150kmh po AC

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.100
7.016
113
Zanimivo.

Ampak z 120kmh naproti 150kmh pride človek lj - mb nekje 12 minut prej. Tja pa nazaj znese nekje 30minut.

Za mene je teh 30minut vrednih več, kot pa tistih 5 al 10€ koliko prišparam. Močno dvomim, da so avtomobili, ki med 120kmh in 150km porabijo OBČUTNO več, oz toliko, da bi upravičilo moj porabljen čas na AC.

Seveda to vse govorim o času, ki ga prebijem na AC službeno. V kolikor bi se vozil za "dušo in telo", pa seveda ni problema z nižjo hitrostjo.
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Zanimivo.

Ampak z 120kmh naproti 150kmh pride človek lj - mb nekje 12 minut prej. Tja pa nazaj znese nekje 30minut.

Za mene je teh 30minut vrednih več, kot pa tistih 5 al 10€ koliko prišparam. Močno dvomim, da so avtomobili, ki med 120kmh in 150km porabijo OBČUTNO več, oz toliko, da bi upravičilo moj porabljen čas na AC.

Pokurijo OBČUTNO več. V povprečju ene 30% več.
wink-1.gif

Verjetno še sam ne veš koliko manjšo porabo bi imel z vožnjo pri 120 km/h namesto 150 km/h, ker preprosto še nisi probal.
smile-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.100
7.016
113
Močno dvomim, da je Rover 214 Si (1.4 mašina, 130 KM) zmožna kuriti 5.6l bencina na 100km.

Si bom pa enkrat poskusil vzeti čas in se voziti le 130kmh, pa da vidimo
wink-1.gif
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Zanimivo.

Ampak z 120kmh naproti 150kmh pride človek lj - mb nekje 12 minut prej. Tja pa nazaj znese nekje 30minut.

Za mene je teh 30minut vrednih več, kot pa tistih 5 al 10€ koliko prišparam. Močno dvomim, da so avtomobili, ki med 120kmh in 150km porabijo OBČUTNO več, oz toliko, da bi upravičilo moj porabljen čas na AC.

Pokurijo OBČUTNO več. V povprečju ene 30% več.
wink-1.gif

Verjetno še sam ne veš koliko manjšo porabo bi imel z vožnjo pri 120 km/h namesto 150 km/h, ker preprosto še nisi probal.
smile-1.gif

Jaz sem probal, a je qrac 120 (110,...) je treba na prehitevalnega skoz skakat, pospeševat, pol zavirat tudi pri 120 ker prehitevalni ni fraj, potem pa iz 90 spet na vsaj 130-140 čene delaš kolono, pol se mi pa po par km strga pa si rečem fak, moji živci so tut nekaj vredni in se peljem od 140-160 precej bolj sproščeno...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.100
7.016
113
Nekako tako je res ja...jaz tudi zmanjšam na 120kmh ko se pogovarjam po GSM in je še slabše vozit s takšno hitrostjo, kot z 150kmh...ker tovornjaki vozijo počasneje, na prehitevalnega pa se ne moreš kar hitro vključit, če pa se že, pa morš lepo dat na gas, da prehitiš čimprej.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.296
1.921
113
Citat:
Uporabnik predator pravi:
meni kuri cca. 10% več
smile-1.gif

najbrž ja
smile-1.gif


za štos enkrat sprobaj vožnjo pri 120 km/h ter potem 150 km/h (pa glej trenutno porabo na ravnem odseku).

Res je, vožnja pri 120 km/h je ravno nekje vmes..ni ne tič ne miš...za tovornjake si prehoter, za levi pas prepočasen...ampka na relaciji, če parkrat zaradi tega stisneš gas do 150 km/h (Da se umakneš s prehitevalnega pasu) to ne vpliva kaj dosti na skupno porabo.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.100
7.016
113
Če bi jaz imel BC, potem bi bilo vse jasno. Brez njega je pa malce težje preverjat porabo med vožnjo, z različnimi hitrostmi.

PS, ve kdo za kak univerzalni BC ali merilec trenutne porabe, ki bi ga lahko namonitral na avto. Je pa bencinar...
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.296
1.921
113
lahko se z mano zapelješ en krog...pa bova šla malo 120 km/h ter malo 150 km/h

zgolj za občutek kaka je razlika...sicer mam jaz dizla, torej bo pri bencincu razlika kvečjemu večja (slabši izkoristek).

ti bo pa dalo misliti koliko je višja poraba če se pelješ pribl. 24 % hitreje (seveda pri takih hitrostih!)

(čist za info....ker sem ravno spremljal na poti na morje in z morja...meni žre pri 180 km/h 11 litrov....pri 120 km/h nekje 5,6....za 150 km/h bi pa moral prekontrolirat....po občutku se mi zdi da okoli 7,5).


Pri porabi in višjih hitrostih je potrebno upoštevat da zračni upor raste s kvadratom hitrosti...tako da pri višjih hitrostih vsak dodaten km/h doprinese h konkretno višji porabi (torej potrebni moči za premagovanje zračnega upora).
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.352
766
113
Pri Pathfinder-ju je zanimiva poraba na avtocesti: pri 130km/h je 10l, pri 150km/h je dobrih 12l, pri 170km/h pa že 16,5l... vožnja s tempomatom, poraba resetirana... Vožnja do nekje 100km/h pa približno 8l...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.100
7.016
113
Zanimivo.

Sicer zelo močno dvomim, da je pri meni poraba nad 10l, glede na to, da naredim po AC na 1 tank 300-400km, tankam pa potem pri 500km, torej je več kot 3/4 tanka na AC, ostalo je pa mesto+krajše relacije (pod 10km). Kar pomeni, da bi mi pri povprečni porabi 8l na tank, ob predvidevanju da na AC poraba nad 10l, poraba na relacijah znesti 5l ? Šala mala
wink-1.gif


Upam da najdem kje kak merilec porabe, da dobim direktno feedback koliko avto žere. Razmišljam sicer, da bi tankal pred vstopom na AC in potem ko pripeljem z nje. Enkrat bi se peljal 150kmh, drugič pa 130kmh. ampak..to mi zveni kot nepotrebno zapravljanje časa
wink-1.gif


Glede dizlov pa itak...da skoči poraba. Saj finta dizlov je samo v tem, da se lahko človek pelje z nižjimi obrati in višjo hitrostjo. Če bi mel dizla ki bi šel do 7000 rpm... bi itak žrl ko [censored].
 

Telefunken

Fizikalc
23. jul 2007
1.909
0
36
Vsem ki vozite po AC manj kot 130km/h vam priporočam da niti ne zapeljete več na AC. Nismo dali toliko denarja za AC, da bomo delali kolone še tu. Eni ste res gumpci, če se bojite hitrosti na AC zapeljite po regionalki. Tam se cijazite 90km/h.
Zaradi takih bebcov, ki se šlepajo po AC pride do nesreč, ko je treba nonstop skakat po pasovih.
 

Moongoose

Pripravnik
12. apr 2008
718
1
16
41
[stardec]
130 je najvišja dovoljena hitrost in ne najnižja, razen če so, odkar sem naredil izpit spremenili pravila, in je zdaj obvezno se vozit vsaj 130 po AC. Sicer pa kaj te moti če jaz lepo uživam na desnem pasu s 110kmh, zato pa imaš levi pas na AC, da me lahko prehitiš. Če pa ti nisi sposoben na vsake toliko časa izvesti manever menjave pasov, pa priporočam da ti ne zapelješ več na AC.

[/stardec]
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.100
7.016
113
Me zanima, če potem ti isti ljudje, ki se po AC vozijo 110 ali 90kmh tudi po cetah, kjer je omejitev 50, vozijo 30 ali manj?

Zakaj je šport samo po AC vozit manj kot je omejitev, vsepovsod drugje pa se bunimo kako so kurčeve omejitve in da škifi stojijo v vsakem grmu, da nas hopsajo, ko se peljemo 60kmh?
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Škif te ne bo kar tako hopsal, če se pelješ 60 km/h po regionalki, ker nima osnove. Če si pa naredil 20 km kolono vozil za seboj, pa jo itak moras spustiti naprej na prvem primernem mestu, za kar na avtocesti že obstoja prehitevalni pas, na navadni cesti pa ne.