh lotiš dela. kak teden potrebuješ, da ti geodet naredi posnetek (geodeti na žalost ne čakajo v vsrti, ampak jih dejansko primanjkuje, temu primerno se visoko cenijo tudi njihove storitve). vzporedno se delajo tudi geološke preiskave, da ni kasneje kakih neprijetnih presenečenj s posedanjem. soglasja so poglavje zase. ARSO so znani po tem, da si radi vzamejo teden, še raje pa dva, da dajo soglasje. vedno se najde kakšen konflikten lastnik parcele, ki mu nobena rešitev ni všeč (dokler ne dobi primerne odškodnine). zdaj pa k temu prištej še čas za izpeljavo razpisov, izbiro ponudnikov, reševanje eventuelnih pritožb, pa boš videl, zakaj sanacija takega malega mostička, ki bi vse skupaj lahko narejeno v 1 mesecu, traja tudi leto in več (če je denar).Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
...
Prvo: nihče ne zahteva dobrodelnosti, če greš malo pogledat moja pisanja, boš opazil, da se ne pritožujem nad cenami, ampak nad učinkovitostjo. Geodet nima kaj en teden počet ... Ura, dve, pa je ... In sorry, kako projektno dokumentacijo sem že videl (tudi za ceste, pa tusi za kaj še bolj kompliciranega) ... In je jasno, da se da večino stvari lepo plonkat iz projekta v projekt mostička ...
Ne trdim, da je simpl, trdim pa, da se da ob primerni motivaciji delat mnofgo bolje.
Raje vidim, da so ceste 10 ali 20% dražje (od neke normalne cene), pa je potem stvar hitra in narejena kot je treba, zajebi pa močno kaznovani.
posledica tega bi bila, da bi vsi izvajalci oddali 2×višjo ponudbo, saj nihče ne bi šel v riziko, da bi v lastno škodo delal predorCitat:
Uporabnik vaginko pravi:
zato sem zagovornik tega kar sem na začetku napisal. 1 teden bi imeli vsi možnost pregledat teren naredit potrebne teste in oddati zavezujočo ponudbo s fiksno ceno brez kasnejših aneksov. torej če rečejo zgradimoga v 1 letu za 60 milijnonov evrov je to pol to.Za vsak podaljšan teden 1 milijon penalov, za vsak teden prej končan 1 milijon dodatne nagrade, za nedokončanje dela pa nikoli več možnost državnega posla!