Mazda: "ni nadpovprečno dobro" je še vedno "dobro". Le izstopa ne med dobrimi. Če bi bilo pa recimo 5,2, bi bilo pa nadpovprečno dobro.
Rapid: Ne kot sprejemljivo, kot sprejemljivejšo (v primerjavi s testnimi 8,8). Boljše od slabega ni nujno dobro, lahko je tudi le manj slabo.
Po izkušnjah med vozniki ni opazne razlike, ker imam nek standarden način vožnje, torej kako se pospešuje, kako zmanjšuje hitrost. Ne vozimo na rekorde v varčnosti, ampak približno tako, kot povprečen šofer. To pomeni, da recimo ne zmanjšujemo hitrosti že od daleč pred omejitvijo le z odvzemanjem plina, ampak normalno spustimo plin in tudi zaviramo. In da pred ovinkom upočasnimo in za njim pospešimo, čeprav bi šlo tudi z enakomerno hitrostjo, le da bolj na meji oprijema. Itd ...
Skratka: našo normno porabo doseže vsak normalen voznik, ki se vozi po takem miksu cest, kot je v našem normnem krogu, če se le drži omejitev (po GPS, ne po števcu).
Je pa razlika zaradi zimskih gum (zato pa v tehničnih navedemo gume in temp) in če recimo poznimi ne dela (zaradi mraza) start-stop (zato pa v tekstu pa vedno omenimo, če start-stop ni delal), po drugi strani se pa v vročini pozna klima, tudi včasih manj dela start stop ...
Če pa imaš namesto le tretjine AC v svojem miksu polovico, bo pa poraba opazno višja, recimo. In če imaš 50 procentov regionalke pri 90, bo nižja. Je pa med avti ziher primerljiva.
Mimogrede: s Priusom urednega normnega nimamo, neuradni je pa, če se prav spomnim, okoli 4,2 litra (bi moral vprašat kolega, ki ga je peljal). Če hočeš, ti javim normni, pa pejt probat.
Rapid: Ne kot sprejemljivo, kot sprejemljivejšo (v primerjavi s testnimi 8,8). Boljše od slabega ni nujno dobro, lahko je tudi le manj slabo.
Po izkušnjah med vozniki ni opazne razlike, ker imam nek standarden način vožnje, torej kako se pospešuje, kako zmanjšuje hitrost. Ne vozimo na rekorde v varčnosti, ampak približno tako, kot povprečen šofer. To pomeni, da recimo ne zmanjšujemo hitrosti že od daleč pred omejitvijo le z odvzemanjem plina, ampak normalno spustimo plin in tudi zaviramo. In da pred ovinkom upočasnimo in za njim pospešimo, čeprav bi šlo tudi z enakomerno hitrostjo, le da bolj na meji oprijema. Itd ...
Skratka: našo normno porabo doseže vsak normalen voznik, ki se vozi po takem miksu cest, kot je v našem normnem krogu, če se le drži omejitev (po GPS, ne po števcu).
Je pa razlika zaradi zimskih gum (zato pa v tehničnih navedemo gume in temp) in če recimo poznimi ne dela (zaradi mraza) start-stop (zato pa v tekstu pa vedno omenimo, če start-stop ni delal), po drugi strani se pa v vročini pozna klima, tudi včasih manj dela start stop ...
Če pa imaš namesto le tretjine AC v svojem miksu polovico, bo pa poraba opazno višja, recimo. In če imaš 50 procentov regionalke pri 90, bo nižja. Je pa med avti ziher primerljiva.
Mimogrede: s Priusom urednega normnega nimamo, neuradni je pa, če se prav spomnim, okoli 4,2 litra (bi moral vprašat kolega, ki ga je peljal). Če hočeš, ti javim normni, pa pejt probat.