AdBlue

igi

Guru
13. okt 2007
5.595
1.203
113
Celje
V cem pa naj bi bila razlika med obema tocenjema..po njegovem?
Hitrost polnjenja. Adblue rezervoar ima oddušnik narejen drugače kot za gorivo, da zrak ne pride zraven (kristalizacija) in se pri hitrem polnjenju posledično v rezervoarju ustvari višji pritisk, ki lahko poškoduje črpalko in kup senzorjev, ki so že tako ali tako občutljivi.

Recimo tole ima Land Rover med FAQs na spletni strani zapisano:
"Commercial vehicle AdBlue® pumps at fuel stations must never be used because the flow rate is too high and this will damage the vehicle’s DEF tank."

Ne vem, zato sprašujem, če ima še kdo tak info, ker jaz sem sedaj v glavnem nalival na "tovornjakarski".
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

matofill

Guru
18. sep 2008
3.690
759
113
Jaz kupujem samo original ali pa Nissin visoka kvaliteta, ja je vse isto, scalina, kot scalina, samo, da bom potem za 1000 eur senzorje menjal, ker sem na Ad Bluju prišparal 5 eur mi ne pade na pamet, pa vedno nalijte vsaj kak liter ali dva manj od polnega, da se dobro meša med vožnjo, da se kristali ne izločajo, sedaj, kdor hoče naj to upošteva ali pa tudi ne, pri BMW jih jih je veliko, ki natočijo do vrha cevi, potem pa čez 14 dni na veliko jokajo .......
 

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.262
1.516
113
Kako pa veš, če na roke nalivaš kdaj bo 2 litra od polnega? Na črpalki (Petrol) se ročka ustavi (pri prvi ustavitvi ostaneta še 2 klika) ravno prav, da pusti dovolj zraka (stestirano z dolivanjem do polnega in potem potegom ven, je šlo notri še 1,8l).
 
  • Všeč mi je
Reactions: 8888

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.454
3.554
113
Ko tole temo berem, se sprašujem, kje dobim navodila za tankat nafto? Me je strah, da nebi prehitro nalil do izklopa ročke, ker potem bi mi števc za nivo nafte lahko kazal v obratni smeri. :aplauz:
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.658
6.702
113
pri taščici
Je obicajno samo ena rocka unisex velikost al kako bi se ji reklo.
Pred 5 leti mi je prvih nekaj tocenj izklapljajo rocko, sedaj pa bp.vse 160kkm zaebkrat brez tezav z adblujem , izpuhom , dpf ...ford transit 2.0
 
  • Všeč mi je
Reactions: igi in delavec44

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.716
113
isto, tankam 4 leta na ročko, sicer sem prvič imel vse usrano, ker kesl ni nared za ročko, zdaj pa smo že veterani. pač 10€ proti 50€ sem lahko malo usran. :D

prvi problem kristalov je, da se čaka, da se kesl povsem sprazni, ker sklepam ni najbolj ok, ravno zaradi kristalizacije. Potem je tu stara scalina ker pač če sem lani kupo preveč, bom letos ostanek noter dotočil. In podobno.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.419
1.414
113
Najvec tankov je crknilo na PSA. Tam s curkom ne dosezes nobenega senzorja, pumpe pa sploh ne ker ni v kontaktu s tekocino. Stavim da je vecina tankov, ki so crknili, bila nalivana na roke. (Zaradi lokacije nalivne luknje).
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
večina VAG vozil ima zgoraj prelivno posodo, cca par litrov, in ko je ta polna, prek "robu" teče v spodnjo 23 litrsko posodo
trik je v tem, da je na vrhu prelivna dejansko takoj polna (po spominu ima cca 2 do 3 litre) in če ni zatesnjena cev, preko katere dotakaš, teče ven in misliš, da si nalil polno - vstavi enako npr tudi ko si ze stocil 10 litrov, pa zrak ne izteka dovolj hitro in ti "butne" tekočina čez rob in zmotno misliš, da je polno
na VAG avtih se največkrat zatakne plovec in motorni ECU ne poresetira dotakanja, s testerjem pa ni funkcije, ker to ECU resetira sam

tukaj se lepo vidi, audi q5 8R
00d4254f-1b15-44b7-b3de-532562e344c8.jpg
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

jezek

Guru
24. jul 2008
3.419
1.414
113
Tudi na Psa se zatakne plovec. Ali pa poplavi suh prekat v katerem je pumpa in tam scalina skorodira pcb....
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.716
113
bolj je zabavno kdo isi je to zamislil, da je vse v eneme ohišju, da se ne da razstavit. To je bolj smešna zgodba. Plovec in podobne scene.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

jezek

Guru
24. jul 2008
3.419
1.414
113
In kaj je rešitev pri PSA?
Ce je plovec se ga da zbudit s pranjem in tolcenjem/obracanjem na glavo. V skrajni sili se prerezeta 2 kabla in kratkosticita prek upora (v tem primeru nikoli ne pokaze vec prenizkega nivoja in moras dolivat odokativno). Ce crkne pcb se da menjat z rabljeno ali pa posljes na obnovo ljudem, ki se bavijo s tem. Ostale napake so prakticno zanemarljive.
 
  • Všeč mi je
Reactions: delavec44