Ali je sel EGR po gobe?

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.426
2.428
113
Ja saj ti verjamem ampak tukaj nekaj ni bilo OK s tvojim filtrom ali senzorjem ali čem drugim. Namreč glej spodnji graf, pri 24g zabanosti se ti prižge lučka za DPF da ga moreš začeti sam manualno regenerirati, torej na avtocesto in višje obrate in gremo... pri 40 gramih ti ga bo začelo metati v zasilni program in potem imaš še časa do 45g zabasanosti, takrat je filter kao preveč zabasan da bi ga lahko na kakršen koli način rešil (z vožjo ali testerjem). Torej če ga je tebi začelo meteti v zasilni program pred 40g ni bilo nekaj ok...

https://www.a5oc.com/forums/attachment.php?attachmentid=39785&d=1399647877
 
Nazadnje urejeno:

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.426
2.428
113
Torej avto poskuša začeti regenerirati dejansko ko je na 50% (21,5-22,5g) svoje realne zabasanosti, če ga komu do takrat (do 45g) ne uspe aktivirati regeneracije je pravi pacient. Mu ni pomoči :)
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
764
113
pri meni so ble težave z egrjem, posledično jih je fasal še dpf. in to 2000km od doma :)
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.222
5.660
113
A ti Francoza pa plehek v roke....in šrauF-šrauF... :D
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.426
2.428
113
Sicer pa prejšnji A6 2.7TDI je imel dost bolj hvaležen DPF kot sedanji 2.0 TDI. V 10 letih lastništva se mi je prižgala lučka za regeneracijo zgolj ene 4-5x, pa še to po večurnem stanju v koloni. 5 min na avtocesti na 2500 obratih in je bilo to to.
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.090
138
63
okolica mesta
Si Kitajc ti? Ce pa smo ti napisali da prepoznas v prvi fazi (vsaj pri VAG koncernu) po tem da so obrati v prostem teku rahlo povišani, malo preko 1000 obratov, normalno so cca. 830-850 :)
Baje takrat ne dela regeneracije ampak je nekaj drugega. Smo enega VAGa po takih obratih ki si jih opisal priklopili na računalnik in je napisalo da je bola zadnja regeneracija delana pred cca 800km.
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.090
138
63
okolica mesta
Regeneracija se ne izvaja pod 1800 obrati. Ko se pa pricne, pa se lahko spusti do 1400. Vsaj tako je MTL govoril enkrat, ko je spremljal preko racunalnika. Sem pa enkrat vprasal tudi na servisu in mi je povedal, da morajo biti dosezeni doloceni obrati. Na mestu pod standgasom jo pa sigurno avto ne dela.
Kaj pa potem dela na mestu pod stantgasom ko se dvihne na 1000 obratov, zna to kdo razložit?
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.426
2.428
113
Baje takrat ne dela regeneracije ampak je nekaj drugega. Smo enega VAGa po takih obratih ki si jih opisal priklopili na računalnik in je napisalo da je bola zadnja regeneracija delana pred cca 800km.

Kaj ti naj rečem? :) Ja, prav imaš. Dela nekaj "drugega" in tisti pametni ki ti je to priklopil in ti to povedal je ostal pri tistem "drugem". Takrat ko obrati zrastejo se dogaja nekaj mističnega, nekaj skrivnostnega :valjamse: Sicer pa bi rad videl avtomobil ki od ene do druge regeneracije zdrži 800km. Ta mora biti pa res samo ali pretežno na AC. Verjemi mi, poskok obratov pomeni zgolj in le regeneracijo. Dopuščam pa možnost da tudi lahko v teoriji obrati poskočijo če je kaj narobe.
 

DMX

Fizikalc
20. avg 2007
2.328
15
38
Torej kaksna je najboljsa voznja za regeneracijo za Passata? 4 prestava na ca. 2200 obratih min. 20km?
Je lahko tudi npr. 5 prestava pa isti obrati?
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.426
2.428
113
Ne, tisto je kao dobro če te avtomobil sam opozori da je že kritična meja (več kot 25g saj) in da moreš čim prej sam iti izvesti regeneracijo (najbolje na avtocesto). Takrat je ok da imaš kakšno prestavo nižje in višje obrate (ampak verjetno zgolj zato da se izpušni sistem čim prej zagreje na optimum). Ti vse lepo piše v navodilih za tvoj model kako ravnati. Sicer pa nimaš kaj delat drame iz regeneracije. Večinoma itak ne veš da poteka, če pa veš pa se normalno pelješ po AC na 2000-2200 obratov (6. ali 7. prestava) in je to to. Pomembno se mi zdi da ne greš vedno v skrajnost in ga zabijaš na 25-30g preden ti naredi regeneracijo. To pač ni za mestne voznike. Drugače pa meni naredi (ob ogretem motorju) regeneracijo v cca. 10min.
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.090
138
63
okolica mesta
Z navodili je tako tako, ljudje se jih držijo pa gredo/menjajo egr, dpf na 100k km. Se mi zdi da imajo še najmanj problemov tisti ki avto VOZIJO in ga ne šparajo, ko je ogret. Sam ga vsake toliko (če je več mestne vožnje) na ac vsake toliko držim na malo nad 3000 obrati. Mašini ne škoduje. Zaenkrat brez problemov.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Vecinoma furam na 1400 obratih, saj imam do sihta 20km omejitev....50...70...50...70...zelo malo 90...pa spet 50....itd. Avto je automatic, guzve je toliko, da tud, ce prehitevas, ne bo haska. In pac furamo v koloni po omejitvi. Vsake toliko, torej 2x na mesec grem na avtocesto in furam tam tistih 2300-2500 obratov spet, ja...v koloni. Avto sem kupil rabljen s 194.000 km, sedaj jih ima 212.000. Do sedaj se nikoli nisem vedel, kdaj mi ga je pucalo. Motor pa je 2.0 Tdi, 140HP.
Sedaj pa glavno...izogibam se hitremu gasu do dile, saj ravno v takih primerih zakadis dpf za popizdit.