Težko. Ampak za kateri avto bi se lažje odločil:
a) prodanih je bilo 50, od teh imata 2 probleme,
b) prodanih je bilo 10000, od teh ima 400 komadov probleme?
Isti šmorn, čeprav bo drugi veljal za blazna jajca. Tako kot lahko trenutno največ problemov na splošno zaslediš z raznimi dizel motorji (turbine, pumpe, kajenje, šobe,...). Jih je pač veliko na cesti in količina naredi svoje.
Hotel sem povedat samo to, da se v vsakem avtu lahko kaj pokvari. Je, če bodo težave z injektorji, bo zadeva nekoliko dražja. Če ti gre menjalnik, je zadeva tudi nekoliko dražja. Vprašanje je samo, kako realno je kaj takega za pričakovat, seveda ob predpostavki, da lahko vsak delček crkne. Če bi vsi razmišljali na ta način, bi bilo na cestah največ Golfov dvojčic in ta starih 200D Mec.
S "sceno" sem mislil predvsem tuje strani, pri nas itak vsi nabavljajo dizle.