Avto-Magazin in Mazda3 2.0

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.192
1.199
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Mazda je glede svojega dizla kar malo utihnila, vsaj kar se njihovih vizij za prihodnost tiče. Niti jim ni v nekem velikem interesu, da bi dizla spravili na US trg. V začetku so bili zelo glasni kako dosegajo nizke emisije z minimalnimi filtri (mislim da brez NOx filtra) in dosegajo EURO6, no amreičani so kot kaže drugačnega mnjenja saj pri njih to ni šlo skozi. Če bi bilo Mazdi v interesu bi pač dodali tisti filter za ameriški trg (tako kot vsi ostali proizvajalci), ampak kot kaže jim ni v interesu.

Glede na to, da v ZDA dirkajo z dizelskim motorjem in na reklami za dizel nasploh delajo veliko, verjetno niso opustili planov ...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
.. verjetno ne, ampak Mazdo 6 dizel so tam obljubljai že takoj ko je bila predstavljena, potem so jo še ene trikrat prestavili, sedaj je zadnja novica, da bo prodaj stekla šele jeseni. Mogoče pa niso samo emisije ampak tudi "nekvaliteten" dizel v Ameriki, pa tudi dejstvo da dizli tam predstavljajo manj kot 1% celotne prodaje avtomobilov.
 

Tommy17

Fizikalc
8. jan 2009
820
47
28
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Tommy17 pravi:
Sej verjetnj bi pri nas tudi vec oglasevali, ce bi bile medijske hise bolj kredibilne. Malo si poglej koliko imas pri nas nekih novinarjev, ki testirajo avte. Pa sej firma propade, ce da vsakomur avto.

Testni avti se ne plačujejo iz marketinškega denarja, ampak iz ločenega PR budžeta.
In problem oglaševanja pri nas ni v kredibilnosti, ampak v razmerju med TV in ostalimi mediji. Pogelej si ga zunaj in pri nas, pa malo pobrskaj, s čim se na UVK ukvarjajo. In ne, ne gre le za avtomobilske medije in avtomobilske oglase, ampak za kompletno oglaševanje.

Se strinjam. Problem je samo v tem, da pred leti je bil AM eden redkih avtomobilističnih revij. Danes pa vsak pol pismen mulc dobi akreditacijo za novinarja in teži pri zastopnikih. Se strinjam, da potrebuješ 1.000 za kvaliteten test. Ampak ko pa pride novinar, ki je znan celi Sloveniji in naredi z avtom 4.000 kilometrov in potem še izsiljuje te pa prime, da bi ga nekam...

Da ne govorim o tem, da potem še nič ne napiše o avtu. Pa ko bi vsaj kaj negativnega napisal...Ne, sploh ne napiše. Ali pa ko pride novinar, ki je tudi medijsko zelo odmeven - v negativnem smislu - in ne želi plačati servisa za svoj avto, ker jasno pove, da bo naredil negativno publiciteto... No na srečo, bo ta novinar zdaj verjetno bral članke na Povšetovi...

Ali pa ko novinar pripelje nazaj avto, totalka razbit (kasneje se ugotovi, da ga sploh ni vozil on) in noče niti slišati o tem, da bi plačal 1% odbitne franšize...

In kot to doživljam 10 let imam pač takšno mnenje o medijih, kot ga imam. Pa ne jemlji prosim to osebno, ker ni tako mišljeno. Želim samo povedati, da zaradi razni kvazi novinarjev nimamo nekih kredibilnih medijev, ki bi imel svo podporo od uvozniak (tudi AM), ker je en kup lešinarjev, ki jih je treba nahranit. Še malo pa bo revija Ognjišče začela avte testirat...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.192
1.199
113
www.adriamedia.si
Ja, to je problem (vem zanj, saj PRovci povedo, kakšne probleme imajo), ampak v resnici so zanj krivi uvozniki sami, ker ne znajo reči ne. Saj ni tako težko in nekateri to pač naredijo, pa so še vedno živi.
Oziroma: eni so pač izračunali, da tudi od teh "novinarjev" (vsaj nekaterih) vendarle dobijo toliko učinka, da se splača take stvari požret.

Kar se franšize tiče: sicer že zelo dolgo nismo imeli takega primera, ampak načeloma se je ne plačuje, to pač krije uvoznik. Neredki itak nimajo kaska, ker so nesreče tako redke, da se jim ne splača. Poleg tega sploh niso redki primeri, ko novinarski avto nesrečo doživi, ko ni pri novinarjih, ampak vmes ...

V zadnjem odstavku imaš pa prav. Gre tudi meni na jetra, da je zaradi levakov meni težje. ta vikend smo v italiji skupaj z AMS (in njegovimi mednarodnimi izdajami) delali primerjalca. Se mi je kar kolcalo, ko vidiš, kako zunaj delajo z resnimi mediji. Je kakšna znamka zlahka dal kar 2 enaka testna avta za tak test, da je pač lažje delat. Ga znajo jurja kilometrov daleč dostavit na kamionu, gumar da na razpolago svoj testni center ipd ...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Zadnja dva članka o Mazdi6 in Mazdi3 (oba 2.0) sta se pa sedaj kar popravila, zgleda da nekdo bere tale forum
aplauz.gif


http://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/kratki-test-mazda6-20-skyactive-spc-revolution/
Citat:
Celo za motor ji namenjamo pohvalo. Sodobni lahki konstrukciji karoserije dovolj zmogljiv motor zagotavlja dovolj poskočnosti ob dokaj gospodarni porabi goriva.

http://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/podaljsani-test-mazda3-sp-g120-revolution/
Citat:
Ne moremo mimo dobrega motorja, ki je sicer nekoliko len v najnižjih motornih vrtljajih, a ko pride v sredinsko in zgornje območje, se brez sramu oglasi s čistim štirivaljnim zvokom bencinarja. Kljub dvema litroma delovne prostornine pa motor ni požrešnež. Z nekaj pazljivosti pri pritiskanju na stopalko plina se poraba giblje med šestimi in sedmimi litri na 100 kilometrov. A tudi priganjanje ne povzroči močno povečane porabe goriva, kot je sicer običajno pri marsikaterem bencinskem motorju podobnih prostornin.
Citat:
Del zaslug za to gre tudi zmerni teži avtomobila, ki združuje dognanja sodobne gradnje avtomobilov, ter zadostni moči pod motornim pokrovom, da štirivaljnika ni treba ves čas priganjati v vrtljaje. Velik plus damo še menjalniku, ki tekoče deluje med sprehajanjem skozi vseh šest prestav,
 

feler

Fizikalc
21. jan 2008
1.700
12
38
Ste že dobili na test oz. če pričakujete 165konjsko bencin različico nove Mazde 3?? Enak motor je v novi šestki če se ne motim. Tale 165km je edina motorizacija katero bi imel, po katalogij jo imajo, v oglasih pa nikjer nič o tej različici.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Ko si omenjal te različne konje sem pogledal malo podatke o masi in Mazda6 naj bi imela 1310 kg Mazda3 pa 1280 kg. Je res mogoče da je razlika tako majhna?

Če je to res lahko mirno testiraš Mazdao6, ampak dvomim da boš občutil razliko, ker močnejša verzija je močnejša samo nad 4.000 vrtljaji.
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
ksz

na vrhniškem koncu sem res zelo malo, zato se ne spomnem, da bi na ac bil kak hud klanec. Bi ga pa z veseljem šel probat s svojim avtom.
Torej, kje točno je ta klanec?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.765
6.750
113
pri taščici
med vrhniko in logatcem je kakšnih 5km klanca, začne se kak km za izvozom za vrhniko. (na viaduktu verd) in poteka skoraj do izvoza logatec...
Podoben klanec je tudi v obratni smeri (meni se zdi hujši) med odcepom senožeče in razdrtim. (tam kjer vidiš tisto vetrnico za elektriko)
 

feler

Fizikalc
21. jan 2008
1.700
12
38
6tko sem že vozil, in dizla in bencinarja....samo tele 165 konjske trojke ni nikjer.
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
malce off topic: ker je ravno govora o "trojki" me zanima me ali si mogoče že vozil F30 316i (sicer ni mazda, pa vendar)?
tongue-1.gif



uffff, že 1.500 postov imam.
shocked-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.269
1.904
113
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
No priznam, da se ne vidim v koži pisca takih člankov, ker bo vedno prisotna neka subjektivna nota in nenamerne napake.

Ampak vseeno trditi, da nek avto ne gre več kot 130 v vrhniški klanec in pri tem ne omeniti niti v kateri prestavi, niti kakšni so bili vrtljaji je pa velika napaka pisca, se ti ne zdi?

Kar povej kje se peljete normni krog, sicer dvomim, da bom dobil čas, da bi ga odpeljal ampak me zanima.

Meni osebno pa to sploh ni sporno...pač podatek..da v najvišji prestavi in 4 osebe (oz. kolikor jih je že bilo) motor ni zmogel klanca z višjo hitrostjo od 130 km/h. Pika.

Če bi jo želel...verjetno ni potrebno napisati da poterm pa prestaviš eno niže ali dve...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
... sporno je to ker nikjer ni bilo omnjena prestava, pisalo je da avto ne gre več kot 130 v klanec na AC. Pika.
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Ksz

A mi lahko kdo od vrlih novinrajev razloži, zakaj je treba dat negativno oceno pri porabi vozila, kjer je razlika v tovarniški porabi in porabo izmerjeno na testu en cel liter. 1 liter!! In to pri alfi, 1.4 turbo bencinarju. Ne vem več kolk, ampak zdi se mi da so namerili 6,9 oz. 7,9 litra. Pa kaj bi vi radi, da porabi 4,3?

Isto 1 liter razlike, tokrat vw Golf, ne duha in sluha o kkašnih negativnih mnenjih....

smirk-1.gif
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Verjetno gre za tale test:
http://www.avto-magazin.si/avt...6v-distinctive/

In ja, če kaj potem je poraba za teh 170 konj nekje pričakovana in dokaj ugodna (tudi spritmonitor pri ca. 8 l/100 km). Golf s 170 bencinskimi konji ne obstaja, bi pa pokritiziral šibkejši (120 KM in 105 KM) 1.4 od Alfe, ki mu niso namenili MultiAir in ima porabo praktično enako kot 170 KM različica.

Ne vem pa zakaj že tretji test tega motorja v Giulietti in s tremi čisto različnimi testnimi porabami:
http://www.avto-magazin.si/avt...70-sportiva-qv/
http://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/alfa-romeo-giulietta-14-tb-multiair-16v/
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Tle piše pod minusi PORABA NA TESTU

a pri drugem testu enakega motorja je pa samo PORABA al kako?

Se pravi, na testu ste tišali avto k kurb@, pa niste zadovoljni s porabo na testu, pri drugem testu ste pa samo tko, splošno skurcali porabo?

17758-icon_confused.gif


p.s.

http://www.avto-magazin.si/avt...highline/ocena/

Tukaj je poraba ocenjena s + , pri alfi, ki ima pa 30 konjev več in dobra pol litra večjo porabo je pa - , al kako?

bonk.gif
 
Nazadnje urejeno: