13.000eur nov ali rabljen avto?

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik Drifter pravi:
ni nov bo pa manj problemov kot z ostalimi novimi vsaj kar se motorja tiče..

http://www.avto.net/_AVTO/ogla...0Emotion%20Avt.
Eh pusti italjane, saj ne recem, da nimajo dobrih masin ampak so zadaj povsod drugje, pri malenkostih. Sploh pri cromi, ki ima kar nekaj elektronike. Sem jih dosti prevozil pa se enega imam sedaj. Masina bo prezivela pomojem vse ostalo. Tale z linka 150KM (4 ventilska glava) ni vec tako dober kot 120KM (8V), sploh pa ne kot stari 115, 105 in 80KM.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.485
758
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Povej kaj si menjal, ane? Meni gre na jetra, ko omenis, da si naredil veliki servis za 800eur, potem ti pa en pezde rece, kaksen [cenzura] si, meni je pa moj mehanik zamenjal vse to za gajbo piva, potem mu pa cez dva tedna utrga glavni jermen, ker mu je unga za klimo menjal.
hysterical-1.gif
resnicen primer, bo guinness potrdil. pa ni bil on.

Da so japonci dragi, je jasno. Golf 1.2 TSI menjava olja in filtra in pregled avtomobila, 130eur, toyota auris 1.6 bencinar (stara zasnova, nic posebnega, slabse olje), menjava olja in filtra, pregled avtomobila 220eur. Da mazde in honde sploh ne omenjam. Zanimivo je to kako malo ljudi se sploh posveca programu vzdrzevanja avtomobila, ko kupuje nov pleh. Potem pa prinasa svoje olje in zavlacuje z menjavo filtrov po par let, ali pa ne menja gum, ker so serijske exoticne dimenzije in prevelike (primer vsi opli)

Razlike so velike.

Ker smo ravno pri primerih, vceraj sem imel na polotu 1.2tsi (105KM) redni servis (80.000km) pri avto debevc, trzin: olje, vsi filtri, menjava zavorne tekocine, pregled avtombila, menjava letnih gum na ista lita platisca, centriranje, novi ventilcki, obrocki..pranje, sesanje avtomobila.. 207eur.
Narejeno v 3h, vmes dobil nadomestni avto.

Narejeno je bilo tisto, kar je predpisano s strani proizvajalca. Na racunu so naslednje postavke: filter oljni, tesnilo, olje motorno (5,10 l), filter goriva, filter za cvetni prah, hladilna tekocina (0,15 l), avtomehanicna dela (1,5 ur)...
 

Carlito149

Pripravnik
18. apr 2008
978
0
16
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik Tony_Clifton pravi:
Citat:
Uporabnik Carlito149 pravi:
Mazda ima kar drage servise na pooblaščencu, tako kot večina japoncev.
Ko sem nazadnje gledal, so kar primerljivi z ostalimi pooblaščenci

Ravno vceraj opravil servis na svoji Mazdi 6 na 60.000 ... Cena na pooblascencu je bila 222,25€ ... prejsnji na 40.000 je bil okoli 190€ ... Meni se to ne zdi ravno drago...

To je res korektna cena
zmaga.gif
. Sem dajal toliko pri Oplu 1.6 bencin.
 

Tony_Clifton

Fizikalc
18. okt 2014
1.635
1
36
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
kaj je fora obsedenosti z zadnjimi šipami, kot da jih je že kdaj kdo odprl
sprasujem se.gif
Poleti, ko je avto na soncu VEDNO. In imam odprta še kakšno minuto vožnje, da se avto temeljito prezrači
rolleyes-1.gif
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.617
6.476
113
jaz odprem okna že ko pešačim proti avtu, mi ni treba minuto poslušat ropotanja

sicer pa za tisto minuto lahko odpreš tudi sprednja okna
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
jaz odprem okna že ko pešačim proti avtu, mi ni treba minuto poslušat ropotanja

Človek bi mislil, da se voziš le okoli nekih hudih gradbišč. Kako pa svoj sluh zaščitiš na poti do avtomobila?
evil.gif
 

Tony_Clifton

Fizikalc
18. okt 2014
1.635
1
36
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
jaz odprem okna že ko pešačim proti avtu, mi ni treba minuto poslušat ropotanja

sicer pa za tisto minuto lahko odpreš tudi sprednja okna
Torej odpiraš tudi okna zadaj?
shocked-1.gif
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
ne, samo spredaj

No vidiš...če bi zadnjih stekel ne imel na kurbl, bi se notranjost ohladila/prezračila 50% hitreje. Torej bi lahko stekla spustil ko bi bil bližje avtomobilu in na ta način hitrim nepridipravom za 50% zmanjšal časovni okvir, v katerem ti lahko kaj ukradejo iz avtomobila.
zmaga.gif
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.617
6.476
113
Imaš deloma prav, kar se tiče boljšega prezračevanja. V tistem delu o nepridipravih pa se bridko motiš - ti se namreč ogibajo vozil z zadnjimi šipami na kurbl, ker jih posedujemo reveži in ti nimamo v vozilu nič vrednega za odnest
redface-1.gif
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Imaš deloma prav, kar se tiče boljšega prezračevanja. V tistem delu o nepridipravih pa se bridko motiš - ti se namreč ogibajo vozil z zadnjimi šipami na kurbl, ker jih posedujemo reveži in ti nimamo v vozilu nič vrednega za odnest
redface-1.gif

To pa ne drži. Racionalen avto še ne pomeni reveža v njem.
ne-ne-1.gif
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.617
6.476
113
Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
Racionalen avto še ne pomeni reveža v njem.
ne-ne-1.gif

na alterju to pomeni eno in isto, razen če gre za nemško premium vozilo starejšega letnika - potem si in racionalen in nisi revež
 

corsol

Guru
11. mar 2010
2.905
914
113
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Povej kaj si menjal, ane? Meni gre na jetra, ko omenis, da si naredil veliki servis za 800eur, potem ti pa en pezde rece, kaksen [cenzura] si, meni je pa moj mehanik zamenjal vse to za gajbo piva, potem mu pa cez dva tedna utrga glavni jermen, ker mu je unga za klimo menjal.
hysterical-1.gif
resnicen primer, bo guinness potrdil. pa ni bil on.

Da so japonci dragi, je jasno. Golf 1.2 TSI menjava olja in filtra in pregled avtomobila, 130eur, toyota auris 1.6 bencinar (stara zasnova, nic posebnega, slabse olje), menjava olja in filtra, pregled avtomobila 220eur. Da mazde in honde sploh ne omenjam. Zanimivo je to kako malo ljudi se sploh posveca programu vzdrzevanja avtomobila, ko kupuje nov pleh. Potem pa prinasa svoje olje in zavlacuje z menjavo filtrov po par let, ali pa ne menja gum, ker so serijske exoticne dimenzije in prevelike (primer vsi opli)

Razlike so velike.

Ker smo ravno pri primerih, vceraj sem imel na polotu 1.2tsi (105KM) redni servis (80.000km) pri avto debevc, trzin: olje, vsi filtri, menjava zavorne tekocine, pregled avtombila, menjava letnih gum na ista lita platisca, centriranje, novi ventilcki, obrocki..pranje, sesanje avtomobila.. 207eur.
Narejeno v 3h, vmes dobil nadomestni avto.

sory sam tud tvoja primerjava GOLF:AURIS ne pove dosti.
realna primerjavo se naredi , de daš 2 računa skupaj pa točno pogledaš kje so razlike.......(cene rez.delov, delo,....)...sploh "pregled avtomobila" je zelo "raztegljiv" pojem,..npr. pri nekaterih pregled zajema tudi test zavor in amortizerjev, kar nanese nekaj €,....pri drugih tega sploh ne morejo narediti ker nimajo steze za to testirat......ali pa "VSI filtri"....npr.kaken večji avto ima samo filter kabine dražji kot so VSI filtri skupaj pri kakem manjšem avtu.
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Da mazde in honde sploh ne omenjam.
Koliko Hond in Mazd si ti že imel v življenju pa na kateri pooblaščeni servis si jih vozil?

Doma sta švaba in japonček, oba enak velikostni razred, pa je cena servisov identična. Pa je bilo pri prejšnjem švabu in pri prejšnjem japončku enako. Edina razlika je, da se pri švabu po prevoženih prvih 100 taužnt začnejo manjši problemi, ki gredo z leti v večje, za japončka vzemi pa švabovo kilometrino x2, pa bo komaj dobro ulaufan.
grin1.gif

Se pa v švabu lepše pelješ, dokler dela.

Pa avtorju teme: za 13k € bi sam vzel Seat Alteo ali Alteo XL, obe imaš sedaj v verziji iTech, za povprečnega uporabnika in ta cenovni razred veliko serijske opreme.
 

cbb

Chef
6. avg 2007
3.337
2
38
51
Nč več u Jesenicama... Zdej Horjul
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik Tony_Clifton pravi:
Citat:
Uporabnik Carlito149 pravi:
Mazda ima kar drage servise na pooblaščencu, tako kot večina japoncev.
Ko sem nazadnje gledal, so kar primerljivi z ostalimi pooblaščenci

Ravno vceraj opravil servis na svoji Mazdi 6 na 60.000 ... Cena na pooblascencu je bila 222,25€ ... prejsnji na 40.000 je bil okoli 190€ ... Meni se to ne zdi ravno drago...

Pomoje ta fama o dragih japoncih izhaja še iz časa stoenk. Vsak ko sem jaz še servisiral na uradnem servisu hondo, je naša cliota, za katerega je bil servis dražji.
 

Tony_Clifton

Fizikalc
18. okt 2014
1.635
1
36
Jaz sem lani pred nakupom naredil primerjavo servisov pri Passatu z DSG in Mazdi6 - pa je bil pri 240.000 Passat dražji za ca. 1000 EUR. V tem primeru ga je "neslo" tistih 250EUR na 60.000km zaradi menjave olja v DSG-ju, sicer bi bila razlika 140 EUR v korist Passata.

Tako da ne preveč na pamet nabijat.
Je res bolj fama, kot resnica. Se pa strinjam, da se je pametno pred nakupom pozanimati o cenah servisov; pa malo pogledati dimenzije platišč, gum...

Sem pred letu slučajno slišal gospo z Dusterjem kako je jokala zaradi dragih gum. Očitno je bolj po barvi kupovala.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Ti kar daj za 4l olja polsintetike in 20eur filter 220eur pri pooblascenem toyota servisu. Zato pa so ovce, da se strizejo. Tole so uradni podatki, ki se jih pac nisem izmislil.

Za svojo primero (nissan) sem pred leti dobil uradno ceno za polosovino, ki mi je sla sredi hitre ceste brez ostavnih pasov (res so hudi japonci v okvarah), vec kot 400eur. A ti izbrskam ceno za golfa ali bmw trojko?