Alpsko smučanje - šport ali produciranje invalidov

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.075
10.855
113
kod Džej-Zija
Ja, potem imaš pa premalo navite.
grin1.gif
 

mitja

Pripravnik
29. jul 2007
430
0
16
sedaj me je že skoraj strah jih še navit na 100-110kg.....ko karvam in mi kaj zdrsne se ponavadi samo elegantno uležem in zdrsim dol.....problem je ko malo divjamo, pa kaj skakamo....takrat želim da vse odleti z mene ko padem.....
 

Thazz

Fizikalc
8. sep 2007
529
36
28
Sairach
kzs

Danes je v Kitzbuhlu nazadnjem skoku grdo padel Daniel Albrecht. Zaenkrat je v umetni komi. Res ne vem kam to pelje.
 

Viky

1600. registrirani uporabnik
27. okt 2007
747
0
16
42
Res je blo grdo. Ubistvu je bil kar sam kriv, ker je slabo amortiziral zadnji skok. Zgledalo pa kot da bi iz skakalnice padel dol.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
ja pač morš itak bit malo prhjen, da se tako pelješ dol po tem bregu. Ko je Klammer prvič bil na Streiffu:
Franz Klammer bei seinem ersten Streif-Kontakt: "Ich habe gesagt: Da fahre ich nicht runter."

za ne nemško govoreče - tu dol se js ne bom peljal
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.302
1.223
113
www.adriamedia.si
In spet se je izkazalo, da je za varnost za en k... poskrbljeno. Ne vem zakaj jim še vedno dovolijo uporabljat čelade, ki niso nič boljše od jajčne lupine. Čas bi bil, da tudi FIS nekdo postavi pred dejstva: dokler ne poskrbijo za varnost vsaj v takšni meri, kot je v podobno nevarnh športih (recimo MotoGP), so krivi za tako hude poškodbe. Enkrat vštric postavite smučarsko čelado in tekmovalno moto čelado. Razlika je več kot očitna. Enako velja za vse ostale ščitnike (motociklisti&avtomobilisti jih imajo tudi za vrat) ... Pa kup zaščitnih zračnih blazin ob progi manjka (tste ograje so en k... vredne) ipd. Da ne govorimo o tem, da so smuki, ko zraven ni reševalnega helikopterja (če en odleti ga mora pač nadomestiti drugi) ipd ...

FIS tegale nima, kar je sramota in kriminal:
http://www.fia.com/en-GB/sport...7Equipment.aspx

Zato pa imajo tole:
http://www.fis-ski.com/data/document/expta-sc-in-tdeur09.pdf

Kar pove vse, ne?
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ne sme bit preveč težka čelada, ker prej vrat gre.

Drugače pa....dejansko spet sam kriv isto kot lani Mkkarty, ker tisti kateri opravijo skok pravilno ne letijo nevemkok visok in daleč...

Pač...boleča selekcija.
uf-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.302
1.223
113
www.adriamedia.si
@Malecky? A za motoriste, ki ubrišejo pri še enkrat tolikšni hitrosti, pa ni pretežka? Ne se hecat, no. Na glavi majo jačne luine. Lani je McCarthyju razpadla. Je FIS kaka pravila spremenila, zahtevala homogacije čelad? Ja, potem pa svizec ...
@Dizzy: prvi helikopter je bil tam, ampak potem ga ni bilo.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
A ok...pol piši Daineseju, da jim ni treba razvijat airbag-a za motoriste oz. bolj neck brace.

Mccarthyju jo je nesrečno odpel, sicer je blo pa takrat vse že mimo.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.352
766
113
Nihče smukačem ne brani uporabo boljših čelad in ščitnikov, samo aerodinamika gre potem v maloro. In s tem dobra uvrstitev, potem je pa vseeno, če ne nastopajo, bodo še bolj varni.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
vsi sicer uporabljajo zaščito za hrbtenico, kot jo imajo denimo motokrosisti in MotoGP-jevci. to so se smučarji menda med sabo zmenili, da bodo vsi od prvega do zadnjega nosili, in menda nosijo.

glede na to, koliko se je tehnologija spremenila prav na vseh področjih - madonca, a res ne morajo narediti ene res trdne čelade za smučarje. sej se je tud čelada formulašev in MotoGP-jevcev popolnoma spremenila ... manjše, lažje, aerodinamičnejše ...
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
http://www.speedski.com/images/tuck.jpg

To je aero čelada....ni prav majhna kajne?

Potrebe so različne in težko je predvidet izjeme kot je bil Mccarthy, ker je falil vse kar se faliti da in pristal tam kjer je blo zlo problematično za opremo. Sej bojo kaj popravil za naslednjo sezono, sploh če ne zmaže najbolje.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.352
766
113
Trdnost pa zmožnost absorbcije udarca ne gresta vedno z roko v roki. Smart je trden, Mercedes S pa bolje absorbira udarec. Pri medsebojnem trku je meca totalka, Smart pa z razbitim odbijačem. S potniki je pa obratno.
Podobno je s čelado. Zmožna mora biti absorbirati določeno silo, lahko naredijo ''neuničljivo'' čelado, vendar ne bo absorbcije udarca in se bo ta udarec prenesel v notranjost, v tem primeru na glavo...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.302
1.223
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
A ok...pol piši Daineseju, da jim ni treba razvijat airbag-a za motoriste oz. bolj neck brace.

Mccarthyju jo je nesrečno odpel, sicer je blo pa takrat vse že mimo.
Zakaj bi nehali? Tudi smučarji to rabijo.
Ne vem, a nisi dojel ali kaj? Ne k..cam motoristične opreme, pravim, da bi morali imeti smukači opremo na enakem varnostnem nivoju. Pa je nimajo.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.302
1.223
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Nihče smukačem ne brani uporabo boljših čelad in ščitnikov, samo aerodinamika gre potem v maloro. In s tem dobra uvrstitev, potem je pa vseeno, če ne nastopajo, bodo še bolj varni.
Zato pa mora te stvari za vse predpisat FIS. AMpak ker je to druščina starih senilnih prdcev, ki se jim j... za vse razen za polnjenje lastnih žepov, se to seveda ne zgodi.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.302
1.223
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
http://www.speedski.com/images/tuck.jpg

To je aero čelada....ni prav majhna kajne?

Potrebe so različne in težko je predvidet izjeme kot je bil Mccarthy, ker je falil vse kar se faliti da in pristal tam kjer je blo zlo problematično za opremo. Sej bojo kaj popravil za naslednjo sezono, sploh če ne zmaže najbolje.
Saj ne rabijo aero čelade. Predpišejo naj jim tekmovalne moto čelade, pa je stvar rešena. Če delajo pri 300 na uro na motorju, bodo tudi pri 150 na smučeh.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
sem ravno hotel napisat to.

in če recimo, delujejo pri 300 na uro, oni pa rabijo za 150 na uro, kar je edino Wengen sposoben sproducirat, naj naredijo čelado, ki zdrži vse energetske napore padca pri 200 km/h.

hrbet, kot je videti, imajo dobro zaščiten, glede na to, da je Albrecht padel direkt na hrbet in hrbtenica ni poškodovana, se pravi so kritična točka vrat in glava.

kolena so pa tako ali tako ... pojem zase ...