Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik 8888 pravi:
Kaj pa tajkuni?
Kaj imajo pa ti s tehničnimi pregledi?
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Po moje ne, ker tajkuni menjajo avte hitreje, kot gredo ti prvič na tehničnega ... Torej ne rabijo podkupovat.
In takle osel na tehničnih ni kurji tat. Saj ne gre eno prodajalko, ki šnicl kolegici zastonj da. Gre za ljudi, ki na cesto spuščajo nevarne avte in torej neposredno ogoržajo ostale udeležence v prometu.
Uff, madona katero zatiskanje oči. Da ni mogoče krivo le to, da pač blatite tiste, ki ne dajo nič za reklamo, kdor pa za reklamo da pa se ne ukvarjate z njim. Pa tista znamka, ki ima večkrat reklamo v reviji je superduper.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik guardy pravi:
Citat:
Avto mora biti po predpisih. Pika.
No. najbolje da v reviji naredite preizkus mestnih LPP avtobusov, predvsem unih prazgodovinskih, ki naj nebi že par let vozili po besedah vodstva...
1. Avto magazin - že iz imena je razvidno, da se z busi in kamioni ne ukvarjamo
2. To naj počnejo tam, kjer imajo opremo za to. Pospeške, prožnost, zavorko, natančno merilnika hitrosti, hrup ... merimo, plinov pač ne.
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Po moje ne, ker tajkuni menjajo avte hitreje, kot gredo ti prvič na tehničnega ... Torej ne rabijo podkupovat.
In takle osel na tehničnih ni kurji tat. Saj ne gre eno prodajalko, ki šnicl kolegici zastonj da. Gre za ljudi, ki na cesto spuščajo nevarne avte in torej neposredno ogoržajo ostale udeležence v prometu.
Realno gledano, ni zarjavel Golf II z višji plini in čičatom ki se vozi na šiht pa nazaj, nič bolj nevaren od nove Kie Pro Ceed in notri pijan šofer...
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Uff, madona katero zatiskanje oči. Da ni mogoče krivo le to, da pač blatite tiste, ki ne dajo nič za reklamo, kdor pa za reklamo da pa se ne ukvarjate z njim. Pa tista znamka, ki ima večkrat reklamo v reviji je superduper.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik guardy pravi:
Citat:
Avto mora biti po predpisih. Pika.
No. najbolje da v reviji naredite preizkus mestnih LPP avtobusov, predvsem unih prazgodovinskih, ki naj nebi že par let vozili po besedah vodstva...
1. Avto magazin - že iz imena je razvidno, da se z busi in kamioni ne ukvarjamo
2. To naj počnejo tam, kjer imajo opremo za to. Pospeške, prožnost, zavorko, natančno merilnika hitrosti, hrup ... merimo, plinov pač ne.
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Povezava je - futranje ovac s travo, da pravna država deluje. V resnici pa ne. Ker se ukvarja samo s kurjimi tatovi.
Kolk so to nevarne avte (brez bremz) spuščali na cesto se da preveriti.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik guardy pravi:
Edino pravilno? Eno leto preiskave, na kateri je delalo 9!!!! ljudi, OGROMNO našega denarja čez okno, zakaj? Za 250€?
Me zanima, kaj bi ti naredu, če bi bil na robu preživetja, za v službo pa rabiš avto, kateri ne pride čez tehničnega zaradi izpuhov, ampak denarja za popravilo pa nimaš....
Ne za 250 evrov ampak zato, da nevarni avto ne gredo na cesto. Viušina podkupnin je tu nepomembna, tudi če bi bilo 1€ ba avto. Ob tem socialni položaj ni čisto nič pomemben. Avto mora biti po predpisih. Pika.
Hkrati pa že leto preiskujejo, ali je kaznivo, da nekomu od neto plače odtrgaš obrok za bančni kredit in ga spraviš v svoj žep, namesto da ga nakažeš banki, kot je to delala Hilda. Pa še niso prišli do kakih rezultatov preiskave.Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
za 250 evrov utaje je 40 krimičev rabilo eno leto trdega dela. (no uspelo jim je nekoga privest v lisicah v pripor, vsaj to)
.