Kontrol je veliko. Radi kar ac zaprejo in vse prekontrolirajo. Potem en kup radarjev...pihal pa pri vsaki kontroli...
Še enkrat: letno naredim 40.000km in z izjemo moje napake (telefoniranje) me niso v zadnjih 10-ih letih nikoli ustavili. Na zaporo avtoceste sem naletel enkrat pred kratkim in so kontrolirali le vinjeto, brez ustavljanja, če si jo imel. Na cesti po celotni Sloveniji sem ob praktično vseh urah, razen med 23.00 in 5.00 zjutraj običajno ne.Kontrol je veliko. Radi kar ac zaprejo in vse prekontrolirajo. Potem en kup radarjev...pihal pa pri vsaki kontroli...
Nov podvig VelovaTa Velov je moral biti zares že na zdravljenju od alkohola, kajti po Kranju marsjkaj govorijo, kaj je včasih počel...
Saj so ga odstavili. Zdaj me zanima, katerega malika bo ustoličil njegov naslednik. Žlender je malikoval hitros, Velov alko, kaj sledi?
Grem jaz ko se mi jebe za vse
Nam je jasno, da človek, ki mu je bolj važno lupljenje voznikov in zagotavljanje dobička zavarovalnicam, kot pa prometna varnost, nima kaj delat v AVP.Kak ste hijene? Ste zdaj srečne?
Če se tebi kaj zgodi, ni treba dat odpovedi. Pokličeš policijo, jo moraš že zaradi uveljavljanja kaska, ki ti ne bo pozabila dat pihat, in ker boš napihal 0.00 boš sprejel odgovornost, koneckoncev si poškodoval tujo stvar, in plačal nekaj kazni za prekršek, ki si ga storil. Zavarovalnica pa bo plačal škodo na vozilu.Pravi triller, in zarota. Presneti policaji, kako ga ščitijo Eni pa imate res bujno domišljijo. Bi lahko pisali kakšne kriminalne zgodbe in še kaj zraven zaslužili. Me je kar strah se vsesti v službeni avto, da slučajno ne bi kaj poškodoval. Po vaše bi moral dat odpoved, v tem primeru.