1.5 TSI ACT vs. 2.0 TDI 150KM

böc

Majstr
1. avg 2007
2.385
443
83
Kako sta primerljiva ta dva motorja? Moc je na papirju enaka, kako je z vožnjo, vzdržljivostjo, ....
 

bluub

Fizikalc
9. jan 2008
686
39
28
Moraš navesti še v katerem avtu, ker je že velika razlika naprimer Karoq ali Kodiaq.
 
5. apr 2015
1.404
727
113
Jaz sem se na podlagi števila km ki jih napravim na leto odločil za tsi npr. Zame vsaj 25k,30k minimum za tdi jbg..
 

bluub

Fizikalc
9. jan 2008
686
39
28
Kako in kaj se odnese pri SUV ali pri limuzini/karavanu, je brez veze pisati, ker ma vsak svoj občutek. Pojti testirati in se sam odloči. Ali želiš tišino, ali navor kot kamion,.. vse to je pomembno samo dotičnemu vozniku vozila. Tudi teste če bereš eni pišejo da je dovolj, drugi da je totalen no go in moraš pri kodiaku vzeti vsaj 190KM 2.0TSi.
Naprimer kolega vozi prvo serijo kodiaqa z 1.4 Tsi 125KM in pravi da mu je čisto dovolj, sam sem vozil testnega 2.0TDi 190KM in se mi je zdelo da je avto nepremičnina, dokler ne pogledaš na števec in dejansko vidiš da si prehiter.
Drugače pa tak nekako SUV je TDI, Superb TSI. Katastrofa se mi zdi ko gledam GTI, VRS, ali ST,... izvedenke modelov pa pod pokrovom diezel mlinček.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
Tudi 1.5 tsi je za kodiaqa ok, če ni zraven še dsg in 4x4. Če dodaš zraven še to pa je TDI zaradi navora v primernih obratih pri taki teži hitro tudi tišji.
 

masevc

Guru
2. sep 2007
3.513
892
113
Kako in kaj se odnese pri SUV ali pri limuzini/karavanu, je brez veze pisati, ker ma vsak svoj občutek. Pojti testirati in se sam odloči. Ali želiš tišino, ali navor kot kamion,.. vse to je pomembno samo dotičnemu vozniku vozila. Tudi teste če bereš eni pišejo da je dovolj, drugi da je totalen no go in moraš pri kodiaku vzeti vsaj 190KM 2.0TSi.
Naprimer kolega vozi prvo serijo kodiaqa z 1.4 Tsi 125KM in pravi da mu je čisto dovolj, sam sem vozil testnega 2.0TDi 190KM in se mi je zdelo da je avto nepremičnina, dokler ne pogledaš na števec in dejansko vidiš da si prehiter.
Drugače pa tak nekako SUV je TDI, Superb TSI. Katastrofa se mi zdi ko gledam GTI, VRS, ali ST,... izvedenke modelov pa pod pokrovom diezel mlinček.
Jaki sportni avto je vrs.
isti klinac kaj je pod pokrovom
 

plexix

Fizikalc
10. sep 2007
907
153
43
ACT še ima izklapljanje 2 valjeh - varčevanje z gorivom

sam vozim 1.4 TSI ACT 150KM v Superbu, zdaj po 15kkm zelo zadovoljen. Predvsem pa vzel TSI zaradi kratkih razdalj in tudi letno ne naredim več kot 15kkm.
 

plexix

Fizikalc
10. sep 2007
907
153
43
ročni

namensko iskal superba combi bencin cca 6-7 mesecev, ker je bila vsaj možna izbira samo TDI. Še po konfiguratorju si lahko izbral samo TDI motorje,...
 

shootek

Fizikalc
3. sep 2007
902
91
28
select 1 from dual;
Imam Superba 2.0 tdi z DSG. Letno delam nekje 35k km. Sem se takrat vseeno odločal med 2.0 tdi in 1.5 tsi a sem se zaradi težav, ki so jih takrat imeli z bencinarjem odločil za diesel.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.628
113
Marlbor
Če si uglajen gospod, boš vzel 2.0 TDI. Če si nek mulo, ki rad nabija gas in cvili z gumami, boš pa vzel 1.5 TSI.
 
  • Haha
Reactions: klekej

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Vozil sem 2x po en teden 1,5 TSI, obakrat z DSG (Leon in Leon ST). Kakršnokoli kurjenje gum in podobno odpade, pa tudi za kakšno bolj športnejšo vožnjo se menjalnik in motor ne razumeta najbolje. Enostavno se mi zdi da so z vso to ekologijo "ubili" sicer dober motor. Saj ne rečem, lepo in dobro gre, samo je vse tako "pusto". Pač avto nabira hitrost in to je to. Ko pospešuješ (tudi na avtocesti) avto vedno šalta dol (seveda, ker nima navora) in šele potem gre (jaz sem navajen dizla, ko da ko pridem na AC v šesto in tako ostane dokler se ne ustavim ali zmanjšam pod recimo 100). Je pa po drugi strani prava milina poslušati res uglajen stroj, brez kakšnih tresljajev in podobnega, še za start-stop komaj veš da ustavi. Da se voziti tudi dokaj ekonomično, čeprav meni to ni šlo (meni je pri enakem načinu vožnje pil cca 7,5-8, medtem ko mi dizel kak liter in pol manj. Če paziš in se vklaplje dvovaljni način, pa gre tudi pod 5l/100 (oziroma na relacijo ene 5,5). Kakor greš na avtocesto, lahko na te porabe pozabiš, razen če se hočeš voziti 90-100.

Ta motor bi takoj vzel, če bi delal recimo do 15.000 na leto (z upoštevanjem da je v štartu nekaj cenejši).

Za Superba je pa pomoje prešvoh. Saj verjetno pelje ok, samo zna potem tudi precej pit. Zadnjič sem šel na daljšo pot (4.000km) z 190ps dizel Superbom (sicer 4x4) in se mi ni del nek presežek, 150ps dizel, ki sem ga imel na probi je za tak avto že na spodnji meji, kaj šele bencinar.

Da ne bo pomote (in kakšnih "alter" pripomb): v leonu je 1,5TSI več kot dovolj, druga stvar pa je precej težji in večji Superb (sploh v nemčiji).
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Vozil kup1,5 TSI, večinoma DSG, nobenih prblemov, ki b ostali v spominu. Itak pa čez odber teden dobim Karoq 1,5 TSI ACT DSG, pa bomo videli.