aditiv za dizle

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.435
2.429
113
Glede na to simpl flašo in profi zajebano nalepko ter relativno visoko ceno aditiva bi na prvo žogo rekel da je duplakov več kot pri Lacostu :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pbutec

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.775
170
63
25ka baje ni primerna za CR motorje. Kako je s tem, vi vseeno to sipate v tank?

Lo
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Prvič slišim. Kaj pa bi bilo primerno za CR motorje? Menjava šob in črpalke z novimi? :)
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.435
2.429
113
Pravim da dobro delajo, vsi se gredo neko hudo preventivo in vlivajo v svoje CR motorje aditiv ki ni za CR motorje :)
 

pinKING

Pripravnik
1. sep 2007
522
8
18
ORANGEland
www.trenutkiveselja.si
To je "zimski" aditiv, ne pa čistilci sistema o katerih teče beseda zgoraj.

Jaz uporabljam Shell - preizkušen na Švedskem severu pri -35 in v Livignu z njihovo letno nafto pri -25 (edini normalno vžgal od 5 avtov - vsi z aditivom - ostali z OMV) je vse delalo normalno.


To ne bo drzalo. Glede na to kar je navedeno:



Vbrizgalni sistem
Podmazuje in ščiti celoten dizelski vbrizgalni sistem in zgornji del cilindra. Odstranjuje umazanijo v šobah in črpalkah za vbrizg goriva. Nadomesti mazanje pri uporabi dizelskega goriva z manj žvepla.

Filtri prašnih delcev
Izdelek je prirejen za vse vrste filtrov prašnih delcev in katolizatorskih sistemov (Oxi, NOx, SCR).

Umazanija in obloge
Trajno odstranjuje nakopičeno umazanijo v celotnem dizelskem sistemu,
od rezervoarja do cilindra in zlepljene obloge ter ostanke saj v cilindru.

Kvaliteta goriva
Izboljšanje kakovosti goriva v skladu z DIN EN 590 in RME. Skladno s predpisanimi mejnimi vrednostmi izpušnih plinov (paragraf 47a in 47b) nemškega Zakona o registraciji vozil.

Boljše izgorevanje
Boljše motorne sposobnosti pri hladnem vžigu dizel motorja, nižja poraba goriva, nižji hrup motorja.

Oksidacija
Preprečuje oksidacijo goriva in upočasni staranje goriva ter zavira nastanek mikroorganizmov.


Sicer pa ko ga sprobam pa javim..
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.591
468
83
Pravim da dobro delajo, vsi se gredo neko hudo preventivo in vlivajo v svoje CR motorje aditiv ki ni za CR motorje :)
no no no, komentarjev imaš veliko v tem threadu, praviloma brez kake uporabnosti ali podajanja lastnih izkušenj
meni je vseeno, kaj kdo vliva in kam,
ampak kar vidim na testerju
1.6 TDI octavia iz italije, ena šoba na 2.8 v plus, po antigripantu ista na polovici vrednosti

ford focus 2.0 tdci prejšnji teden, niti vžge ne, sedaj po litru se vozi že cel teden bp, motor baje dela precej bolje, zjutraj nima namena pasti ven iz motornega prostora :p

Kar se tiče zapisa da ni za CR motorje pa sem mnenja, da to ne drži
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.435
2.429
113
Zanimivo da proizvajalec izrecno opozori da ni za CR in da kdo temu ne bi verjel :) Prej bi bilo logicno obratno, da proizvajalec zamolči. Tudi doping momentalno daje vrhuneke rezulate, na daljši rok pa te zjebe:fredi:
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.591
468
83
glede na to, kaj piše na embalažah:
arčonov antigrip diesel premium JE za CR (napisano)
SYNECO professional 077 JE za CR (napisano na embalaži)

TECK 25ke in pa FCAR (isti šmorn?) pa nimam možnosti prebrati spec
na uvozniku FCAR Avto Minjon piše 25ka NI za CR, 12ka aditiv JE za CR.
kje tehnično misliš, da bi nastala težava? (jetra pri dopingu?)
FRENOCAR spa Via Colico 10 20158 Milano, Italija proizvajalec na varnostnem listu FCAR 25
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.264
5.642
113
Škoda da nimaš tehničnega lista od 12ke in 25ke....bi rekel da je za CR samo malo razredčen da ne bi pritiska preveč nabijalo...

Načeloma men ta aditiv deluje kot malo nolj viskozna (gostejša) nafta... Landcruiser je delal normalno samo na aditiv (najbrž ni edini :) )
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.435
2.429
113
glede na to, kaj piše na embalažah:
arčonov antigrip diesel premium JE za CR (napisano)
SYNECO professional 077 JE za CR (napisano na embalaži)

TECK 25ke in pa FCAR (isti šmorn?) pa nimam možnosti prebrati spec
na uvozniku FCAR Avto Minjon piše 25ka NI za CR, 12ka aditiv JE za CR.
kje tehnično misliš, da bi nastala težava? (jetra pri dopingu?)
FRENOCAR spa Via Colico 10 20158 Milano, Italija proizvajalec na varnostnem listu FCAR 25

To je zdaj popolnoma brezveze da midva o tem debatirava sploh pa ne teče debata o Arčonovem aditivu niti o Syneco aditivu ali kakršnem koli drugem aditivu temveč točno o adtivu iz slike (Antigrippante 25), kateri pač očitno po specifikaciji (v kolikor ne gre za napako pri vnosu) ni primeren za CR motorje. Simpl. Če hočeš vlival to v CR motor pač kupiš od enake Antigripante 12 oz. enega iz "morja" drugih Antigrippantov ki so temu namenjeni. Nevem zakaj bi človek silil ravno v tega ko pa jih je toliko?
 

s_samotar

Fizikalc
5. feb 2010
558
93
28
Kaj menite o aditivu za dizel Eurosol disel sistem. Dns sm ga zlil v tank 3 dl... po nasvetu mehanika. Avto ko je hladem malce cuka, tudi ugasnil je že. Rekel mi je probaj s tem itam v ponedeljek ga bo on hladnega vžgal in pogledal z računalnikom kaj bi bilo. Lahko da je pumpa za nafto ali pa kaka šoba ali pa nič :)
Avto je VW touran 250 000 km, 1.6 TDI BMT. 105 km.
Načeloma ne verjamem tem zadevam... mal sm skeptičen no. Če bi mi kdo drug to rekel sploh ne bi šel v nabavo te zadeve. Če je zadeva tehnične narave potem to itak nič ne bo pomagalo. K tudi vem da ko sem avto kupil z 120 K je rabil nekaj časa da je povlekel. Prej sem mel 1.9 TDI Glf 5 in je zadeva šla.
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
aditiv je kot zobna pasta. plombe ne nadomesti, preventiva je pa ok. ampak, ko je prepozno, je prepozno.
tak da, bolj se aplača dat 10 € na leto, kot pa nekaj let nič, pol pa 500€
če je zdaj šoba hin, je 10€ ne bo rešlo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N