Citat:
Uporabnik matofill pravi:
Čisto vsi ravno ne, imaš npr teflon, PFTE, tam imaš merljive rezultate ..... marsikaj pa je res tako, kot praviš.
Sam mislim, da je naj boljši aditiv za dizla, občasno prepucanje ogretega motorja na AC v max. vrtljajih, da se prelufta tudi DPF filter in vse, seveda res ob vročem motorju, potem pa nihanje obratov od 70% do 100 % dopustnih in ponovitev tega ene 20 x v ene 5 km , to navadno prepuca v nulo vse, seveda če niso že šobe fuč, tam pomaga le pravi dizel servis.
MAX obrati in pucanje motorja? Morda pri bencinarju... Dizel ni namenjen turiranju na 4000 + obratov. Najboljše izgorevanje je v optimalniem delovnem območju motorja. Vožja pod in nad tem motor "baše", ker v tem primeru ni optimalnega izgorevanja in počasi paca. Ja, nič ne rečem, da ga je dobro stisnit pri kakem pospeševanju ali pri uvozu na AC, da ga boš pa "pucal" na max obratih pa ne bo šlo. Potem bi se tudi PDF filter pucal pri max obratih, pa se ne... So že napisali tam med 2300-2800 obratih pa bo... In to je še daleč od "turerskih" 4000-4500 RPM.
LP