Sicer menjam na kake 3000, pac vsako leto, ko je cas servisa.Kar se tiče aditivov za dize.....so ok
Antigrippante / Arčon remake...potem je še od Wynns-a....
Kar se tiče pa aditivov za olja pa pozabi!
Raje kot da mečeš v to denar...si menjaj olje na 10-15kkm in bo bolj zaleglo na dolgi rok...
Moderna olja imajo že vse kar tvoj avto rabi!
To sem mislil, Engine flush pred menjavo olja, da se ocisti in potem oni keramicni dodatek.Aditiv za olje je dober samo pred menjavo olja. So razlicni. Ene vlijes vvstaro olje in laufas masino ene 15min na mestu, drugo das vvsveze (poceni) olje in se malo vozis ter nato menjas olje. Pred leti je bil celo PSA buletin za vse 1.6hdi, ki so bili zanemarjeno menjano olje ali predolg interval ali se neki drugi znaki...si moral nujno pred menjavo aditiv, sicer ti je sveze olje (s serijskim aditivom) raztopilo garež, nato pa je vse olje spremenilo v gel in naredilo kaos v motorju...
Ni bilo gela ampak zabita mrežica na turbo oljnem dovodu., sicer ti je sveze olje (s serijskim aditivom) raztopilo garež, nato pa je vse olje spremenilo v gel in naredilo kaos v motorju...
Podobno sranje imajo še sedaj.....samo da tam zabije mrežico na "pick upu" v koritu.......krivec pa........svetovna pogrutavščina ki se ji reče jermen ventilov v olju (ki se nacufa/napoka z časom)Ni bilo gela ampak zabita mrežica na turbo oljnem dovodu.
Pri 3000km menjavi ne rabiš nobenega dodatka....je Mašina not čista ker je olje še sveže....Sic
Sicer menjam na kake 3000, pac vsako leto, ko je cas servisa.
To sem mislil, Engine flush pred menjavo olja, da se ocisti in potem oni keramicni dodatek.
Poraba je 5L, ker nori DSG menja takoj in se bozis 60 kmh cez naselje pri ne vem, 1100 obr. Zadnje case raje vozim rocno pod visjimi. Porablja pa olje in vodo.če maš preveliko porabo, najprej ugotovi vzrok porabe olja (tesnila, semeringi al ga sam motor pije mimo batnih obročkov, turbine) potem pa dalje ugotavljat...
Z ucitelji fiskulture ne polemiziram, guglaj ce se ti daNi bilo gela ampak zabita mrežica na turbo oljnem dovodu.
Poraba je 5L, ker nori DSG menja takoj in se bozis 60 kmh cez naselje pri ne vem, 1100 obr. Zadnje case raje vozim rocno pod visjimi. Porablja pa olje in vodo.
Torej lahko debatirama dalje v tem primeru, ker ne padem v zgornji predalček.Z ucitelji fiskulture ne polemiziram, guglaj ce se ti da