Zaenkrat ni bilo z nobenim. Kupuje pa od Golfa 5 samo nove avte in to daje not. Da se razumemo ne da na vsak tank ampak vsake toliko.Ko bo z avtom kaj narobe bo pa kriv VW
Zaenkrat ni bilo z nobenim. Kupuje pa od Golfa 5 samo nove avte in to daje not. Da se razumemo ne da na vsak tank ampak vsake toliko.Ko bo z avtom kaj narobe bo pa kriv VW
CONCLUSIONS:
Products 1 through 4 were able to improve the unadditized fuel to an HFRR score of 460 or better. This meets the most strict requirements requested by the Engine Manufacturers Association.
Products 1 through 9 were able to improve the unadditized fuel to an HFRR score of 520 or better, meeting the U.S. diesel fuel requirements for maximum wear scar in a commercially available diesel fuel.
Products 16 through 19 were found to cause the fuel/additive blend to perform worse than the baseline fuel. The cause for this is speculative. This is not unprecedented in HFRR testing and can be caused by alcohol or other components in the additives. Further investigation into the possibilities behind these poor results will investigated.
Any additive testing within +/- 20 microns of the baseline fuel could be considered to have no significant change. The repeatability of this test allows for a +/- 20 micron variability to be considered insignificant.
CREDITS:
This study would not have been possible without the participation of all companies involved and dieselplace.com. A special Thank You to all of the dieselplace.com members who generously donated toward this study and waited longer than they should have for the results. You folks are the best. Arlen Spicer, organizer.
(posledice so enake, kot včasih pri delphi 1.5DCI ko sta se oba "roller"ja oz valjčka luščila pri določenih letnikih - info iz DELPHI UK iz prve roke)
saj jim ne rabiš verjet, ker nakladajo. Velika večina pump crkne zaradi vode, svašta od brozge, ki jo folk tanka. Ko bi vedel kaj vse eni vlivajo not da prišparajo par eurov. Potem ko se zajebejo in benz tankajo. Pol so tu še lučkarji kot je zino napisal. Nekaj je sistemov ki so pač za en k. kot naprimer vrhunski 1.5dci, tudi 1.6 tdi je kr ribato edišn. Vsaj taprvi so bili. Kaj je zdaj nimam pojma. Pol so tu še motorji ki imajo šobe v k in pumpa šopa na polno da dohaja. Ostane pa še nek procen folka ki preprosto nima srečeNevem, ne da ne verajemem tem diesel serviserjem .
Sem že zgoraj omenil da ni uradna stvar za testiranje olj......za take ki jih to področje ne zanima lahko tudi hitro vplivaš na rezultate v svoj prid....
Ampak me v tem primeru ne moti.....ker iz videa ni videti vpliva na postopke (ok razen če tisti "preizkuševanec" z prasko gor vmes zamenja......ampak kakor je zastavil zadevo je test N-x ponovljiv v istih pogojih......zato številkam verjamem ne glede na to kaj predstavljajo....
Kar se nafte tiče.....saj mamo tudi par tem kjer se je v debato vmešal sam Petrol (profil na alter.si tudi obstaja) ko so ribali kombajni in traktorji v vzhodnem delu države
Jaz mislim da je to bolj težava franšiz ki prodajajo pogonska goriva.....kolikox čistijo rezervoarje.....kdo pozabi kaj not strest ko se rezervoar na pumpi nafila.....se mogoče aditivi zaradi manjše frekventnosti pumpe usedejo na dno in jih pri točenju ne dobiš.....?
Dvotaktol v gorivu podmaže tudi prvi obroček bata iz notranje strani; itak je vse v cilindru po injektorjih v hlapih goriva pred kompresijo ...kdo pa je rekel da štamperli dvotaktola na 50l nafte motor ne bo laufal???
.... super dobra forumska iznajdba.
to ne držiniso se luščli, ampak je bila čisto navadna obraba.
Ti pravim, da ni le na določenih serijah samo. Vse rolce na 1.5 dci je pobiralo (delphi), oziroma celo notranjost pumpe. Tudi drugih letnikov. Bilo je samo vprašanje časa kdaj jo bo do te mere, da bo počakalo vse skupaj. Nevem če vozi okoli kak 1,5 dci brez opilkov v sistemu. Če si ob prvih znakih pešanja zrihtal šobe je pumpa delala dalje. Če si čakal je še pumpa zaribala in si menjal komplet vse, plus cevi plus kesl. To je realnost 1.5 zgodnjih letnikov.to ne drži
sami so priznali, da je bila rolca oz obe v HP pumpi na cliih 2004 letnika iz slabega materiala na določenih serijah