Avto-Magazin in Mazda3 2.0

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.610
348
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Speedy pravi:
Pa lahko naredimo še en EKO Test porabe pri polni obremenitvi. Se pravi N/A druga po pisti cca 15.min npr. raceland, in potem ECO TURBO enak test in zmerimo porabo. me prav zanima rezultat
evil.gif
Moje mnenje je, da bo bencinar še vedno več popapcal. Ampak bi bilo fajn naredit en test ja.
Pri meni je bila povprečna poraba na Racelandu za 1.9TDI in 1.6TDI (oba 77kW) med 17 in 18 litri. V velikih garah, ne v kakšnem Polu.
Pa seveda je to poraba samo za pravilno
evil.gif
 

upiwaly

Fizikalc
6. avg 2007
1.513
9
38
Za 1.2TSI kar se tiče ravnega, je čisto ok. V sosednjem forumu Tehnika in pomoč si pa preberi malo še za takrat, ko turbina ne prime, oziroma na začetku, ko prijemlje in če je preveč obremenjen, si gotov.
Sem imel 1.6VTi, še vedno je pri hiši, turbači ala 1.2tsi 1.4tsi se skrijejo. Ali v nižjih obratih ali v višjih. Pa ima mlinček 150NM navora.
Po mojem ga Mazda z 2.0 in 120km "trga" za to moč.
Pa za foro probaj enkrat dat v peto in spustit hitrost na 30km/h, pa potem počasi pospešit. Misliš, da ti bo avto razpadel. V Mazdi to brez problema izvedeš. Pa OK, ne me napadat zdaj, ker tako se itak ne vozi. Govorim samo o tem, da mi to opevanje mlinčkov s turbino že malo na organ gre. Saj je super za vozit, mi je čisto všeč. Samo ni pa to nek uaaaaauuuuu. So dobri atmosferci 5x bolj prijazni do uporabnika. Ampak spet - to je moje mnenje. Vsakemu svoje.
 

Speedy

Pripravnik
31. jul 2007
724
0
16
37
CENTAR LJ
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik Speedy pravi:
Pa lahko naredimo še en EKO Test porabe pri polni obremenitvi. Se pravi N/A druga po pisti cca 15.min npr. raceland, in potem ECO TURBO enak test in zmerimo porabo. me prav zanima rezultat
evil.gif
Moje mnenje je, da bo bencinar še vedno več popapcal. Ampak bi bilo fajn naredit en test ja.
Pri meni je bila povprečna poraba na Racelandu za 1.9TDI in 1.6TDI (oba 77kW) med 17 in 18 litri. V velikih garah, ne v kakšnem Polu.
Pa seveda je to poraba samo za pravilno
evil.gif

Govorim za TSI se opravičujem. TDI sigurno pokuri manj.
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Tle se ne pogovarjamo o chip tuningu!

Torej Audijev 1.8, 120 konjev je dober motor, 2.0 atmosferc 150 konjev pa slab? A hondin 1.8, 140 konjev je potemtakem tut slab?


Kaj pa alfini JTS bencinski motorji? So tut slabi? Al je 1.8, 120 konjski Audijev motor boljši?
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.192
1.199
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
seveda verjamem, saj ga imaš samo za 2 do 3 dni v letu, da ravno peš ne hodiš
wink-1.gif
kak 10 let star 1,2 bencinček... al panekaj da se ženkica fijaka. nekaj nepomebnega pač.
Saj maš v mopjem profilu napisano, kaj mam. In ja, večinoma se vozi žena. In? Še vedno mi je jasno, kolk stane zavrovanje, gume, kako se pelje (OK, pri meni morda ni ravno merilo, ker je samo 4 leta star) starejši avto. Ampak ja, zakaj je to sploh pomembno?
 

colos

Pripravnik
12. jan 2008
494
6
18
Kdo razen VAG ima v ponudbi turbo bencinarje velikosti okrog 2.0 in avto razreda passata.Vsi gredo v nek downsizing. V čem je fora - izpusti, poraba??
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
V resnici? Uradni EU test porabe.

Sicer je test dobesedno neuporaben, se pa da na njem dobiti s turbo mlinčki zelo ugodno majhne številke porabljenega goriva, ki so seveda v praksi dosti višje. Ampak važno, da je nizka številka na testu.
bonk.gif
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.578
10.795
113
tebi je mogoče jasno, 90% "novinarjem" pa ni. Malo preveri pri "kolegih"
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik colos pravi:
Kdo razen VAG ima v ponudbi turbo bencinarje velikosti okrog 2.0 in avto razreda passata.Vsi gredo v nek downsizing.

Insignia, Mondeo se dobita oba z 2.0 turbo bencinarjem, 3er im novi C prav tako ce gremo v premium segment.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik colos pravi:
Kdo razen VAG ima v ponudbi turbo bencinarje velikosti okrog 2.0 in avto razreda passata.Vsi gredo v nek downsizing.

Insignia, Mondeo se dobita oba z 2.0 turbo bencinarjem, 3er im novi C prav tako ce gremo v premium segment.

+ Laguna III, pa recimo Saab 9-3. Torej skoraj vsi v tem razredu.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.664
6.522
113
po našem in francoskem konfiguratorju sodeč laguna nima več 2.0 turbo motorja. pravzaprav so iz ponudbe izginili skoraj vsi bencinski motorji?
 

Tommy17

Fizikalc
8. jan 2009
820
47
28
Navadno imate doma avte ja... Ki jih uporabljajo vase zene... Zakaj pa ne placujete dohodnine, ko delete "teste" in greste z avti na dopust in izsiljujete uvoznike za gorivo? Malo se napisite, kako ste se uprli BMW ju, ko vam je omejil porabo na Magna kartici za en rezervoar goriva... A to ni dovolj za test?

Se nekaj, a ste ze kdaj placali uvozniku odbitno fransizo, ko ste jim razbili avto?

Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
mal je problem percepcije. Ti novinarčki svojih avtov nimajo, skoz se vozijo v nekje top modelih top opremljenih in se potem izgubi stik z realnostjo. Potem še gorivo časti uvoznik itd, in dejansko je vse skup popačano kar potem prebereš.

Si moreš mislit, da imamo pri nas praktično vsi doma svoj, večinoma zelo povprečen avto, kupljen za lasten denar ... Slabšega, kot povprečen alternadavtomobilist ...
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik bigMIKE pravi:
Ja lej, vsak butelj pač ne ve da je povdarek na 2.0 atmosferski motor - in ne obratno. V času turbo motorejv je pri AM zapisano dejstvo realnost in folk je potrebno "izobrazit".

Realno gledano je članek OK in motor (zame) pri avtu je mimo, če rabiš 5 prestavo in 4.000 vrtljajev da se kam premakne. 1.4 TSI ga pihne v šesti kadakroli... pa še mariskateri bencinski turbo motor (pri zelo podobni končni vrednosti vozila)

Tako je, še posebej, ker so okoliščine v članku natančno opsane: pred klancem 145 s tempomatom, klanca avto z več kot 130 ni zdelal.
V vrhniški klanec gre praktično vsak avto že nevemkoliko let vsaj 130, ampak to seveda nič ne pove o tem, kaj se zgodi, če se gor zaplješ kot večina voznikov - brez prestavljanja in najvišje prestave.

To pa je tragedija, če ne gre več kot 130 v tisti breg.

Butaste revije in testi, čisti nateg, da bi prodali prezmogljiva in predraga vozila.

Omejitve pa že desetletja enake.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Taprav alterjevec nic od tega. Pocaka se na novo mazdo 3 mps z 2.0 turbo motorjem in cca 300KM. Taprav alterjevec ima 2.0 atmosferski motor v kosilnici za trato, uni na roke.
evil.gif
 

masevc

Guru
2. sep 2007
3.518
894
113
Citat:
Uporabnik Karakala pravi:
Kateri motor je torej pri Mazdi3 boljši oz. priporočljiv, da se drugače izrazim. 1.5 74kw ali 2.0 88kw? Glede na zmogljivost/porabo/ceno?

Jaz sem za 2.0 / 88 kw

1.5 je malo podhranjen. Poraba pa kar enaka
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Taprav alterjevec nic od tega. Pocaka se na novo mazdo 3 mps z 2.0 turbo motorjem in cca 300KM. Taprav alterjevec ima 2.0 atmosferski motor v kosilnici za trato, uni na roke.
evil.gif

Jest se zjutraj brijem z 200 konji....













evil.gif