2.0 FSI

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.144
4.126
113
Citat:
Uporabnik Slick pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
... ko/če bo enkrat crknila visokotlačna črpalka se pripravi na strošek; poleg tega znajo bit problematični tudi injektorji (kot pri dizlih)!

Govoriš iz lastnih izkušenj, a ne?

Govorim na podlagi izkušenj iz tujine kjer so napake na (T)FSIjih že dalj časa znane in opažene. Kar se tiče samega motorja ni problematičen oz. nihče ne pravi da je. Je precej boljši in manj rizkanten nakup kot pa (2.0) TDI ...

Jasno je pa da ima FSI tehnologija svoje cvetke in ena teh je visokotlačna pumpa in pa injektorji, ki so podobni tisti pri dizlih. Kako, kdaj in koliko % dizlov crknejo injektorji mislim da veš .. in isto je tukaj! Viskotlačna pumpa pa je bojda tudi pokvarljiva roba in začne puščat oz. realno odpove pri švabskih 300k km (kar je pri nas enako 200k oz. še manj). Cena obeh komponent pa te lahko olajša za več kot 2k EUR.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.595
480
83
mislim da FSI avti v SLO ne delujejo v FSI načinu ker naše gorivo vsebuje preveč žvepla - mislim da je pri prostem teku loputka za plin klasično skoraj zaprta in ne 100% odprta (kot je to v FSI načinu delovanja motorja kjer za to skrni notranja loputka v ses.kolektorju)
zanimivo bi bilo pogledati ECUje motorne elektronike na katero kodiranje so skodirani (kvaliteta goriva)
 
Nazadnje urejeno: