2.0 FSI

tomi

Guru
1. sep 2007
18.692
9.910
113
40
MB
Prosim za čim več informacij o tem motorju, gledam ga v passatu 05 variant, zanesljivost? kolko lahko pričakujem realne porabe? itd .. objektivne komentarje bi zelo ceno, saj se resno zanimam za en avto
wink-1.gif
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Kateri avto ga pa ne? Je osnova enaka kot pri TFSI motorju? Ta si ga zna vzeti kak slab liter na 5000km če ga fejst pritiskaš, drugače pa kak liter na 10k km.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.692
9.910
113
40
MB
sej v tej smeri glih razmišljam, letno delam 10-12 k km ... pa še smrdet nebi rabo v tem primeru
smile-1.gif
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Glede na to da je od prvega lastnika je najboljše, da probaš stopit v kontakt z njim pa ga povprašaš malo o porabi olja.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
ni panike, avto je res tip top
wink-1.gif

Bencinarji so postali takšna redkost, da so jim cene dejansko zrastle. Rekel bi celo, da je ponudba precej manjša od povpraševanja. Poceni uvoženi in prevrteni dizli so preplavili trg, ker so dizli pač modni. Tudi sam iščem enega bencinarja takega ranga, pa je kar precej kriza.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.692
9.910
113
40
MB
ma .. jutri še dobim izračun za zavarovanje pa kasko .. bomo vidli kako luknjo to naredi v denarnici
smirk-1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.144
4.126
113
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
ni panike, avto je res tip top
wink-1.gif

No ker ni še noben povedal kaj pametnega o FSIju ... ko/če bo enkrat crknila visokotlačna črpalka se pripravi na strošek; poleg tega znajo bit problematični tudi injektorji (kot pri dizlih)!
cheer.gif
 

Slick

Majstr
18. sep 2007
2.285
195
63
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
... ko/če bo enkrat crknila visokotlačna črpalka se pripravi na strošek; poleg tega znajo bit problematični tudi injektorji (kot pri dizlih)!

Govoriš iz lastnih izkušenj, a ne?
Ko sem kupoval svoj prvi avto, je razen tesnila glave motorja veljal za precej neproblematičnega. Potem je šta pa v qr*c menjalnik in diferencial, stroški popravila so bili skoraj za polovico vrednosti avta. Še mehanik je prvič videl kaj takega. Pri vsakem avtomobilu gre lahko po gobe cel kup stvari. Tudi če je šansa za to neverjetno majhna.

Kolikor jaz sledim to "sceno" nisem zasledil, da bi 2.0 FSI veljal za nek problematičen motor.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.452
113
Ja Slick sploh ker jih je tako dosti na trgu in se lahko na podlagi tega oblikuje neko realno mnenje kajne?
smile-1.gif
 

Slick

Majstr
18. sep 2007
2.285
195
63
Težko. Ampak za kateri avto bi se lažje odločil:
a) prodanih je bilo 50, od teh imata 2 probleme,
b) prodanih je bilo 10000, od teh ima 400 komadov probleme?
Isti šmorn, čeprav bo drugi veljal za blazna jajca. Tako kot lahko trenutno največ problemov na splošno zaslediš z raznimi dizel motorji (turbine, pumpe, kajenje, šobe,...). Jih je pač veliko na cesti in količina naredi svoje.

Hotel sem povedat samo to, da se v vsakem avtu lahko kaj pokvari. Je, če bodo težave z injektorji, bo zadeva nekoliko dražja. Če ti gre menjalnik, je zadeva tudi nekoliko dražja. Vprašanje je samo, kako realno je kaj takega za pričakovat, seveda ob predpostavki, da lahko vsak delček crkne. Če bi vsi razmišljali na ta način, bi bilo na cestah največ Golfov dvojčic in ta starih 200D Mec.

S "sceno" sem mislil predvsem tuje strani, pri nas itak vsi nabavljajo dizle.
evil.gif
 

Slick

Majstr
18. sep 2007
2.285
195
63
Škoda Octavia z 1.6 FSI motorjem je na sedmem mestu. "Dauertesta" kakega modela z 2.0 FSI motorjem pa žal ni videt.