Najprej na zadnje vprašanje: pomagali smo mu ga iskati, kupil ga je pri podjetju, ki se ukvarja z takim uvozom. Smo pa pred njegovim nakupom pridobili VIN tega avta in preverili na servisu zgodovino avta (predvsem so se videla garancijska popravila). Nato ga je še glavni serviser "malo uč čezenjga vrgel". Dobil je "štampiljko odobreno" in agent ga je kupil brez cenkanja.
Vem kako je s temi motorji, sem tudi na Renault forumu aktiven. Žal boš zelo težko dobil dober avto z 2.2 dCi motorjem; tisti ki so ugotovili keč z servisnim intervalom ga ne prodajajo, ker dela. Naprodaj so v glavnem (
) taki, ki so se razleteli in so za silo pokrpani. Mogoče boš v kakšni avtohiši dobil voz, ki so mu zamenjali motor in ga prodajajo (deal: ti vzameš nov avto, mi ti vzamemo okvarjenega v račun kot da ni nič narobe z njim, zamenjamo motor in ga potem prodamo naprej sami)
Meni osebno je 1.5 dCi na meji za Senika, pa še to 105 KM varijanta; čeprav sosed ima pa 82 KM varijanto in je zelo zadovoljen z njo. Pač ni dinamik, pripelje ga povsod, poraba pod 5l/100 km... Končne hitrosti nima visoke, nabiranje nad 130 je dolgotrajni postopek, tudi v klanec hitro opeša. Ampak kot sem rekel, njega ne moti.
Za Grand senika je 1.5 dCi absolutno premalo, prav tako 1.6 16V.
Če si že ravno pri denarju; šef mojega servisa (kamor vozim avto) je za 25k€ kupil 1 leto starega Espace Privilege, 2.0 dCi 150 (s tem ni problemov)... Pri navadnemu Espace obstaja tudi 130KM varijanta tega motorja (so z 2.0 dCi nadomestili 1.9 dCi in 2.2dCi)
Poizkusi s čim takim... Pa ima prostoročno kartico, ogrevane sedeže, CD izmenjevalec, park senzorje...
Razmisli! Lahko ga pobaram, če bi našel še kakšnega, če hočeš...
Aja, imel je pa vsega skupaj 24kkm prevoženih.