4.000 km po cipiranju konec garancije

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.199
3.824
113
Ta motor se dela z precej močmi gre v precej modelov.

Če gledamo V klaso (in Vito, ker eni štejejo to zravem), se kakor vem vgrajujejo samo 2,1 motorji.

Moči so:

Vito 110 cdi - 95 ps
V200cdi/Vito 113/114 cdi - 136 ps
V220cdi/Vito 116 cdi - 163 ps
V250cdi/Vito 119 cdi - 190 ps

Za V klaso je to max, v drugih modelih pa je še 204 ps verzija, tako da so brihtoli verjetno uporabili tudi ta program.

Tipični upgradi so sicer iz iz 100 na 136 ps oziroma iz 136 na okoli 180 ps.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.473
5.766
113
tole se spolira cilinder in novi bat pa batni obročki pa gremo dalje.
Ni videt nekih resnih risov na bloku.
Še hujše smo sestavlali na 2.2 al 2.4 al kaj so že ble tiste fordove mašine v kombijih, ko so bati pokali.
Pa so avti delali še 150-200k dalje.
Je pa res odv v kakem stanju je avto. Na nekem starem zjebanem jumperju z 300k se noben ni sekiral če bo slučajno malo olja spilo.
 

Konec

Guru
Izključen uporabnik
22. avg 2007
1.924
753
113
GO rica
Nevem kako ti vidis rise na cilindru ko je pa slikano z vrha. Jaz pa nikoli nisem bil pristas polovicarskih popravil. Po tvoje sestaviti na hitro z min stroski prodat in najebat postenega kupca ki bo nato imel probleme z dpf kot posledico rabe olja.... Taka popravila se opravljajo po raznih kovacijah pod kozolci. Uradni servis ki dela po tovarniskih standardih in nekaj da nase tega ne bo naredil.
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.643
1.037
113
In tisti, ki nima denarja za "tovarniške standarde" naj pa kar avto v prešo porine.

Hvala bogu obstajajo na tem svetu tudi netovarniški servisi.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.918
2.323
113
za šankom
Koliko prevozenih km pa ima avto, se mi zdi da je tukaj bila marginalna škoda narejena že pred cipanjem in je bilo le to pika na i
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.643
1.037
113
Lahko je bil bat počen že pred čipanjem...pa je čipanje le priročen izgovor za odbito reklamacijo...Kaj je res ve le tisti bat znotraj prvega cilindra...ostali samo ugibajo/mo.
 

Konec

Guru
Izključen uporabnik
22. avg 2007
1.924
753
113
GO rica
Citat:
Uporabnik BLABLABLA pravi:
In tisti, ki nima denarja za "tovarniške standarde" naj pa kar avto v prešo porine
Tisti ki nima denarja ne kupi V.
Drugace pa lahko vozilo odpelje kadarkoli k popoldanskemu susmarju noben mu tega ne brani. Pa mu on izda fakturo na katero se bo nov lastnik skliceval .
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.643
1.037
113
En primer sicer iz druge industrijske branže.

Smo dobavili en motorni pogon...in stranka me kliče, da zadeva ne dela...priden k stranki v delavnico in namerno nisem hotel nič šariti po pogonu....Rečem..OK Reklamacija..pošljemo k proizvajalcu v DE, na oni povejo, če je garancija ali ne...Dobimo odgovor: ALLES KAPUT, Nicht reparable, Keine Garantie...kupite novi kos.
Verjetno ni potrebno razlagat kolk je bilo meni pred stranko nerodno rečt, da mora kupit nov pogon, ker proizvajalec noče slišat o garanciji.
Ker je šlo v tem primeru za posel med dvema podjetjema, je stranka naročila nov kos. Jaz sem sega potem zahteval nazaj...da ne bo stranka rekla da sem ga ukradel ali kaj drugega...
In ko dobim star pogon nazaj sem si vzel 1/2 ure časa in kos ki mi je bila zavrnjena reklamacij vzel pod drobnogled....po cca 1/2 ure, ki sem jo porabil je pogon delal tako kot treba oz, kot bi prišel iz fabrike. Ko sem to "veselo novico" sporočil v DE sem dobil odgovor, da pa so ga oni sami popravili in zamenjal nekaj kosov ampak, da to niso na glas povedal.....Ker Bull Shit...

Aja še tole...tist pogon je koštal cca 2.500€ Čist primerljivo z obnovo enga motorja za avto.

Skratka...Uradni servisi oz. proizvajalci velikokrat LAŽEJO.
 
Nazadnje urejeno:

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.174
3.638
113
Marlbor
Z nekim resnim problemom itak nimaš kaj iskati pri pooblaščencih. Ti ne znajo popravljati, ampak znajo samo menjati z novim. Stroški so nategunski, opravljeno pa ponavadi šalabajzersko.
 

urby20

Majstr
14. jul 2010
3.165
366
83
Goriska
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Z nekim resnim problemom itak nimaš kaj iskati pri pooblaščencih. Ti ne znajo popravljati, ampak znajo samo menjati z novim. Stroški so nategunski, opravljeno pa ponavadi šalabajzersko.

Res je, pomoje vsi uradni serviserji samo menjajo vse po spisku in nic ne popravijo!
 

Mihad

Zelenc'
14. sep 2017
29
2
3
S tem zadnjim se strinjam!
Velikokrat je kader na pooblaščenih servisih sicer vešč dela s stroji in orodji, za katere je hodil na izobraževanja.
Manjka pa zanimanja in predvsem praktičnega znanja. Vsaj tu na dollenjskem koncu sem to zaznal. Sem tudi delal kot vajenec na takem servisu...
A "kozolčar" naj bi bila neka slabšalna beseda...pa je ravno obratno. V večini primerov no.
Kjer delam sedaj, je brez heca majster tak da bi se tepli zanjega še pri nasi haha. Pa je "kozolčar" sicer sp že 40let.
To so pravi majstri! Ne pa nek pameten pobritoglavi šipac kateri vse ve!;)

Lp
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.262
5.646
113
Ne gre čist zato... Ampak en Janez Novak na servisu ne sme popravit po "bypass" metodi ker le ta ni po "pe.es-u"... Popoldne kot kozolčar pa lahko priklopi svoj laptop s skrekanim vag.com in spremeni parametre ki zaobidejo težavo...

Naprimer 1.9TDI ki ne uzigajo topli...

Servis menjava štarterja

Kozolčar pa spremeni MIN obrate v ECU...

Servis tega ne sme! Ker je poseg v "kodo" ki je nedovoljen...
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.174
3.638
113
Marlbor
3/4 pooblaščencev niti ne zna kaj takega. Že navadno branje napak jim dela grozne probleme.
 

Konec

Guru
Izključen uporabnik
22. avg 2007
1.924
753
113
GO rica
Tezko ti je kaj odgovoriti ker lajkom se se sanja ne kako poteka danasnje servisiranje vozil pa kaksni so postopki v garancijah koliko slik ,videov ,komuniciranja z tovarniskimi inspektorji je potrebno...Pojma nimas tudi koliko raznoraznih jokanj po telefonu se zgodi z strani tapravih mehanikov ko stvar zajebejo do nemogocega in jim resujemo kozo. Koliko ti mehaniki vozil pripeljejo z avtovleko ko stranka niti ne ve da je vozilo bilo popravljeno na servisu. Ne bom nadaljeval ker nima smisla prepricevat prepricanega. Ce razumes dejavnost servisiranja pa ne samo avtoservisiranja ampak na splosno ,potem stvari gledas drugace. 4 leta star premium tv sem imel v 6 mesecih na poravilu 4 x vsakic 50 do 80 €...potem so mi svetovali naj kupim novega....pralni stroj je v enem tednu prisel 3 x da ga je popravil. Videofon mi popravljajo ze par mesecev pa se vedno ne deluje in ga bo po dobrih dveh letih treba menjati kljub temu da je najbolse znamke. Vem z kaksnimi problemi se serviserji srecujejo zato jih ne pljuvam.
 

peter_nn

Pripravnik
4. okt 2007
509
2
18
Citat:
Uporabnik poldo pravi:
Tezko ti je kaj odgovoriti ker lajkom se se sanja ne kako poteka danasnje servisiranje vozil pa kaksni so postopki v garancijah koliko slik ,videov ,komuniciranja z tovarniskimi inspektorji je potrebno...Pojma nimas tudi koliko raznoraznih jokanj po telefonu se zgodi z strani tapravih mehanikov ko stvar zajebejo do nemogocega in jim resujemo kozo. Koliko ti mehaniki vozil pripeljejo z avtovleko ko stranka niti ne ve da je vozilo bilo popravljeno na servisu. Ne bom nadaljeval ker nima smisla prepricevat prepricanega. Ce razumes dejavnost servisiranja pa ne samo avtoservisiranja ampak na splosno ,potem stvari gledas drugace. 4 leta star premium tv sem imel v 6 mesecih na poravilu 4 x vsakic 50 do 80 €...potem so mi svetovali naj kupim novega....pralni stroj je v enem tednu prisel 3 x da ga je popravil. Videofon mi popravljajo ze par mesecev pa se vedno ne deluje in ga bo po dobrih dveh letih treba menjati kljub temu da je najbolse znamke. Vem z kaksnimi problemi se serviserji srecujejo zato jih ne pljuvam.
+1
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.473
5.766
113
Citat:
Uporabnik poldo pravi:
Taka popravila se opravljajo po raznih kovacijah pod kozolci. Uradni servis ki dela po tovarniskih standardih in nekaj da nase tega ne bo naredil.

To se pa strinjam. Valda pooblačen tega ne bo nardil ker nimajo ne znanja in orodja. Kovači kozolčarji imajo mogoče kovaški kozolčarski servis že več generacij in je v delavnici orodje (ki ga samo sanjajo na pooblaščenem) in znanje še iz časov ko so se delale generalke dnevno, če pa tega znanja slučajno ni več v delavnici ampak je v penziji se ga pokliče naj vrže oko gor in pove ali bo zadeva še delala ali ne. Pa prav rad bi videl pooblaščenega ki mu uspe prepričat nekoga z jumperjem al pa transitom z 250k km in mu razloži: ja gospod to bo pa potreben nov motor za nekaj tisočakov plus delo še eno lepo 4 mestno cifro zraven. Ampak bo vredno vsakega €, ker mi smo pooblaščeni smo nadbogovi. Bomo avto skonektali v fabriko in bojo preko računalnika to vse zrihtali. Kovači kozolčarji vam bojo pa itak vse zajebali.
Na koncu se pri kovaču kozolčarju zadeva zrihta za recimo 1500-1700 pa ta isti kombi potem brez problema obrne 400k.

Težko je komentirat popravilo in končni rezultat nečesa česar nisi nikoli delal.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.297
1.922
113
Tule bi bilo verjetno najbolj zanimivo zvedeti kdo je opravil čipanje (ter kaj je naredil iz motorja in njegovega delovanja po posegu).

Sicer je lahko možnost napake v samem materialu, a skoraj dvomim da ne delajo pri MB-ju kontrole vseh delov, ki jih vgradijo v motorje, sploh ko gre za bate.

Tako da...na koncu se izkaže da se je na avtu ranga XY tisoč evrov, igral gor en šušmar, ki sicer veliko obljubi a mu ni povsem jasno kaj počenja.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.684
392
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Tako da...na koncu se izkaže da se je na avtu ranga XY tisoč evrov, igral gor en šušmar, ki sicer veliko obljubi a mu ni povsem jasno kaj počenja.
Bi se skoraj strinjal.
Ravno zadnjič sem čistil za enim pocarjem, ki je vključil na avtu, ki sploh modulov nima, Lane Assist, prepoznavo znakov in še ostale ''varnostne'' funkcije. Kaj je to naredilo s tistimi parimi funkcijami, ki so bile dejansko v avtu vgrajene, raje niti ne pišem. K sreči ni prišlo do kakšne problematične situacije v prometu, da bi se jih dejansko preizkušalo.

Se zgodi, račun na koncu pa tudi pride.
grin1.gif

Vsak se pa sam odloči kam bo šel in kje bo prišparal ali pa ''prišparal''.
grin1.gif


Se mi pa zdi, da se nekoliko povečuje delež ljudi, ki so pripravljeni določene zadeve urediti le z računom. Torej, da imajo tudi vsaj nek dokaz, da je bilo nekaj delano in iz tega ven tudi neko garancijo. Čeprav konkretno glede čipanja (jaz ne čipam), ko sprašujem moje stranke, sem ugotovil, da sta dva tabora najbolj močna. Eni, kateri gledajo le na ceno in jih reference, itd. ne zanimajo in drugi, ki močno gledajo na reference in jim višja cena ne predstavlja težave.
 

masevc

Guru
2. sep 2007
3.526
894
113
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Tako da...na koncu se izkaže da se je na avtu ranga XY tisoč evrov, igral gor en šušmar, ki sicer veliko obljubi a mu ni povsem jasno kaj počenja.
Bi se skoraj strinjal.
Ravno zadnjič sem čistil za enim pocarjem, ki je vključil na avtu, ki sploh modulov nima, Lane Assist, prepoznavo znakov in še ostale ''varnostne'' funkcije. Kaj je to naredilo s tistimi parimi funkcijami, ki so bile dejansko v avtu vgrajene, raje niti ne pišem. K sreči ni prišlo do kakšne problematične situacije v prometu, da bi se jih dejansko preizkušalo.

Se zgodi, račun na koncu pa tudi pride.
grin1.gif

Vsak se pa sam odloči kam bo šel in kje bo prišparal ali pa ''prišparal''.
grin1.gif


Se mi pa zdi, da se nekoliko povečuje delež ljudi, ki so pripravljeni določene zadeve urediti le z računom. Torej, da imajo tudi vsaj nek dokaz, da je bilo nekaj delano in iz tega ven tudi neko garancijo. Čeprav konkretno glede čipanja (jaz ne čipam), ko sprašujem moje stranke, sem ugotovil, da sta dva tabora najbolj močna. Eni, kateri gledajo le na ceno in jih reference, itd. ne zanimajo in drugi, ki močno gledajo na reference in jim višja cena ne predstavlja težave.

Se mi zdi, da je tudi tebi kar zrastel greben v zadnjem letu.
A imas ti kak certifikat, da lahko vklapljas te asistence, al te lahk stejemo med profi pocarje?
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.684
392
83
Kras
www.mtl.si
S pocarjem sem čisto zadovoljen.

Edino kar mi je pomembno je to, da stranka dobi korektno, delujočo in varno storitev za katero tudi stojim
grims-1.gif
. Očitno predvsem to zadnje nekaterim dela velike probleme.
Potem pa že oni povedo naprej ali sem pocar ali profi pocar.
grims-1.gif


Aja, s certifikatom pa greš lahko v javno upravo težit, tam te bodo zelo veseli in boš z njim car.
grin1.gif