Ajde, ker se mi še da. Prva elektrifikacija na področju današnje Slovenije in Hrvaške se je zgodila še v času, ko je bila meja med Italijo in Kraljevino YU na COLu. Italjani so elektrificirali s sistemom 3kV DC. In so elektrificirali do Pivke in od tam proti Reki. Med drugo svetovno vojno so potegnili štrom do Postojne.
Po vojni so v Sloveniji nadaljevali z elektrifikacijo 3kV DC (povzeto po Italiji), v ostali Jugi pa so uporabili sistem 25kV 50Hz. Hrvati so zaradi združljivosti progo od Zagreba do Reke elektrificirali s sistemom 3kV DC. Tako so imeli dva sistema v uporabi, kar je prilično nerodno, so pa lokomotive lahko vozile na celotni trasi od Zagreba do Divače. Že proti koncu Juge so se hrvati odločili, da bodo sistem poenotili na 25kV 50Hz, vendar niso prišli dlje kot do Moravic. Šele pred kratkim so uspeli dokončati projekt (torej več kot 30 let) od Moravic preko Reke do mejne postaje Šapjane. Pa je potrebno samo zamenjati drote vozne mreže, transformatorske napajalne postaje...
SŽ sedaj nabavlja interoperabilne lokomotive, ki lahko vozijo tako na 3kV DC, 15kV 16 2/3Hz in 25kV 50Hz. Postavljaš pa sistem, ki je že v uporabi na večinskem delu.
Hrvati imajo od 110 elok ki so bile operativne ob razpadu v uporabi samo še 45. Pred kratkim (lansko leto) so zaradi racionalizacije odpustili preko 100 strojevodij, posledično ni več vlakov po lički progi (Zadar, Split), dizelke pa ropotajo na relaciji Zagreb - Reka.