AdBlue

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.262
1.516
113
Ce je plovec se ga da zbudit s pranjem in tolcenjem/obracanjem na glavo. V skrajni sili se prerezeta 2 kabla in kratkosticita prek upora (v tem primeru nikoli ne pokaze vec prenizkega nivoja in moras dolivat odokativno). Ce crkne pcb se da menjat z rabljeno ali pa posljes na obnovo ljudem, ki se bavijo s tem. Ostale napake so prakticno zanemarljive.

Hvala. Bolj sem mislil če lahko kako preprečiš, da zalije PCB. Kaj delajo narobe? So pri novejših modelih kaj izboljšali tank?

S pokrovom sem pa mislil da rešuje napake zaradi pritiska, ki ti jih javlja računalnik. Vsaj vpoklici so bili zaradi tega.

ps. Jaz vedno dotočim, ko mi javi manj kot 2400 km. Je to že preveč na koncu, bi moral prej? Nekega drugega merilca PSA nima.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.271
4.097
113
R569006_Automatik-Zapfpistole-20f-c3-bcr-20AdBlue-c2-ae.jpg


Adblue pištola za Avte
automatik-zapfpistole-zva-adblue-hv-4m-0-f-fur-lkw-adblue-betankung-e-zva-hv.jpg


Adblue pištola za tovornjake.


Pri prvi teče dosti počasneje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.454
3.554
113
Dej še sliko pištole za nafto za avte in tovornjake. Iz pištole za avte teče v spirali, iz pistole za tovornjake pa direkt. :valjamse:
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

jernejd

Majstr
2. sep 2007
1.321
151
63
Prve se nisem videl na pumpah.
Je pa res da tankam mogoce na 4-5
Pa da malo manj pritisneš in posnemaš hitrost kot da bi tankal iz kantice, to pa ne gre? Pa zraven malo pospricas mimo, da je se obcutek isti ;)? Edino če se iz plastike še malo vrtinči, to je na ročki malo težje, ampak verjetno se z vajo doseže tudi to?

(jaz tankam v pasata na takšni navadni in ne vidim problema. Ponavadi piše min 8L, max 14L, natankam 12L, plačam in grem).

Jernej
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N in sajkek

jezek

Guru
24. jul 2008
3.419
1.414
113
Hvala. Bolj sem mislil če lahko kako preprečiš, da zalije PCB. Kaj delajo narobe? So pri novejših modelih kaj izboljšali tank?

S pokrovom sem pa mislil da rešuje napake zaradi pritiska, ki ti jih javlja računalnik. Vsaj vpoklici so bili zaradi tega.

ps. Jaz vedno dotočim, ko mi javi manj kot 2400 km. Je to že preveč na koncu, bi moral prej? Nekega drugega merilca PSA nima.
Zalije ce imas smolo in en izmed 20ih spojev v suhem delu rezervarja spusti. Nalivanje nima nobene veze s tem, je cisto na drugem koncu rezervarja.
Pokrovcek so nekaj vpoklic delali (nov diha) ampak ni bilo nobenega efekta, crkovali tudi novi tanki. Kolikor vem niso nic izboljsali do danes. Senzor pritiska je samo eden in sicer na izhodu iz pumpe. mora biti 6bar. Podtlaka (kateri naj bi nastajal zaradi cepa l in zaradi katerega NAJ bi crkovale pumpe ne meri noben senzor
 
  • Všeč mi je
Reactions: delavec44

matofill

Guru
18. sep 2008
3.690
759
113
Kako pa veš, če na roke nalivaš kdaj bo 2 litra od polnega? Na črpalki (Petrol) se ročka ustavi (pri prvi ustavitvi ostaneta še 2 klika) ravno prav, da pusti dovolj zraka (stestirano z dolivanjem do polnega in potem potegom ven, je šlo notri še 1,8l).
Konkretno BMW ji napišejo vedno, koliko lahko dodaš, npr napiše 6,5 l, dodaš pa 5 l in to je to......
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.658
6.702
113
pri taščici
Pa da malo manj pritisneš in posnemaš hitrost kot da bi tankal iz kantice, to pa ne gre? Pa zraven malo pospricas mimo, da je se obcutek isti ;)? Edino če se iz plastike še malo vrtinči, to je na ročki malo težje, ampak verjetno se z vajo doseže tudi to?

(jaz tankam v pasata na takšni navadni in ne vidim problema. Ponavadi piše min 8L, max 14L, natankam 12L, plačam in grem).

Jernej
Ze dolgo nimam vec problemov s tankanjem .
Vtaknem, stisnem ročko , pocakam da izklopi, rocko dam nazaj na njeno mesto.
Vcasih se poscije ker prepozno izklopi.
Zaprem rezervoar in sperem z vodo okolico mesta za dolivanje da ni vse poscano
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

igi

Guru
13. okt 2007
5.595
1.203
113
Celje
Zalije ce imas smolo in en izmed 20ih spojev v suhem delu rezervarja spusti. Nalivanje nima nobene veze s tem, je cisto na drugem koncu rezervarja.
Pokrovcek so nekaj vpoklic delali (nov diha) ampak ni bilo nobenega efekta, crkovali tudi novi tanki. Kolikor vem niso nic izboljsali do danes. Senzor pritiska je samo eden in sicer na izhodu iz pumpe. mora biti 6bar. Podtlaka (kateri naj bi nastajal zaradi cepa l in zaradi katerega NAJ bi crkovale pumpe ne meri noben senzor
Razmišljam na glas v smislu hitrega nalivanja: če teh 20 spojev in črpalka ni obremenjenih bi rekel, da je vseeno manjša možnost, da kateri spusti, kot pa če jih še obremeniš z nekim dodatnim pritiskom ob hitrem nalivanju (tekočina teče v rezervoar prehitro, zrak pa ga ne uspe dovolj hitro zapustiti, zato nastane nek manjši nadtlak). Jaz sem v tej smeri razumel logiko zakaj ne na "tovornjakarskih" nalivati.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.419
1.414
113
Razmišljam na glas v smislu hitrega nalivanja: če teh 20 spojev in črpalka ni obremenjenih bi rekel, da je vseeno manjša možnost, da kateri spusti, kot pa če jih še obremeniš z nekim dodatnim pritiskom ob hitrem nalivanju (tekočina teče v rezervoar prehitro, zrak pa ga ne uspe dovolj hitro zapustiti, zato nastane nek manjši nadtlak). Jaz sem v tej smeri razumel logiko zakaj ne na "tovornjakarskih" nalivati.
Ja ne no! Ce ne ves kako zgleda pumpa ni treba tu doktorirat. Je popolnoma locena od tanka, samo po cevk8 sesa iz tanka. Locen sklop, na suhem. Guglaj, sicer pa sem tu ze enkrat objavljal slike
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.609
710
113
KSZ:
Zadnjič mimogrede gledal cene ob cesti in v Italiji precej ceneje, v Avstriji precej dražje...
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
Pri VW.ju je očitno dovolj prostora za uhajanje zraka in se da natočit zadevo na pumpi praktično takoj (ne ravno s 'polnim gasom' a vseeno gre v šusu).
Koder ni dovolj prostora, pa ti tako ali tako meče ročko ven, torej moraš točit kolikor zadeva omogoča (jaz sem par dni nazaj točil ravno toliko da je pištola 'delala'. Želenih 11.5 litra sem točil dobrih 5 minut...šlo je počasi a ni metalo ven.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Pri VW.ju je očitno dovolj prostora za uhajanje zraka in se da natočit zadevo na pumpi praktično takoj (ne ravno s 'polnim gasom' a vseeno gre v šusu).
Koder ni dovolj prostora, pa ti tako ali tako meče ročko ven, torej moraš točit kolikor zadeva omogoča (jaz sem par dni nazaj točil ravno toliko da je pištola 'delala'. Želenih 11.5 litra sem točil dobrih 5 minut...šlo je počasi a ni metalo ven.

No ja, pri Audiju nalivat AdBlue na pumpi je to projekt. Meče v eno ven, gumb moraš držati z 4% moči in teče in teče in teče in teče. Projekt.