avto v jamstvu-nesoglasje o napaki

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.365
5.652
113
Fora pa je....da rob ki se dela zarad iztrosenosti....lokalno prezge bremz material na pakni...in le ta se potem zdrobi...odpade...in tam lokalno ne bremza...posledicno se rob vedno bolj veca...

Ce pa skrbis za bremze in ta rob sproti popilis.(1x letno)..tega problema nimas...

Dober drejar ti nakoncu tudi posname zunanji rob diska iz obeh strani...da je nakoncu mal v konus..

Da ne govorim da vsako stran diska dreja cimbolj pocas cca 15min

in to je garancija da disk potem po drejanju ne trese ker je lepo pocas v nulo zravnan
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.494
5.790
113
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
popili rob diska ki se dela....pa bodo diski vecni
wink-1.gif

pozabi.
Če se vgavnem vozi po mestu in še to nežno bremza bojo diski rjavi po drsni površini predn pobere ploščice. Daš to stružit bo rjavo spet v kratkem. Rešitev so samo novi pobarvani.

Drugače pa za odpiratelja teme. Pozabi na garancijo pri diskih. Razen če bi bil avto star par mescev
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.180
3.641
113
Marlbor
Predvsem pa je tukaj govora že o jamstvu, to pomeno da je garancija mimo. Jamstvo sigurno ne zajema diskov, tak da najprej naj preveri kaj sploh jamči jamstvo.
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
x2 ... jp, če avto ni star ravno par mesecev, diskov ne moreš reklamirat, saj so potrošna roba, edino če bi pri nizki kilometrini treslo, oziroma če trese ko si prišel iz servisa.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.636
4.369
113
OK golf 7 star 1 leto in 8 mesecev , diski po zimi zrjaveli . Rešitev kadar voziš po soljeni cesti preden končaš naredi eno močno zaviranje da se diski posušijo.

Je pa res danes težje diske k sebi spravit zaradi električne ročne.
 

piagolo

Guru
22. nov 2009
7.279
3.906
113
Avto ni več v garanciji. Vse je še original. Rjavenje je take stopnje, da se po skoraj celi zavorni površini luščijo zaplate, ki segajo vsaj milimeter v globino. Prav tako so ploščice na eni strani obrabljene na pol na drugi pa do konca. Na delih, kjer se lušči ni nič svetle kovine le rja, kar daje slutiti, da ploščica sploh ne drgne po disku (jutri pofotkam). Spredaj je situacija OK in obraba le minimalna.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.365
5.652
113
Ja 1x na leto rihtaj vodila z silikonsko mastjo pa tega ne bos vec dozivel
wink-1.gif


Pozabi da bo za to skrbel servis (ceprav morajo po PeEs-u)....pelji pod kozolec ali pa sam...ko se zverziras je to stvar 2h urc za vsa 4kolesa...pa na hidravlicno dvigalko
wink-1.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Potem pa ne reklamiraj diskov ker ne boš nič dosegel ampak 'napako' ki ti neenakomerno obrablja ploščice.

Meni so enako disdki rjaveli po obodu...sicer sem jih že sam menjal a rjaveli so kot za stavo. Samo zaradi zaviranje ni bilo ogroženo. Je pa res da zgleda ne lepo a to je tudi vse.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.636
4.369
113
Jugoslovanski mehanik , nije ti VW KIA, tak da ti povem da rjavi kot za stavo,

Rešitev 1 , ne vozit po soli
evil.gif

Rešitev 2 Po vsaki vožnji po soli operi diske
Rešitev 3 Vozi kot bedak bremza gas...
evil.gif


Rešitev 4 jebeš jim vse po sp...... in kupiš nove diske http://www.pkwteile.de/ate/956867
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.365
5.652
113
Zakaj si tak do mene? A mislis da pri VAGu pa ni treba rihtat vodil?
smile-1.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.494
5.790
113
Citat:
Uporabnik piagolo pravi:
Avto ni več v garanciji. Vse je še original. Rjavenje je take stopnje, da se po skoraj celi zavorni površini luščijo zaplate, ki segajo vsaj milimeter v globino. Prav tako so ploščice na eni strani obrabljene na pol na drugi pa do konca. Na delih, kjer se lušči ni nič svetle kovine le rja, kar daje slutiti, da ploščica sploh ne drgne po disku (jutri pofotkam). Spredaj je situacija OK in obraba le minimalna.

kot sem zgoraj napisal. začni bremzat in ne božat bremzo. Tu nimaš nobene šanse za jamstvo ali garancijo ali kaj pač maš. Samo cajt zapravlaš. En lep primer je tole kak nežna vožnja avtu bolj škoduje kot normalna. Kaki stardec bi jo označil kot dinamična verjetno.
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
tak kot ti je @vincent rekel. oz veliko manj boš trpel in se sekiral, da pelješ do enga mehanika, oz na viču so tudi neki prov zavorni mehaniki, pa bodo sigurno znal zrihtat.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.636
4.369
113
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Zakaj si tak do mene? A mislis da pri VAGu pa ni treba rihtat vodil?
smile-1.gif

Saj nisem nič slabega mislil.
To povem da je pri meni bilo krivo da 5 dni nisem potreboval avta. Na firmi smo šli z drugim naprej. Pripeljal sem se ko so imeli cestarji sol party in normalno nisem ostro zaviral.
Po 5 dni je bila že globoka rja na disku in ni šans da se na novo utecejo.

Avto je pa bil star 6 mesecev.

No na sevisu so spomladi počistili in namazali ampak brez uspeha. No pri 3 servisu na 90 000 so se poslovili diski

Ajd nove bom pa to zimo vganjal.
evil.gif
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.595
480
83
Citat:
Uporabnik piagolo pravi:
Avto ni več v garanciji. Vse je še original. Rjavenje je take stopnje, da se po skoraj celi zavorni površini luščijo zaplate, ki segajo vsaj milimeter v globino. Prav tako so ploščice na eni strani obrabljene na pol na drugi pa do konca. Na delih, kjer se lušči ni nič svetle kovine le rja, kar daje slutiti, da ploščica sploh ne drgne po disku (jutri pofotkam). Spredaj je situacija OK in obraba le minimalna.

vodila štekajo + ne zavira se konkretno
lahko tudi, da se zatika zavorni bat v čeljusti

imam primer znanca, ki mora dat zdrejat disk 1x letno, drugače zarajavi, pa so vodila namazana in tudi batki delujejo bp
avto stoji zunaj, vozi se trzic-kranj, dvakrat pritisne na zavoro, ko gre dol z AC in že je v službi
za vikend pa pod Kofce, Dolgo njivo, avto prašen do jaja, pere ga pa dež, če ga pa opere, pa nikoli ne spere platišč/zavornih čeljusti
Pol pa jamra, ker so diski dragi, saj so zadaj z ležajem

očetu moram prav tako zaradi ne-vožnje enkrat letno podreti zavore in pobrusiti vodila, kjer nalega ploščica nanje
zadnje leto je bolje, saj sem namazal s keramičnim sprejem in je dosti bolj obstojno kot mast (pa še magnet za prah ni...)
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.595
480
83
garancija je simetrično vpetje pri struženju, glede na naležno površino pesta, ne pa "počasno" drejanje, dejansko
uf, ne povej mojemu drejarju, ki to naredi 10eur/par
wink-1.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Če ga jaz prav razumem je rjavica po obodu (ne na stični površini diskov in ploščic).

(označeno z rdečo)

Na istem delu je problem zgolj estetika, na funkcionalnost ne vpliva.
2350032-20150219_102421r2.jpg
 

Priponke

  • 2350032-20150219_102421r2.jpg
    2350032-20150219_102421r2.jpg
    75,2 KB · Ogledi: 192

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.595
480
83
a ti mene za=bavaš? :D
dec je napisal "da se po skoraj celi zavorni površini luščijo zaplate"