Povej kaj si menjal, ane? Meni gre na jetra, ko omenis, da si naredil veliki servis za 800eur, potem ti pa en pezde rece, kaksen [cenzura] si, meni je pa moj mehanik zamenjal vse to za gajbo piva, potem mu pa cez dva tedna utrga glavni jermen, ker mu je unga za klimo menjal.
resnicen primer, bo guinness potrdil. pa ni bil on.
Da so japonci dragi, je jasno. Golf 1.2 TSI menjava olja in filtra in pregled avtomobila, 130eur, toyota auris 1.6 bencinar (stara zasnova, nic posebnega, slabse olje), menjava olja in filtra, pregled avtomobila 220eur. Da mazde in honde sploh ne omenjam. Zanimivo je to kako malo ljudi se sploh posveca programu vzdrzevanja avtomobila, ko kupuje nov pleh. Potem pa prinasa svoje olje in zavlacuje z menjavo filtrov po par let, ali pa ne menja gum, ker so serijske exoticne dimenzije in prevelike (primer vsi opli)
Razlike so velike.
Ker smo ravno pri primerih, vceraj sem imel na polotu 1.2tsi (105KM) redni servis (80.000km) pri avto debevc, trzin: olje, vsi filtri, menjava zavorne tekocine, pregled avtombila, menjava letnih gum na ista lita platisca, centriranje, novi ventilcki, obrocki..pranje, sesanje avtomobila.. 207eur.
Narejeno v 3h, vmes dobil nadomestni avto.