30 km na šiht je 60 km na dan. 10 kWh, če smo pesimisti. Polnjenje z 1,2 kW moči. Ponoči, ko nič drugega ne laufa. In z dinamičnim polnjenjem. Recimo tako, da se bolj prazni avti prednostno polnijo in podobno. Skratka, ni glih hud problem, če se ga seveda rešuje sistemsko. Načeloma gre v vrav vseh blčokih tam nekje 3kW na stanovanje isočasno (in seveda precej več, ko upoštevamo faktor istočasnosti). In ponoči ima povprečno stanovanje porabo par 100 W. Dovolj, za filat avto.
So pa večji problem bloki, ki nimajo niti lastniških parkirišč oz sploh nimajo dovolj parkirnih mest. Tu se sicer da rešit z otoki za polnjenje, ampak to ni neka udobna rešitev. Ampak to bo pač cena življenja v cenejšem stanovanju oz. se bodo tudi cene diferencirale (še bolj) glede na to, a imaš parking ali ne? In občine bo pač treba prisilit to rešit.
Drugače pa: v SLO je vsega par tisoč EV na cestah. In 350K individualnih hiš, večina ima 2 avta. S tem je pokritega cca polovice do 2/3 voznega parka ... pol milijona avtov in več. Bo še trajalo, da bo nujno za blokovce kupovat EV.