Ah daj no ... Odstavni pas ni pogoj za avtocesto ...Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
Citat:
Uporabnik Apachi pravi:
2. zaradi napačne postavitve prometnih znakov je na AC MB-MS nekaj časa omejitev 130km/h, saj je tam znak za konec omejitve hitrosti, torej pride v poštev ZVCP, ki dovoljuje vožnjo po AC kot 130kmh.
Kako dolgo... kilometer, mogoče dva?
Glej. cesta, ki nima odstavnega pasu ni avtocesta. Ta cesta pa ima odstavni pas le med Pesnico in Pernico. Drugod ga mislim da ni. Sicer je to nacionalna katastrofa, da niso naredili naredili ostavnih pasov, in bi zaradi tega morali nekoga obglavit, ampak tako je.
Temu primerna je tudi širina voznih pasov. Ker ko prehitevaš tovornjak z 140km/h imaš res občutek da se boš ali podrajsal levo po ograji ali desno po tovornjaku.
Tako da je mogoče res pametno po tej cesti peljat pod 130km/h!
Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
Da, pravilno si razumel. Sicer je trasa potegnjena skozi Slovenske gorice, kjer je precej gričnat teren. Pa vedar me noben ne bo prepričal da je problem razširit za 2,5 metra na vsaki strani. Ampak tako je "Only in Slovenia".
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ah daj no ... Odstavni pas ni pogoj za avtocesto ...Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
Citat:
Uporabnik Apachi pravi:
2. zaradi napačne postavitve prometnih znakov je na AC MB-MS nekaj časa omejitev 130km/h, saj je tam znak za konec omejitve hitrosti, torej pride v poštev ZVCP, ki dovoljuje vožnjo po AC kot 130kmh.
Kako dolgo... kilometer, mogoče dva?
Glej. cesta, ki nima odstavnega pasu ni avtocesta. Ta cesta pa ima odstavni pas le med Pesnico in Pernico. Drugod ga mislim da ni. Sicer je to nacionalna katastrofa, da niso naredili naredili ostavnih pasov, in bi zaradi tega morali nekoga obglavit, ampak tako je.
Temu primerna je tudi širina voznih pasov. Ker ko prehitevaš tovornjak z 140km/h imaš res občutek da se boš ali podrajsal levo po ograji ali desno po tovornjaku.
Tako da je mogoče res pametno po tej cesti peljat pod 130km/h!
In po taki (saj ni edina na svetu) se da vozit tudi veliiiiiiko več kot 130, ne da bi imel filing, da boš kam zapel.
Ne trdim pa, da je to varno ali legalno, da ne bo pomote.
Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
Citat:
Uporabnik Infernus pravi:
Ampak res. Pacienti ki se vozijo na prehitevalnem 100-110 kmh so tudi tapravi. In teh je veliko, sploh ob petkih popoldne.
Če imaš v mislih odsek Pesnica -Murska naj te opomnim da tam JE 110 omejitev. Torej ljudje ki vozijo 110 niso pacient,i ampak normalni ljudje, ki vozijo tako kot je predpisano. Če pa imaš v mislih odsek Hoče - mimo Maribora - Pesnica, naj te opomnim da je tam omejitev 70 (semaforji)- 80 (pod mostovi mimo bivše Elektrokovine) - 90 (drugod). Tako da spet ne vem kdo je pacient.
Na odseku LJ - Hoče pa res še nisem (skoraj) nikogar srečal ki bi vozil okoli 100, razen prehitevajoče tovornjakarje, mater jim.
Citat:
Uporabnik pumaX pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ah daj no ... Odstavni pas ni pogoj za avtocesto ...Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
Citat:
Uporabnik Apachi pravi:
2. zaradi napačne postavitve prometnih znakov je na AC MB-MS nekaj časa omejitev 130km/h, saj je tam znak za konec omejitve hitrosti, torej pride v poštev ZVCP, ki dovoljuje vožnjo po AC kot 130kmh.
Kako dolgo... kilometer, mogoče dva?
Glej. cesta, ki nima odstavnega pasu ni avtocesta. Ta cesta pa ima odstavni pas le med Pesnico in Pernico. Drugod ga mislim da ni. Sicer je to nacionalna katastrofa, da niso naredili naredili ostavnih pasov, in bi zaradi tega morali nekoga obglavit, ampak tako je.
Temu primerna je tudi širina voznih pasov. Ker ko prehitevaš tovornjak z 140km/h imaš res občutek da se boš ali podrajsal levo po ograji ali desno po tovornjaku.
Tako da je mogoče res pametno po tej cesti peljat pod 130km/h!
In po taki (saj ni edina na svetu) se da vozit tudi veliiiiiiko več kot 130, ne da bi imel filing, da boš kam zapel.
Ne trdim pa, da je to varno ali legalno, da ne bo pomote.
Avtoceste z dvema pasovoma (celo brez odstavnega) se gradijo samo še v kakšnem nerazvitem svetu.
Vsi se zavedajo, da so za Evropo že topasovnice premalo...mi pa kot največji bedaki gradimo nekaj, kar je že sedaj premalo pretočno - kaj bo šele čez par let
Nov hit v Skandinaviji (pa ne samo na najbolj oddaljenem severu, tudi dobrih 50 km od Stockholma) so avtoceste s skupno tremi pasovi brez odstavnih pasov, vmes pa žična ograja. Ne daj bože, da na enopasovni smeri (se izmenjava na par km) šlepar crkne, ga nimaš kam umaknit.Citat:
Uporabnik pumaX pravi:Avtoceste z dvema pasovoma (celo brez odstavnega) se gradijo samo še v kakšnem nerazvitem svetu.
Sej jih počasi širijo na štiripasovnice, je pa tam toliko manjša gostota prometa, da ne moti pretirano.Citat:
Uporabnik keber pravi:
Nov hit v Skandinaviji (pa ne samo na najbolj oddaljenem severu, tudi dobrih 50 km od Stockholma) so avtoceste s skupno tremi pasovi brez odstavnih pasov, vmes pa žična ograja. Ne daj bože, da na enopasovni smeri (se izmenjava na par km) šlepar crkne, ga nimaš kam umaknit.Citat:
Uporabnik pumaX pravi:Avtoceste z dvema pasovoma (celo brez odstavnega) se gradijo samo še v kakšnem nerazvitem svetu.
Joj, 7% višja cestnina (oziroma manj, saj to je le del avtocestne ponudbe)....Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
in potem bi se imeli visjo cestnino,
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
samo koliko se jaz spomnim so v skandinaviji pasovi precej sirsi.