Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Nankang NS2 za 74,50€
in pa
Michelin Pilot za 161,40€
Več kot 2× dražja (če bi upoštevali polne cene, katere smo plačevali pred časom vulkanizerjem, celo 3× dražja...) pa malo boljša v oceni... bi bilo pa zanimivo videti, koliko se pozna ta razlika v metrih, sekundah, km/h,...
Zgolj še rahel komentarček na tole. Tele Nankang niti niso tako napačne gume, ampak če pogledaš ocene za zaviranje na suhem in sploh na mokrem je nekaj razlike (ni ogromna). V sili je včasih 2 metra razlika med življenjem in smrtjo. Pač, vsak sam izbira. Poleg tega, če pogledaš še obrabo, nekaj razlike v ceni izpuhti, ker boš moral Nankang prej menjat. Če delaš 5000 km letno potem je itak vseeno, ker jih prej vržeš proč zaradi starosti.
Popolnoma druga stvar so pa čiste čungalunga gume, katere so na testih na mokri podlagi imele za skoraj polovico daljšo zavorno pot. Torej npr. 40 je bilo 60 metrov. Fantje (in punce, da ne bo diskriminacije) 20 metrov razlike v zavorni poti. Pa tudi, če so delane po licenci od katere bolj uveljavljene znamke, jih ne diram ni štapom od daleč, kaj šele, da bi jih stavil na svoj avto ali pa od žene. Sem bil že v nekaj situacijah, ko se je šlo za metre in tistih 200 eur letno več za komplet dobrih gum ni vredno nič proti možnemu sranju, katerega si lahko nakoplješ z žvakačimi gumami. Seveda je pa jajce pri colarjih, ker tam pa ni razlike 200 EUR temveč zna priti na 1000 in več. Ponavadi so še zafurali zadnji denar za holy grale ''felgače'' in je to to. Važno, da se vdi cole.
Evo, jaz svoje sem povedal, sedaj pa naprej z kdo ma cenejšega, ampak uiber hudega.