aditiv za dizle

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.264
5.642
113
Ti je že Hondi 2x tu napisal za 1.6TDI da ga lahko aditiv reši.....oz ti je opisal identične simptome in da jih je aditiv odpravil....
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
Zadnjič mi je v motornaolja.com razložil razliko med "starim rdečim" in "novim črnim" pakiranjem - oba sta ista, le da en še vodo veže nase, mislim da stari rdeči, ki je 1€ dražji zato.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.108
9.754
113
Kaj pa glede CR motorjev, kjer je pri starem izrecno pisalo, da ni za CR.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.264
5.642
113
Kar se tiče aditivov za dize.....so ok

Antigrippante / Arčon remake...potem je še od Wynns-a....

Kar se tiče pa aditivov za olja pa pozabi!

Raje kot da mečeš v to denar...si menjaj olje na 10-15kkm in bo bolj zaleglo na dolgi rok...

Moderna olja imajo že vse kar tvoj avto rabi!
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

jezek

Guru
24. jul 2008
3.613
1.512
113
Aditiv za olje je dober samo pred menjavo olja. So razlicni. Ene vlijes vvstaro olje in laufas masino ene 15min na mestu, drugo das vvsveze (poceni) olje in se malo vozis ter nato menjas olje. Pred leti je bil celo PSA buletin za vse 1.6hdi, ki so bili zanemarjeno menjano olje ali predolg interval ali se neki drugi znaki...si moral nujno pred menjavo aditiv, sicer ti je sveze olje (s serijskim aditivom) raztopilo garež, nato pa je vse olje spremenilo v gel in naredilo kaos v motorju...
 

B81

22. jul 2007
37.407
10.752
113
Sic
Kar se tiče aditivov za dize.....so ok

Antigrippante / Arčon remake...potem je še od Wynns-a....

Kar se tiče pa aditivov za olja pa pozabi!

Raje kot da mečeš v to denar...si menjaj olje na 10-15kkm in bo bolj zaleglo na dolgi rok...

Moderna olja imajo že vse kar tvoj avto rabi!
Sicer menjam na kake 3000, pac vsako leto, ko je cas servisa.
Aditiv za olje je dober samo pred menjavo olja. So razlicni. Ene vlijes vvstaro olje in laufas masino ene 15min na mestu, drugo das vvsveze (poceni) olje in se malo vozis ter nato menjas olje. Pred leti je bil celo PSA buletin za vse 1.6hdi, ki so bili zanemarjeno menjano olje ali predolg interval ali se neki drugi znaki...si moral nujno pred menjavo aditiv, sicer ti je sveze olje (s serijskim aditivom) raztopilo garež, nato pa je vse olje spremenilo v gel in naredilo kaos v motorju...
To sem mislil, Engine flush pred menjavo olja, da se ocisti in potem oni keramicni dodatek.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.264
5.642
113
Ni bilo gela ampak zabita mrežica na turbo oljnem dovodu.
Podobno sranje imajo še sedaj.....samo da tam zabije mrežico na "pick upu" v koritu.......krivec pa........svetovna pogrutavščina ki se ji reče jermen ventilov v olju (ki se nacufa/napoka z časom) :srce::evil:
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.264
5.642
113
Sic

Sicer menjam na kake 3000, pac vsako leto, ko je cas servisa.

To sem mislil, Engine flush pred menjavo olja, da se ocisti in potem oni keramicni dodatek.
Pri 3000km menjavi ne rabiš nobenega dodatka....je Mašina not čista ker je olje še sveže....

Če ne verjameš....pa riskiraj tistih 20eur za neoriginalno dihtungo pokrova ventilov (GMT/Bartog itd) in si poglej pod deklc....

Če že moraš zapravljat denar na neumnostih :)

Plus da dizl ki dela kratke razdalje....je not čist....ker ga pod "zaugom" lepo pere višek nafte ki pri taki uporabi konča v olju....
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.077
286
83
če maš preveliko porabo, najprej ugotovi vzrok porabe olja (tesnila, semeringi al ga sam motor pije mimo batnih obročkov, turbine) potem pa dalje ugotavljat...
 

B81

22. jul 2007
37.407
10.752
113
če maš preveliko porabo, najprej ugotovi vzrok porabe olja (tesnila, semeringi al ga sam motor pije mimo batnih obročkov, turbine) potem pa dalje ugotavljat...
Poraba je 5L, ker nori DSG menja takoj in se bozis 60 kmh cez naselje pri ne vem, 1100 obr. Zadnje case raje vozim rocno pod visjimi. Porablja pa olje in vodo.
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.077
286
83
Poraba je 5L, ker nori DSG menja takoj in se bozis 60 kmh cez naselje pri ne vem, 1100 obr. Zadnje case raje vozim rocno pod visjimi. Porablja pa olje in vodo.

ce porablja olje IN vodo, potem imas zelo verjetno ali tezavo z tesnilom glave ali glavo samo (počena). Tega z čarobnimi žaubami nebos resu, če se ti slučajno mesa olje in voda, pa takoj saniraj, ker sicer bos mel slej k prej strojelom.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.474
5.766
113
Z ucitelji fiskulture ne polemiziram, guglaj ce se ti da
Torej lahko debatirama dalje v tem primeru, ker ne padem v zgornji predalček.
Drugače pa za razliko od tebe ne rabim guglat, ker sem kar lepo število turbotov menal na teh HDI-jih zaradi gareža v situ. In vsi so imeli skupni imenovalec servise na 30k km. Lahko pa še poguglaš kaj je bilo takrat tovarniško navodilo za odpravo tega problema. Lahko ti namignem, da tega nihče ni naredil kot je bilo v navodilu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi