prepisuje PRCitat:
Uporabnik keber pravi:
Saj me resno zanima, kaj sploh novinarji počnejo?
Citat:
Spoštovani,
prometno zaporo so vzdrževalci DARS d.d. na delu avtocestnega odseka Vransko – Blagovica postavili zaradi poškodbe dilatacije (presledek v gradbenem objektu, ki se naredi zaradi predvidenega raztezanja ali posedanja), in sicer je zapora na voznem pasu viadukta Jelševica (dolg je približno 250 m) – v smeri proti Celju. Ker je ta objekt še vedno v garancijski dobi, mora izvajalec del izvesti naročanje in dobaviti potrebni material. Ta je od tujega proizvajalca, kar pomeni daljši časovni rok dobave. Kolikor smo seznanjeni, je izvajalec del - nosilec garancije je sicer GIZ Gradis – z mednarodnim razpisom že izbral dobavitelja dilatacije (ta je iz Nemčije), dobavo pa načrtuje v avgustu letos. Čeprav dela še ne potekajo, so jo vzdrževalci DARS d.d. postavili zaradi zagotovitve ustrezne varnosti prometa.
Pa kaj jim kreteni DRASovi ne znajo postavi roka popravila 2 dni in potem miljonček evrov tedensko penalov? Naj majo pa par teh sranj na lagerju. Če so pa premajhna firma, da si to privoščijo, naj pa crknejo.Citat:
Uporabnik Matko pravi:
Citat:
Spoštovani,
prometno zaporo so vzdrževalci DARS d.d. na delu avtocestnega odseka Vransko – Blagovica postavili zaradi poškodbe dilatacije (presledek v gradbenem objektu, ki se naredi zaradi predvidenega raztezanja ali posedanja), in sicer je zapora na voznem pasu viadukta Jelševica (dolg je približno 250 m) – v smeri proti Celju. Ker je ta objekt še vedno v garancijski dobi, mora izvajalec del izvesti naročanje in dobaviti potrebni material. Ta je od tujega proizvajalca, kar pomeni daljši časovni rok dobave. Kolikor smo seznanjeni, je izvajalec del - nosilec garancije je sicer GIZ Gradis – z mednarodnim razpisom že izbral dobavitelja dilatacije (ta je iz Nemčije), dobavo pa načrtuje v avgustu letos. Čeprav dela še ne potekajo, so jo vzdrževalci DARS d.d. postavili zaradi zagotovitve ustrezne varnosti prometa.
večina je res ovcCitat:
Uporabnik coolpower pravi:
"zagotovitve ustrezne varnosti prometa"??? Ok, a smo idioti al kaj? Pred tisto zožitvijo na en pas se stalno dogajajo tekmovanja, kdo bo koga prehitel nekaj metrov pred samo zaporo. In to naj bi bilo bolj varno kot normalno prevozna vozni in prehitevalni pas? Ne se za.jeba.vat.
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
Ne verjamem več v naravni kretenizem. Samo še v interese vpletenih.