Audi Q7, rabljen

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.476
449
83
Glej da ne začneš še pri FSI-ju nihat okrog bencina, oktanov, injektorjev, katalizatorjev... ker pol ti ostane samo še Dačia baj Reno
grin1.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Same p€zdarije s temi dizli. Ampak res. Če gre kaj k hudiču si takoj ob 2-3k€ po tamalem.
Sem malo nihal in razmisljal, da bo naslednj 3.0tdi, pa ne bo. Bo verjetno kar 4.2 benz.
















bos na porabi hitro "izgubil" te 2-3 jurje
wink-1.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Pri Q7 so dokaj velik strošek gume, ker prednje gume pobere kot maslo na soncu..
Tisti ki primerjate Q7 in razne Rav4 pa podobne avte boljše da se ne oglašate, saj niso slabi samo tisti ki kupuje Q7 verjetno takih avtov niti ne povoha
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Same p€zdarije s temi dizli. Ampak res. Če gre kaj k hudiču si takoj ob 2-3k€ po tamalem.
Sem malo nihal in razmisljal, da bo naslednj 3.0tdi, pa ne bo. Bo verjetno kar 4.2 benz.

bos na porabi hitro "izgubil" te 2-3 jurje
wink-1.gif

ne-ne-1.gif
, to bo avto za gušt, tam do 7-8000 km na leto.
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Citat:
Uporabnik blazko pravi:
Glej da ne začneš še pri FSI-ju nihat okrog bencina, oktanov, injektorjev, katalizatorjev... ker pol ti ostane samo še Dačia baj Reno
grin1.gif

Ne bom nič nihal
smile-1.gif

Trenutni avto imam v lasti 5 let, povprečna poraba 12,5l/100, prevoženih 90.000. Ne jamram zaradi porabe.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.706
9.908
113
40
MB
sem šel prej iz firbca na spritmonitor gledat za 2.4 V6 pa majo eni celo pod 8 porabo
grin1.gif
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
bullshit
smile-1.gif
, sem tudi že jaz gledal ja. Je to precej požrešen motor, sicer na relacijo (v Dalmacijo recimo) ga sprevim na 8,5. Kratke razdalje ga pa ubijejo.
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
46
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Same p€zdarije s temi dizli. Ampak res. Če gre kaj k hudiču si takoj ob 2-3k€ po tamalem.
Sem malo nihal in razmisljal, da bo naslednj 3.0tdi, pa ne bo. Bo verjetno kar 4.2 benz.

Ne kupis nabildanega VW-ja, pa je?
evil.gif
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.416
2.487
113
SV SLO
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Pri Q7 so dokaj velik strošek gume, ker prednje gume pobere kot maslo na soncu..
Tisti ki primerjate Q7 in razne Rav4 pa podobne avte boljše da se ne oglašate, saj niso slabi samo tisti ki kupuje Q7 verjetno takih avtov niti ne povoha

Nobeden ne primerja razne rav4 z Q7. Ampak glede na to da se razmišlja o nakupu Q7 v isti sapi pa se sprašuje kakšna je poraba in kakšni so stroški z rabljenim 6 let starim Q7 človek sklepa, da kupec Q7 le ni nek težki "privatnik" in bi bilo mogoče pametno da bi kupil nekaj novega za isti denar. Nov avto ima vseeno vsaj 2 leti garancije in vsaj 3 leta ni treba kaj dosti vlagati v avto razen servisov.

Ne dolgo nazaj sem imel primer kjer so kupovale oči in ne razum, potem pa jokanje ker so stroški nenormalni. ker je velika zguba, ker je treba vedno nekaj popravljati,...... zadeva se je rešila z nakupom drugega vozila in z v zrak poslanimi 15.000€ pri vrednosti avta 20.000€. Ampak dokler ne sprobaš na lasni koži pač sanjaš o Q7.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.476
449
83
Nisem mislil tega.

Moj point je bil, da če te je strah crkovanja TDIjev, te je lahko strah tudi crkovanja novih bencinarjev. Turbine ni, je pa neposredni vbrizg, ki je lahko problematičen v kombinaciji z nekakovostnim gorivom.

Jaz osebno ne pred enim, ne pred drugim ne bi imel nobenih zadržkov glede (ne)kvalitete pogonskega sklopa.
 

mitja155

Pripravnik
19. apr 2008
569
12
18
43
LJ
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Pri Q7 so dokaj velik strošek gume, ker prednje gume pobere kot maslo na soncu..
Tisti ki primerjate Q7 in razne Rav4 pa podobne avte boljše da se ne oglašate, saj niso slabi samo tisti ki kupuje Q7 verjetno takih avtov niti ne povoha

Nobeden ne primerja razne rav4 z Q7. Ampak glede na to da se razmišlja o nakupu Q7 v isti sapi pa se sprašuje kakšna je poraba in kakšni so stroški z rabljenim 6 let starim Q7 človek sklepa, da kupec Q7 le ni nek težki "privatnik" in bi bilo mogoče pametno da bi kupil nekaj novega za isti denar. Nov avto ima vseeno vsaj 2 leti garancije in vsaj 3 leta ni treba kaj dosti vlagati v avto razen servisov.

Ne dolgo nazaj sem imel primer kjer so kupovale oči in ne razum, potem pa jokanje ker so stroški nenormalni. ker je velika zguba, ker je treba vedno nekaj popravljati,...... zadeva se je rešila z nakupom drugega vozila in z v zrak poslanimi 15.000€ pri vrednosti avta 20.000€. Ampak dokler ne sprobaš na lasni koži pač sanjaš o Q7.

vsak ki kupi novega Q7 prvič se pozanima tudi za stroške, ki bodo z novim vozilom. Nekateri resnično verjamete da ljudje pri avtomobilih za 100k€ nič ne računajo? In tako kot so že rekli. Problem Q7 so gume, katere 2,5t avtomobila uniči z lahkoto. Večje kot so hitreje gredo. tako da max 2 sezoni, če imaš še kdaj kakšne športne izpade z vozilom.
smile-1.gif
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Glej, kupec, ki kupi novega Merčota za 100 k EUR, pride na servis, tam rečejo, ja crknil vam je katalizator. On vpraša, ja koliko je, dobi odgovor ja tri jurje vsak. Pa vpraša, kako vsak, rečejo, ja ima dva, torej bo vse skupaj 6 jurjev EUR. Na koncu da odgovor, ni problema, menjajte.
Čapac, ki kupi tega istega Merčota 7 let kasneje za 25 k EUR, pa dvomim, da bo na servisu rekel, ja, ni blema 6 k EUR za katalizatorje menjat.
smile-1.gif


Tako to je. Druga druščina kupcev. Enako tisti, ki je kupil Merčota za 100 k in je po 7ih letih spušil 75 k EUR vrednosti in še 15 k EUR na servise, ne jebe 5% okrog tega, on bo odkartal ta denar in adio.
wink-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

mitja155

Pripravnik
19. apr 2008
569
12
18
43
LJ
Ti kar sanjaj... večina kupcev ki kupi avto za 100k€ ji ob nakupu zimskega kompleta pokliče celotno slovenijo, da najde za 32€ cenejše gume... to je pa realnost...

In tako q7 je drago imeti samo če plačuješ kasko zanj... ker je drag... ostalo se že da... ok .. pa gume...
smile-1.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.197
9.834
113
Citat:
Uporabnik mitja155 pravi:
Ti kar sanjaj... večina kupcev ki kupi avto za 100k€ ji ob nakupu zimskega kompleta pokliče celotno slovenijo, da najde za 32€ cenejše gume... to je pa realnost...

In tako q7 je drago imeti samo če plačuješ kasko zanj... ker je drag... ostalo se že da... ok .. pa gume...
smile-1.gif
Zgolj eno vprašanje: a ni večina teh avtov (100+k EUR) na operativni leasing, kar pomeni, da ne kličejo nič, ker je vse všteto noter?
Ker če je realnost taka kot si napisal, potem se lahko zgolj nasmejim.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.416
2.487
113
SV SLO
Citat:
Uporabnik mitja155 pravi:
Ti kar sanjaj... večina kupcev ki kupi avto za 100k€ ji ob nakupu zimskega kompleta pokliče celotno slovenijo, da najde za 32€ cenejše gume... to je pa realnost...

In tako q7 je drago imeti samo če plačuješ kasko zanj... ker je drag... ostalo se že da... ok .. pa gume...
smile-1.gif

Daj mi en logičen odgovor.

Kupiš avto pri katerem zgubljaš pri 100.000 eur letno 20-30 %, potem pa jamraš za 100 eur po gumi. To so turbo "bogataši". Z nakupom Q7 in podobnih mislijo, da so postali premožni. V bistvu so reveži v glavah. Kako si kaj preračunajo če potem nimajo za vzdrževanje svojega podaljška pameti ali pa k.... .

Če imam jaz toliko denarja, prisluženega na pošten način z delom, da si kupim Q7, verjetno nimam časa in moj čas je predragocen, da bi šel klicarit po SLO kje bom dobil za 32 EUR cenejše gume Q7. Pa tudi v tem času ko bi avto vozil k nepooblaščenem serviserju nekam bogu za hrbet, bi verjetno zaslužil toliko, da bi mi ostalo za normalen servis pri pooblaščencu.

Večina kupcev novega Q7 žal nima za burek gotovine v žepu.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.416
2.487
113
SV SLO
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Glej, kupec, ki kupi novega Merčota za 100 k EUR, pride na servis, tam rečejo, ja crknil vam je katalizator. On vpraša, ja koliko je, dobi odgovor ja tri jurje vsak. Pa vpraša, kako vsak, rečejo, ja ima dva, torej bo vse skupaj 6 jurjev EUR. Na koncu da odgovor, ni problema, menjajte.
Čapac, ki kupi tega istega Merčota 7 let kasneje za 25 k EUR, pa dvomim, da bo na servisu rekel, ja, ni blema 6 k EUR za katalizatorje menjat.
smile-1.gif


Tako to je. Druga druščina kupcev. Enako tisti, ki je kupil Merčota za 100 k in je po 7ih letih spušil 75 k EUR vrednosti in še 15 k EUR na servise, ne jebe 5% okrog tega, on bo odkartal ta denar in adio.
wink-1.gif

467716-post_slo.gif


Zadel si bistvo te teme. S tem, da mitja155 govori o kupcih ki jim je že 100.000 € za nov avto polna kapa in, da je vse manj takih kot si jih opisal ti pri nakupu novega vozila za 100.000€.
 

mitja155

Pripravnik
19. apr 2008
569
12
18
43
LJ
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Citat:
Uporabnik mitja155 pravi:
Ti kar sanjaj... večina kupcev ki kupi avto za 100k€ ji ob nakupu zimskega kompleta pokliče celotno slovenijo, da najde za 32€ cenejše gume... to je pa realnost...

In tako q7 je drago imeti samo če plačuješ kasko zanj... ker je drag... ostalo se že da... ok .. pa gume...
smile-1.gif
Zgolj eno vprašanje: a ni večina teh avtov (100+k EUR) na operativni leasing, kar pomeni, da ne kličejo nič, ker je vse všteto noter?
Ker če je realnost taka kot si napisal, potem se lahko zgolj nasmejim.

operativni leasing v osnovi ne vsebuje stvari ki si jih naštel.
wink-1.gif


se pa kupec lahko določi tudi za kaj podobnega, odvisno od želja.

lp
 

mitja155

Pripravnik
19. apr 2008
569
12
18
43
LJ
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Citat:
Uporabnik mitja155 pravi:
Ti kar sanjaj... večina kupcev ki kupi avto za 100k€ ji ob nakupu zimskega kompleta pokliče celotno slovenijo, da najde za 32€ cenejše gume... to je pa realnost...

In tako q7 je drago imeti samo če plačuješ kasko zanj... ker je drag... ostalo se že da... ok .. pa gume...
smile-1.gif

Daj mi en logičen odgovor.

Kupiš avto pri katerem zgubljaš pri 100.000 eur letno 20-30 %, potem pa jamraš za 100 eur po gumi. To so turbo "bogataši". Z nakupom Q7 in podobnih mislijo, da so postali premožni. V bistvu so reveži v glavah. Kako si kaj preračunajo če potem nimajo za vzdrževanje svojega podaljška pameti ali pa k.... .

Če imam jaz toliko denarja, prisluženega na pošten način z delom, da si kupim Q7, verjetno nimam časa in moj čas je predragocen, da bi šel klicarit po SLO kje bom dobil za 32 EUR cenejše gume Q7. Pa tudi v tem času ko bi avto vozil k nepooblaščenem serviserju nekam bogu za hrbet, bi verjetno zaslužil toliko, da bi mi ostalo za normalen servis pri pooblaščencu.

Večina kupcev novega Q7 žal nima za burek gotovine v žepu.

ne gre se zato da nimajo za burek. Da vzameš leasing za vozilo take vrednosti, pomeni da moraš imeti tudi boniteto in pa bilance firme tako kot se zagre. Na servis vedno hodijo, saj potrebujejo 4 letno jamstvo. Potem pa itak avto ponavadi prodajo.

lp
 

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.264
340
83
Jaz tudi V8 4,2 furam že kar nekaj časa. Čista zmaga, če je na plin predelava (ne FSI). Tam 11-12EUR na 100km je strošek goriva (tisti ki pravijo da manj ali lažejo ali pa ga ne vozijo tako hitro kot jaz, pa mešan cikel - pol mesto, pol pa izven, seveda nadpovprečno živahna vožnja). Trenutno imam malce pod 350kkm, pa ni treba nič loput menjat, hehe. Naslednji bo po mojem tudi enak motor, razen če bi mi kdo dizla praktično "podaril". Moj je že amortiziran - plin namreč. Malce poglej cene - bencinarja dobiš (ne FSI) bistveno ceneje, začetno si najmanj 5k eur na plusu, predelava je cca 2k eur, stroški servisa dizla so višji, stroški registracije tam-tam, strošek goriva po predelavi na plin je višji pri dizlu. Če te tveganje uspeha dobre predelave ne moti, pol je to za razmislit.