A obstaja tak menjalnik?

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik paci pravi:
Če mene vprašaš je avtomatik smiselen za mašine ,ki imajo vsaj 150KM in več(pa še veliko številko navora 300Nm in več )
majhne mašine so pomojem premalo močne in ti skozi nekaj prestavljajo .(cukajo )

sem ze povedal, da obstajajo tudi robotizirani menjalniki, to so NAVADNI menjalniki, ki jih upravlja elektronika. za voznika prakticno vse ostane enako. slaba stran je, da povecini vsi cukajo oz. se je treba voznji malce prilagoditi. manj udobni so. taksni menjalniki zrejo enako oz. se manj kot rocni, odzivnost je pa za malenkost slabsa, pospesek, proznost.
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.775
170
63
shocked-1.gif

Daj ne laskaj si.
Povedal sem kako se da vozit navaden avtomatski menjalnik, ti pa nisi še nič povedal. Torej?

lp
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Citat:
Uporabnik paci pravi:
Če mene vprašaš je avtomatik smiselen za mašine ,ki imajo vsaj 150KM in več(pa še veliko številko navora 300Nm in več )
majhne mašine so pomojem premalo močne in ti skozi nekaj prestavljajo .(cukajo )
Za povprečnega (pa še zdaleč ne počasnega) voznika bo več kot dovolj tudi 90kW in 7-stopenjski DSG. Omenjena kombinacija je npr. na voljo v Golfu V
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.430
539
113
44
Še vedno Rdeči revirji
Ti bi mogla probat Lado Nivo vozit, kjer ti skoraj noga odpade med tiščanjem sklopke. Potem bi bila vesela, da je Ibiza bolj nežna od tega.
wink-1.gif


Saj bo boljše, ko se situacija okrog novega zakona umiri.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
dsg nic ne cuka, vsaj s stalisca povprecnega voznika ne. zato pa ima dve sklopki.





dve sklopki ima predvsem zaradi druge posebnosti.
smirk-1.gif
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.718
1.515
113
Na avtorico teme: rabiš avtomatika, druge ni. Tisto o dolgočasni vožnji z avtomatikom so pravljice
cool-1.gif


Je pa tako, da za normalno vožnjo s klasičnim avtomatikom potrebuješ motor z vsaj ene 2000 kubiki (kar je manj je matranje voznika).

Kako je s CVTji/DSGji in podobno novodobno "šaro" pa nimam pojma
cheer.gif
 

SnuffyZ32

Pripravnik
11. okt 2007
199
0
16
Obišči stran
> sem ze povedal, da obstajajo tudi robotizirani menjalniki, to so NAVADNI menjalniki, ki jih upravlja elektronika. za voznika prakticno vse ostane enako. slaba stran je, da povecini vsi cukajo oz. se je treba voznji malce prilagoditi.

Vozil sem m3 z smg in vozil sem se z m6 z smg. Pa moram rect da (presenetljivo) ni nic cukalo, ceprav sem obcutljiv na to. Spelje izredno gladko. Z prestavljanjem je pa tko. Ce na polno pospesujes in imas na najhitrejso nastavitev je fajn da vmes gas spustis za tisti cas ko salta in nato spet 'primes', pa je izredno mehko. Drugace je saltanje najbolj primerljivo s tem da te en z bejzbol palco vsakic useka v sedez od zadi. Je pa drugacen obcutek kot ce bi to naredu pri navadnem rocnem in side-stepal sklopko. Pri saltanju proti 1. prestavi pa v niskih obratih premalo blipne gas (mislim... tolk razvoja pa ne morjo tega zadet), ampak se da tudi popolnoma mehko prestavljat, ce mu sam pomagas z dodatnim blipom po gasu. Pri visokih obratih pa lepo rev-matcha.

aj lajk it.

Tiptronic, vsaj tisti od porscheja (izkusnje z 986 boxsterjem) je pa navadn jajc. To ma v avtu takega tipa tok smisla k tomos 4 na baylinerju. Mislim, sej stekam za kaj in koga je, ampak se mi zdi skoraj moralno sporno
smile-1.gif


lp,
Sasa
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Avtomatik je zakon. Dokler ga nisem kupil sem bil poln kritik, kot nekateri drugi. Sedaj ga niti pod razno ne zamenjam zza ročnega.

Pri avtomatiku je pogoj dovolj močan motor. Kot so že napisali, je minimum okoli 150 KM in 300 Nm navora. Jaz sem tučno tu pri mojem BMW in je OK. Bi pa z veseljem imel še močnejši motor, a za enkrat do dovolj. Še vedno priletim do 100 v cca 9 sekundah.

Poraba. Slab liter več, največ v mestu. Na AC je razlika manjša.
Vzdrževanje. Če crkne je dražji, pogosto moraš kar kupiti novega, kar je par 1000 EUR. Redno vzdrževanje na 100.000 km pa v rangu par 100 EUR.
Izkoristek moči motorja: Avtomatik zaradi svojega principa delovanja popapca cca 10% moči (torque konverter). V mojem primeru se avto obnaša kot ročni s 130, 135 KM. Tega ne opaziš pri speljevanju, saj se multiplicira navor do določenih obratov zato lepo pohodiš gas, naviješ na 3000 obratov, držiš gas in fino pospešuje, pri tem pa ves čas ostaja v območju optimalnega navora.
Cukanje: pri normalnem pospeševanju ga praktično ni. Pojavi se kvečjemu pri gas do podna, športnem programu, kjer menja pri rdečem polju obratov. Se pa da temu izogniti tako, da malo pred tem za kakšno sekundo sam spustiš nogo s plina, potem on prešalta, ti pa gas naprej.

Specifika: veliko več boš uporabljala zavore, avto manj zavira z "motorjem", zavorne obloge gredo prej. Še posebej opazno pri vožnji po klancu navzdol. Sicer se avtomatika prej ali slej prilagodi vozniku in prestavi navzdol, s tem pa poveča zaviranje motorja. Takoj, ko se dotakneš plina pa šaltne navzgor in si na zopet na slabšem. Prav tukaj pridejo v poštev programi 1-2 ali 1-2-3 saj ne dovolijo višjih prestav. Še posebej je to uporabno pozimi.

Skratka, avtomatik ja, pri dovolj močnem motorju. Pa avto mora biti redno vzdrževan, da ne kupiš kakšnega, ki ima na števcu 50.000 km, v resnici pa 150.000.
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.398
232
63
Tak menjalnik obstaja v zelo dostopnem avtu - reče se mu Twingo Easy in ima menjalnik z avtomatsko sklopko - torej klasično ročno prestavljanje, a le 2 pedala: zavora in plin.

LP,

Milan
 

Naglfar

Fizikalc
7. sep 2007
1.563
1
36
Panonija
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
dsg nic ne cuka, vsaj s stalisca povprecnega voznika ne. zato pa ima dve sklopki.





dve sklopki ima predvsem zaradi druge posebnosti.
smirk-1.gif

Itak. Speljuje tako ali tako samo z eno sklopko. Prav tako se v vsaki brzini pelješ z eno izmed dveh, ker je skoraj nemogoče, da bi prenose na kolesa vršili dve sklopki, ki imata čez različne brzine.

Eni pač hvalijo zato, ker imajo, ne zato, ker vedo, kaj imajo.
smile-1.gif
 

noker

Pacijent leta 2016
19. sep 2007
4.499
0
36
Citat:
Uporabnik naliM pravi:
Tak menjalnik obstaja v zelo dostopnem avtu - reče se mu Twingo Easy in ima menjalnik z avtomatsko sklopko - torej klasično ročno prestavljanje, a le 2 pedala: zavora in plin.

LP,

Milan

Si me za malo prehitel. Ga ima moja /Twingo easy/, daš v prvo, brez sklopke, pelješ, ustaviš (imaš v 1.), potem spet po istem postopku naprej, ob višji hitrosti spet normalno, brez sklopke, prestaviš v 2. itd.

Zelo uporabna zadeva za vožnjo po npr. Ljubljani (preverjeno), samo se moraš pa malo navadit na cukanje, če ne prestaviš pravočasno ...

Kot je rekel Milan (naliM), dostopna zadeva, vse ostalo je dražje ...
cheer.gif


p.s. pa še malo žre ...

Noker
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.285
1.217
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik miha013 pravi:
zakaj CVT?
variomat (ala skuter) in ko pospešuješ se motor čist preveč vrti in posledično poviša porabo
Zanimivo, da imajo avti s CVTji nižjo večinoma deklarirano porabo od ročnega menjalnika ...
Nekaj ne štima s tvojo teorijo ...
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
teorija je eno, praksa pa drugo

ker dsg ni klasičen avtomatski menjalnik pač cukne
postavi ga malenkost v klanec daj v D in spusti bremzo

poročaj....
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.285
1.217
113
www.adriamedia.si
A sem ti lepo napisal, da sem jih vozil v praktično vseh variantah vozil. Nobeden ni cuknil ... Malo se zapelje nazaj (če si toliko neroden, da ne znaš z levo na bremzi avto maestu držat), če lepo dodaš plin, lepo potegne. Brez cukanja ... Tako, kot si ti napisal (klanec plus da samo spustiš zavoro) pa nič ne cukne, le nazaj se zapelje ...
 
Nazadnje urejeno: