ksz:
če se lahko vmešam v vajino debato...Dosedaj še nisem doživel, da bi pri polnem pritisku na zavoro, torej, ko ABS dela na polno, da bi nos avtomobila silil ven iz ovinka ( understeer). ABS poseže v delovanje zavor in prepreči blokiranje, s tem se ne prekine trakcija, kar pomeni , da lahko krmiliš PREDNJI del avtomobila.
Zaradi same fizike, pa lahko prode pri tem do "oversteera", torej te prehiti ZADNJI del avtomobila, saj se večina teže pri močnem zaviranju prenese na prednji del.
Tu in nasploh igrajo tudi evliko vlogo dobre gume in amortizerji !
ESP sistem vključuje tudi ABS s to razliko, da lahko poseže v način delovanja ABSa. Torej je zmožen zvezno prekiniti jakost zaviranja posameznega kolesa. S tem se močno približa zakonu fizike in poiskuša vzdržati avto na svoji poti.
Gume in amortizerji so tudi tukaj bistvenega pomena !
Sam sem že dosti probaval vse te priboljške v ESP sistemu in sem ugotovil, da praktično je nemogoče, da sili nos avtomobila iz ovinka, drugo pa je če priletiš 100km/h v 90 stopinjski ovinek. Tukaj je fizika.
Največkrat pride do oversteera ampak ESP lepo poravi avto. Vsaj v moje primeru ( avtu).
lp
s
če se lahko vmešam v vajino debato...Dosedaj še nisem doživel, da bi pri polnem pritisku na zavoro, torej, ko ABS dela na polno, da bi nos avtomobila silil ven iz ovinka ( understeer). ABS poseže v delovanje zavor in prepreči blokiranje, s tem se ne prekine trakcija, kar pomeni , da lahko krmiliš PREDNJI del avtomobila.
Zaradi same fizike, pa lahko prode pri tem do "oversteera", torej te prehiti ZADNJI del avtomobila, saj se večina teže pri močnem zaviranju prenese na prednji del.
Tu in nasploh igrajo tudi evliko vlogo dobre gume in amortizerji !
ESP sistem vključuje tudi ABS s to razliko, da lahko poseže v način delovanja ABSa. Torej je zmožen zvezno prekiniti jakost zaviranja posameznega kolesa. S tem se močno približa zakonu fizike in poiskuša vzdržati avto na svoji poti.
Gume in amortizerji so tudi tukaj bistvenega pomena !
Sam sem že dosti probaval vse te priboljške v ESP sistemu in sem ugotovil, da praktično je nemogoče, da sili nos avtomobila iz ovinka, drugo pa je če priletiš 100km/h v 90 stopinjski ovinek. Tukaj je fizika.
Največkrat pride do oversteera ampak ESP lepo poravi avto. Vsaj v moje primeru ( avtu).
lp
s