aditiv za dizle

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.277
5.640
113
http://www.dieselplace.com/forum/76...ty-additive-study-results.html#/topics/177728

Malo pomaga...ampak vseno je namenski aditiv waaaay boljši...

CONCLUSIONS:

Products 1 through 4 were able to improve the unadditized fuel to an HFRR score of 460 or better. This meets the most strict requirements requested by the Engine Manufacturers Association.
Products 1 through 9 were able to improve the unadditized fuel to an HFRR score of 520 or better, meeting the U.S. diesel fuel requirements for maximum wear scar in a commercially available diesel fuel.
Products 16 through 19 were found to cause the fuel/additive blend to perform worse than the baseline fuel. The cause for this is speculative. This is not unprecedented in HFRR testing and can be caused by alcohol or other components in the additives. Further investigation into the possibilities behind these poor results will investigated.
Any additive testing within +/- 20 microns of the baseline fuel could be considered to have no significant change. The repeatability of this test allows for a +/- 20 micron variability to be considered insignificant.

CREDITS:

This study would not have been possible without the participation of all companies involved and dieselplace.com. A special Thank You to all of the dieselplace.com members who generously donated toward this study and waited longer than they should have for the results. You folks are the best. Arlen Spicer, organizer.
 

piagolo

Guru
22. nov 2009
7.200
3.835
113
ad 13) Used Motor Oil, Shell Rotella T 15w40, 5,000 miles used.
Zakaj ravno "used"?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.474
5.766
113
Nevem, ne da ne verajemem tem diesel serviserjem .
saj jim ne rabiš verjet, ker nakladajo. Velika večina pump crkne zaradi vode, svašta od brozge, ki jo folk tanka. Ko bi vedel kaj vse eni vlivajo not da prišparajo par eurov. Potem ko se zajebejo in benz tankajo. Pol so tu še lučkarji kot je zino napisal. Nekaj je sistemov ki so pač za en k. kot naprimer vrhunski 1.5dci, tudi 1.6 tdi je kr ribato edišn. Vsaj taprvi so bili. Kaj je zdaj nimam pojma. Pol so tu še motorji ki imajo šobe v k in pumpa šopa na polno da dohaja. Ostane pa še nek procen folka ki preprosto nima sreče :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: AvtoFun

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.277
5.640
113
Recimo......test z "one arm banditom" ki drugače ni uradna vrsta testiranja....pa vendarle pokaže neke razlike v smislu 100% Diesel VS Diesel +2T olje :)

1)
100% diesel (0.18-referenca!).....VS diesel +Repsol 2T moto 1:200....0,16
2)
diesel + Liqui Moly 2T 1:200......0,15
3)
diesel + Orlen 2T semisyn 1:200.....0,15
4)
diesel + Castrol power racing1 1:200.....0,18 (nafta se je več penila???? Mogoče ni ista?)
5)
diesel + Monzol 2T 1:200......0,13

1:200......je 2,5dcL na 50 litrski tank....

Mislim da povzema ugotovitve zgornjega linka......pomaga.....ampak ne tolk kot namenski aditivi ( iščem če je kdo testiral to!)
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
Kameleon, mešanje nafte z bilokakšnim oljem je forumska finta, pobirat rezultate iz raznih forumov, kjer skriti svetovno znani kemijski inženirji objavljajo svoje raziskave, je milorečeno smešno. na forumu sem tudi prebral o ravni zemlji, ampak če jim je za verjet presodi sam. drugače pa mašino timken iz zadnjega videa imam sam, za testirat motorna olja in dodatke, ti jo komot predstavim in se lahko igraš.
vsekakor, če nafta res ne bi mazala, bi avtomobili stali ob cestah v množini, v real life pa jih več stoji zaradi predrte pnevmatike,... zdaj pa odpret debato da delajo gume, ki nalašč spustijo....
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.277
5.640
113
Sem že zgoraj omenil da ni uradna stvar za testiranje olj......za take ki jih to področje ne zanima lahko tudi hitro vplivaš na rezultate v svoj prid....

Ampak me v tem primeru ne moti.....ker iz videa ni videti vpliva na postopke (ok razen če tisti "preizkuševanec" z prasko gor vmes zamenja......ampak kakor je zastavil zadevo je test N-x ponovljiv v istih pogojih......zato številkam verjamem ne glede na to kaj predstavljajo....

Kar se nafte tiče.....saj mamo tudi par tem kjer se je v debato vmešal sam Petrol (profil na alter.si tudi obstaja) ko so ribali kombajni in traktorji v vzhodnem delu države :)
Jaz mislim da je to bolj težava franšiz ki prodajajo pogonska goriva.....kolikox čistijo rezervoarje.....kdo pozabi kaj not strest ko se rezervoar na pumpi nafila.....se mogoče aditivi zaradi manjše frekventnosti pumpe usedejo na dno in jih pri točenju ne dobiš.....?
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
zajem nafte iz rezervoarja imajo dvignjen na 50 cm, tako da je bojazen da črpaš iz dna povsem odveč
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.277
5.640
113
Kaj pa če tankaš 5min potem ko je Petrolova cisterna odpeljala? :)

Kaj pa če fašeš 3 mesece stare strateške rezerve iz Ortneka?
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.903
3.532
113
Sem že zgoraj omenil da ni uradna stvar za testiranje olj......za take ki jih to področje ne zanima lahko tudi hitro vplivaš na rezultate v svoj prid....

Ampak me v tem primeru ne moti.....ker iz videa ni videti vpliva na postopke (ok razen če tisti "preizkuševanec" z prasko gor vmes zamenja......ampak kakor je zastavil zadevo je test N-x ponovljiv v istih pogojih......zato številkam verjamem ne glede na to kaj predstavljajo....

Kar se nafte tiče.....saj mamo tudi par tem kjer se je v debato vmešal sam Petrol (profil na alter.si tudi obstaja) ko so ribali kombajni in traktorji v vzhodnem delu države :)
Jaz mislim da je to bolj težava franšiz ki prodajajo pogonska goriva.....kolikox čistijo rezervoarje.....kdo pozabi kaj not strest ko se rezervoar na pumpi nafila.....se mogoče aditivi zaradi manjše frekventnosti pumpe usedejo na dno in jih pri točenju ne dobiš.....?

Takrat ko so ribali kombajni in traktorji naj bi dobili 13% biodizel. Uradna razlaga je sicer drugačna. Jaz sem mašino na traktorju rešil z dvema litroma čistila za šobe in črpalko, Commonrail mašine pa so šle takrat rakom žvižgat.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Spajky

Guru
7. jun 2017
2.749
667
113
Obala
kdo pa je rekel da štamperli dvotaktola na 50l nafte motor ne bo laufal???
.... super dobra forumska iznajdba.
Dvotaktol v gorivu podmaže tudi prvi obroček bata iz notranje strani; itak je vse v cilindru po injektorjih v hlapih goriva pred kompresijo ...

Štamperln dvotaktola (to naj bi bilo pol deci oz 1%) je MAX, kar se lahko da, da ne bi bilo dolgoročno posledic !!! Pri takih pritiskih in temperaturah se takšna mini količina v gorivu niti ne bo poznala, a minimalno vseeno mazala, saj se bo večina dvotaktola razgradila in ne bo zapacala nič IMHO. in motor bo laufal BP (vse drugo bo prej crknlo) ...

Lahko pa se uporabi "mojo mešanico", ki sva jo stestirala z enim dolenjcem s starim dizlom ali bencinci pred precej leti = "OPA aditiv" (olje, petrolej,aceton) oz. dvotaktol, white spirit, aceton. Prvi podmazuje, drugi puca, tretji podaljšuje "post burn"-gori dlje in zvišuje oktane ter tako tudi rahlo izboljša izgorevanje in porabo, vendar se to na modernih elektronika motorjih ne pozna kaj dosti glede tega.

Z med.šprico najprej pred tankanjem skoraj praznega 40L tanka se ("sweet spot") da 10ml 2T-la (0,25%) ; nato 20ml WS-a (0,5%); nato nazadnje 40ml acetona (1%) Potem pa gorivo, da se premeša vse!. Na mojih bencincih sem to zadevo tankal zadnjih 15 let. Svečke čiste, injektorji tudi, mašina prej zavergla in mirneje laufa in rahlo tišje; še posebej se je to poznalo na stari zjahani mašini ... za 50L rezervoar pač za četrtino povečat ml doze adekvatno.

Nimam več kaj rečt ... Pa si mislite svoje kar česte :nigladek: ... IMHO nima kaj škodit niti dizlom tanovim, prej koristit ...
 

josephe

Zelenc'
23. maj 2009
21
21
3
Že količine ne štimajo.
Na 40litrov je 40ml 0,1% in ne 1% kot je navedeno zgoraj.
Oziroma mešanico bi moral spajky delati na 4l in ne na cel 40l kestel.

LP
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.474
5.766
113
to ne drži
sami so priznali, da je bila rolca oz obe v HP pumpi na cliih 2004 letnika iz slabega materiala na določenih serijah
Ti pravim, da ni le na določenih serijah samo. Vse rolce na 1.5 dci je pobiralo (delphi), oziroma celo notranjost pumpe. Tudi drugih letnikov. Bilo je samo vprašanje časa kdaj jo bo do te mere, da bo počakalo vse skupaj. Nevem če vozi okoli kak 1,5 dci brez opilkov v sistemu. Če si ob prvih znakih pešanja zrihtal šobe je pumpa delala dalje. Če si čakal je še pumpa zaribala in si menjal komplet vse, plus cevi plus kesl. To je realnost 1.5 zgodnjih letnikov.
Zaj pa eni so meli več sreče eni majn. Večina jih je pa zadela dobitno srečko nekje v dobi lastništva. Eni pri 180k, eni pri 350k. Eni so meli dvojni dobitek, še z ojničnimi. Recimo naš clio je imel pri 25k novo šobo v garanciji, pri 140k obnovljene šobe pri 220k se je pa tak svetlo v nafti ko metalik barva.