aditiv za dizle

luka51

Guru
16. avg 2007
14.414
5.693
113
dize so znane po tem da se zabijejo ja.....
kot da se svinjarija lušči v krastah....

diza se zabije ko pumpa ribne in potisne opilke
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.269
1.904
113
Če zadeva deluje po principu raztaplhanja lahko pride do luščenja (podobno kot pri vodnemu kamnu)...če je le tega preveč se ga del odstrani z luščenjem.

Torej? Če že je bolje te zadeve uporabljat dokler zadeva ni pretirano zapacana...in se lahko sklepa da nima vpliva...ker v nasprotnem primeru tvegaš resnejše poškodbe.

(Zgolj moje sklepanje)
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.414
5.693
113
glej zadeve letijo v takih tolerancah, da ni placa o nekih debelih slojih.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
To ni fakin dimnik no...

Če nekaj rabi mazivo, da se premika res nemoreš govort o slojih umazanije. Antigrippante naj bi bil najbolj blagodejen ravno za pumpe ne za šobe pa se pri njih pozna konkreten napredek.

Da škoduje se me ne da več prepričat, zaradi dveh eur na tank pa ne bom crknil, se bom pač dizla znebil.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.610
349
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Če zadeva deluje po principu raztaplhanja lahko pride do luščenja (podobno kot pri vodnemu kamnu)...če je le tega preveč se ga del odstrani z luščenjem.

Torej? Če že je bolje te zadeve uporabljat dokler zadeva ni pretirano zapacana...in se lahko sklepa da nima vpliva...ker v nasprotnem primeru tvegaš resnejše poškodbe.

(Zgolj moje sklepanje)
Sam sem bil pred to dilemo pri 150.000 km na Octaviji. Sem že mislil peljati motor na preventivno čiščenje (motor je delal brezhibno sicer), ker sem vedel, da bo naredil še precej km pri meni in predvsem zato, ker pač privoščim kantici dobro vzdrževanje.
Po pogovoru s stručkotom za Bosch servise, sem pustil zadeve pri miru, ker mi je točno to povedal. S tem, da je pri CR baje manj možnosti, da pride do težav kot pri PD. Moj motor je bil PD. Pri 270.000 km ob prodaji, je bil motor še vedno kot nov, brez porabe olja, itd. Nobenega trokiranja, cukanja, itd. Seveda pa je bil vedno 100% vzdrževan kot je potrebno oz. še bolje.
Imam pa znanca, ki je šel na čiščenje pri cca. 130.000 km in je bil zelo zadovoljen z izkupičkom. Baje je motor nekaj živahnejši in tišji. Je pa bila cena nekaj čez 100 EUR, kot sem ga razumel so pa priklopili motor na stroj in je potem laufal na tisto čistilo ali mešanico nafte/čistila iz stroja kar nekaj časa.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.548
434
83
sam imam primer kolega mehanika, ki je pri 1.6 TDI octavii, common rail motor, imel eno od šob izven tolerance.
Po posvetu s strokovnjakom za dieselske vbrizge se je priklopilo na Wynn's mašino, pri kateri določen čas avto deluje izključno na čistilo.
Razlika v vrednosti korekcije šobe je bila nekje v mejah, kot jo navaja uporabnik na BMW forumu.
Se pravi, prej je ena od šob imela preveč visoko vrednost, kompenzacijo pa se izvaja tako, da je vsota ostalih treh šob v negativno vrednost enaka pozitivni vrednosti te šobe, ki je bila v okvari. Avto so v bistvu s tem "rešili", v nasprotnem primeru bi sledila menjava šobe, saj se tega tipa injektorja ne obnavlja v celotni Sloveniji.

Glede igle injektorja, ki jo je nekdo napopal malo višje, sicer so vbrizgi dieselski precej različni: problem je v srednjem delu največkrat, npr večina solenoidnih šob deluje na principu razlike tlaka dovodni/odvodni in se zaradi tega igla dviguje (odpira, kakor hočete). Zgornji del, ki uravnava prehajanje na povratni vod se obrabi, potem pa šoba vrača na povratek preveč nafte, tlak v njej pa je premajhen za zadosten vbrizg. Tipičen primer je lahko kar clio delphi 1.5 ali pa ford mondeo 2.0 TDCI
Delphi+28239294.png


glede na to, da je po EU direktivi lahko prisotno EN590 do 7% biodizla (pomeni oljna repica in ne odpadno olje s friteze :D) da garancija na dieselske kose velja, po En590 pa najdemo do 20% biodizla na trgu (garancije na dieselske kose ni več) bom napisal takole: naša nafta je precej "suha" oz. ima nizke mazalne sposobnosti. Glede na to, da gre za visoke tlake in za mehanske kose, ki imajo tolerance nekaj mikronov, se kvaliteten dodatek gorivu vsekakor priporoča. Nekateri ponudniki, npr BP, imajo ločeno klasičen diesel in boljšega, npr Ultimate, z več dodatki že v štartu.

ne smemo pozabiti, da eno (samo eno) točenje bencina in vožnja dieselskega vozila na bencin, povzroči več škode kot katerakoli slaba nafta. Problem je pereč predvsem pri nakupu rabljenega vozila, saj nam nihče ne more zagotoviti, da se en mesec, eno leto (vstavi poljubno) ni vozil na bencin...
 

matofill

Guru
18. sep 2008
3.695
761
113
Za Arčona tudi sam poznam in kapo dol - strokovnjaki ..... glede Antigripanta pa ja sam imam cca 130 t km na avtu premalo, da bi pomagal, bolj pomaga avtomatski menjalnik na ročno in v visoke obrate ogretega na Ac oziroma , da ti padejo na 80% max a in potem gasa do max obratov in to po AC vsaj ene par minut, da se vse prepuca .

Glede dodajanja 2 dl na tank, osebno mislim, da ni smisla, če že zliješ en liter Antigripanta ko ti že lučka sveti za nafto in kaže še 50 km do konca nafte, ker takrat je cca 7 l še v rezervoarju in dodaš 1 l te juhce in gasa, da se prepuca, ker edino tako je verjetno res lahko kak efekt, ostalo je pa le denarni efekt za prodajalce, pa nikakor ne trdim, da ne pomaga . Je pa to moje osebno mnenje, je še opcija dati avto na mašino, da ga prepuca ali pa peljati k Arčonu, če so šobe že res slabe oziroma ima avto 300 t + km.
 

Skander

Pripravnik
14. mar 2011
240
1
18
Nad garažo
Pumpe se mazejo samo z nafto in nasa nafta je vedno bolj suha, saj je cisto brez parafina. 2-3dcl 2 Taktol olja, ki naj bo mineralno nadomesti slabo mazanje z dobrim, utiša delovanje in vibriranje motorja ter zniža porabo.

Antigripante25 je zelo dobra zadeva, toda za moje pojme predraga...

Z 2 T dosezes enak ucinek a za manjsi denar...
 

helltom

Pripravnik
17. maj 2013
67
1
8
Skander, glede 2T sem bral na večih forumih, ali velja to tudi za novejše dizel vozove z DPF filtri?
 

Skander

Pripravnik
14. mar 2011
240
1
18
Nad garažo
2T ne vsebuje trdih delcev in se lepo pomeša z nafto. Tudi sam imam avto (Fiat Croma) z DPF filtrom in pri vsakem tanku vlijem 2T.
Po dveh do treh tankih se motor ½umiri½, glede porabe ne morem povedat, saj ga ne šparam.
Na servisu seveda tega ne priporočajo, kaj šele na uradnem...pljuvanje v lastno skledo pa to...
lp
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.269
1.904
113
Pa, si že slišal za koga, da bi mu šel motor, ker ni noter vlival olja?

Še dobr da ne začne folk vlivat noter po dva deci šnopsa...da bolj zažge. Menda da pomaga.
 

Skander

Pripravnik
14. mar 2011
240
1
18
Nad garažo
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Pa, si že slišal za koga, da bi mu šel motor, ker ni noter vlival olja?

Še dobr da ne začne folk vlivat noter po dva deci šnopsa...da bolj zažge. Menda da pomaga.

Šnops ni aditiv in pogovarjamo se o aditivih.
Pravim, da z T2 dosežeš enak efekt kot z dragimi aditivi.
Če pa tebi šnops pomaga, hvala bogu....
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.414
5.693
113
2dl olja na 60l goriva si zračunaj procent in se zamisli.
V mopede smo dajali deci na 5l....
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.086
5.654
113
Citat:
Uporabnik Skander pravi:
2T ne vsebuje trdih delcev in se lepo pomeša z nafto. Tudi sam imam avto (Fiat Croma) z DPF filtrom in pri vsakem tanku vlijem 2T.
Po dveh do treh tankih se motor ½umiri½, glede porabe ne morem povedat, saj ga ne šparam.
Na servisu seveda tega ne priporočajo, kaj šele na uradnem...pljuvanje v lastno skledo pa to...
lp

Tema (mislim da že tretja s tem naslovom
rolleyes-1.gif
) : https://www.alter.si/tabla/show...rue#Post2236898

Še študija tega brezveznega početja: http://www.fuelexpert.co.za/2-stroke-oil-in-diesel-technical-study.php
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.086
5.654
113
Citat:
Uporabnik Skander pravi:
2T ne vsebuje trdih delcev in se lepo pomeša z nafto.

Aia pa še to......mam 5 dvotaktnih strojčkov drugač.....pa brezbarvnega dvotaktola še nisem videl...

Petrol ma plave barve dvotaktol (kjerkol)......Stihl ma rdečega (HP) al pa zelenega (ULTRA).....Motul 800 je rdeče barve....Husquarna mislim da so vsi Plavo/zelene barve....

Kaj misliš da te barve predstavljajo v dvotaktolu
sprasujem se.gif


barve-pigmenti.jpg
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
ma kaki aditivi, vsi aditivi za gorivo , motorno/menjalniško olje in te fore so komercialna nategancija za naivne ljudi