Atmosferski bencinar do 10k?

frisk

Pripravnik
25. sep 2007
735
18
18
Domžale
Kaj bi predlagali kot rabljenega zanesljivega atmosferca z najmanj 2.0 mašino (več kot 2.5 pa tudi ne) in najmanj 110 kw, najraje limuzino, lahko pogojno tudi kak lep karavan? Torej brez turbin, dvomasnih vztrajnikov, DPF-ov itd, da se da za normalen denar servisirat, če že kaj crkne. Poraba ni pomembna, zmogljivosti tudi ne preveč. Zaenkrat me prepričata samo mazda 6 in honda accord, manjši ne. Se dobi kaj za sprejemljivo ceno, torej max 10 let staro in max 10k EUR?
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
10 let starga ne bos nic nasel, ker je bil v eu downsizing ze v polnem zagonu. Zanesljiv je honda, lexus, toyota. Pol pa dolg nic. Lexus gs, is bencinar. Honda accord 2.0 bencinar, 2.4. Toyota 3.0, 4.2 dizel
 
5. apr 2015
1.403
726
113


sam bi pač iskal po nemčiji oz avstriji, četudi bi me "več" stalo. je več izbire in večja možnost, da so podatki realni. moje mnenje. Za te mazde pa nisem ziher a so turbo al ne. Preprost search je to ven vrgel.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.894
2.279
113
za šankom
2.0 16 v renault, sicer zelo neproblematičen motor, naredil z njim kakih 60k km, ampak tudi zelo anemičen motor, svojih 140KM zelo dobro skriva, da kam gre ga je potrebno vrteti, kar pa terja tudi porabo cca 9l, relacijsko sem ga vozil z nekje 7,5 l
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.012
261
83
E9x z N52 motorjem. Tebi bi potem prsu v postev 325i. Pozabi vse ostale predloge, ker so joke. Vzdrzljiv sestak (se zadnji dobr atmosferski bmw) dobra stima pa tudi potegne solidno. Relativno sodobn avto brez dvomasnega vztrajnika pa zal nebos vec nasel. Bo pa starejse od 10 let, ker dobrih atmosfercov take starosti v danem budgetu _nebo_
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.894
2.279
113
za šankom
tvoj predlog je top, ampak,koliko teh avtov pri nas je za kupit brez da boš dal vanj 3k €, saj vem, žalostno ampak tako pač je, mogoče pa iz DE
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.012
261
83
tvoj predlog je top, ampak,koliko teh avtov pri nas je za kupit brez da boš dal vanj 3k €, saj vem, žalostno ampak tako pač je, mogoče pa iz DE
gor sta dva primerka za okol 5 cukov. Ce si res zeli, lahko se vrze not par jurjov da ga v nulo postima, pa bo se vedno pod danem budgetu. Ali pa seveda uvoz iz DE, ampak tut to nebo pocen (dmv).
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.012
261
83
kje pa ti vidiš 325i letnik max 2012 za 5 cukov?
nikjer, sej sem napisal da bo taksen avto starejsi od 10 let. 325i tega letnika mu tako nebi prisel v postev, ker je 3.0 motor (se zadnjo leto, k se je dal dobt e9x). Novejse serije so v kompletu turbo, kar je spet izven parametrov OPja.

Tako da ja, E9X z 325i N52. Pokrije vse razn starosti. Ti so bli na voljo samo do sredine ~2007.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
gor sta dva primerka za okol 5 cukov. Ce si res zeli, lahko se vrze not par jurjov da ga v nulo postima, pa bo se vedno pod danem budgetu.
Se je moj znanec to šel z enim BMWjem. Kupil za par jurjev, takoj dal noter še lepo vsoto (podvozje, gume, zavore, komplet servis) in je rekel, to je to, tankaj in vozi. No, po letu in pol je kanto prodal, ker je stalno moral nekaj rihtat. Pušnil na njemu lepo vsoto.
Dejstvo je, da je avto s 300 jurji praktično zamortiziran in običajno star in se začnejo pojavljati zadeve, ki tudi stanejo.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.894
2.279
113
za šankom
Se je moj znanec to šel z enim BMWjem. Kupil za par jurjev, takoj dal noter še par jurjev in je rekel, to je to, tankaj in vozi. No, po letu in pol je kanto prodal, ker je stalno moral nekaj rihtat. Pušnil na njemu lepo vsoto.
Dejstvo je, da je avto s 300 jurji praktično zamortiziran in običajno star in se začnejo pojavljati zadeve, ki tudi stanejo.

kar poznam zgodb je to z vsemi BMWji pri nas ko so enkrat stari 10+ let
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
Aja, gre pa zadeva čez, če ti je vseeno, da ima del vrat že skoraj luknjo čez od rje, da en amortizer niti ne dela več, da ti zavore nekam čudno primejo, vsak dan pustiš eno lužico pod avtom, v levi ovinek avto potegne sam, v desnega ga moraš pa z obema rokama potegnih, te vsi gledajo, ko se pelješ mimo, ker je kot ti bo avto sedaj spustil dušo, itd. To pa res gre, dokler nekje ne obstaneš.
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.012
261
83
Problem je, ker folk zelo rad kupuje bmwje po metodi sort by price-lowest in potem v jok in na drevo, k je miljon tezav. Pomoznosti nabavi se model, ki je znan po mnogih napakah (kar je pac realnost velik bmwjov). Ce znas pa nardit research, kupit taprav model od taprave osebe, da ni avto totalno podrt, je pa lahko tudi precej ok nakup, ki nebo zahteval intimnega spoznavanja mehanika in avtovlekarja, ter seveda praznjenje denarnice kot kaksen golddigger.
 
  • Všeč mi je
Reactions: shift

shift

Guru
20. jul 2007
9.894
2.279
113
za šankom
se strinjam, problem ni sam avto ampak njegovo vzdrževanje, BMW je top, tudi problematični modeli se z pravo roko dajo lepo vozit in za normalen denar, ampak v slo je to prej izjema kot pravilo